Wojewódzkie Centrum Pediatrii "Kubalonka" w Istebnej ogłasza przetarg
- Adres: 43-470 Istebna, Istebna 500
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8575600, 8575606 , fax. 033 8575630
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Centrum Pediatrii "Kubalonka" w Istebnej
Istebna 500 500
43-470 Istebna, woj. śląskie
tel. 033 8575600, 8575606, fax. 033 8575630
REGON: 00029726000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcpkubalonka.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO OZNACZANIA POZIOMU IGE-SPECYFICZNYCH W SYSTEMIE PANELOWYM Z DZIERŻAWĄ SPRZĘTU NIEZBĘDNEGO DO AUTOMATYCZNEGO WYKONANIA BADAŃ ORAZ ANALIZY WYNIKÓW. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa odczynników do oznaczania poziomu IgE-specyficznych w systemie panelowym z dzierżawą sprzętu niezbędnego do automatycznego wykonania badań oraz analizy wyniku. Warunki graniczne: 1) Zestaw zawiera wszys - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336900003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie będzie wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1)spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP2)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez sprawdzenie kompletności złożonych dokumentów i oświadczeń oraz ich analizę pod względem formalnym i merytorycznym.3.Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego przez zamawiającego od wykonawcy, wskazanego w Wykazie dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych warunków stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego bądź do odrzucenia ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć następujące dokumenty:1.Wypełnioną i podpisaną ofertę (na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z wypełnionym formularzem cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) 2.Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 3)3.Parafowany przez wykonawcę wzór umowy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ).4.Dokument potwierdzający posiadanie uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz podpisywania dokumentów przetargowych tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,5.Pełnomocnictwo - Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne):a)Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji- wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów- winno być dołączone do oferty,b)Oferta powinna być podpisana przez każdego z partnerów lub ustanowionego pełnomocnika,c)Ustanowiony pełnomocnik powinien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcpkubalonka.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa produktów leczniczych różnych
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. Z o.o.
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa produktów leczniczych
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa leków dla Apteki Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa leków dla Apteki Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
Dodano: 2016-05-24 - Dostawa produktów leczniczych różnych
Dodano: 2016-04-26 - DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO OZNACZANIA POZIOMU IGE-SPECYFICZNYCH W SYSTEMIE PANELOWYM Z DZIERŻAWĄ SPRZĘTU NIEZBĘDNEGO DO AUTOMATYCZNEGO WYKONANIA BADAŃ ORAZ KOMPUTEROWEJ ANALIZY WYNIKU
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa produktów leczniczych
Dodano: 2016-03-04 - Dostawa odczynników laboratoryjnych i mikrobiologicznych nr ref. 16/OL/PN/2015
Dodano: 2015-12-10 - DOSTAWA ODCZYYNIKÓW DO LABORATORIUM
Dodano: 2015-12-02