Przetargi.pl
Remont obiektu sportowego w Luboszu wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Gmina Kwilcz ogłasza przetarg

  • Adres: 64-420 Kwilcz, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 23
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 29 15 065 , fax. 61 29 15 264
  • Data zamieszczenia: 2011-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kwilcz
    ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 23 23
    64-420 Kwilcz, woj. wielkopolskie
    tel. 61 29 15 065, fax. 61 29 15 264
    REGON: 63125896800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kwilcz.pl/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont obiektu sportowego w Luboszu wraz z infrastrukturą towarzyszącą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem robót budowlanych jest wykonanie ogrodzenia z siatki ocynkowanej 50 x 50 gr. 2,8mm o wysokości 2 m - na długości 217m i 50 x 50 gr. 2,8mm o wysokości 6m - na długości 171,50m. oraz demontaż starego ogrodzenia. Furtki ogrodzeniowe; systemowa- kompletna furtka składająca się z ramy wypełnionej panelem zgrzewanym lub siatką ocynkowaną, słupków mocujących oraz zamka i klamki wymiary 100 x 200 cm w ilości 5 kpl Brama stalowa o szerokości całkowitej 4m, dwuskrzydłowa, otwierana ręcznie wraz ze słupkami mocującymi oraz zamka w ilości 1 szt. Siatkę ogrodzeniową , bramę i furtki należy zamontować min. 10 cm wyżej nad poziom podłoża. Zdemontowana siatka jest własnością Zamawiającego. Wiaty dla zawodników w kształcie - zgodnie z rysunkiem zamieszczonym w SIWZ - minimalna wysokość 205 cm - szerokość minimalna podstawy 87 cm Wiaty należy zakotwiczyć do podłoża - podłoże gruntowe- przy pomocy prefabrykowanych fundamentów punktowych. Ściany należy wykonać z poliwęglanu litego przezroczystego, konstrukcja z profili stalowych ocynkowanych ogniowo . Na jednej wiacie należy umieścić napis GOSPODARZE w kolorze zielonym, na drugiej GOŚCIE w kolorze niebieskim. Wiata na minimum 8 zawodników. Siedziska: a/siedzenie instalowane powinno posiadać wymiary: - wysokość oparcia minimum 11 cm, - szerokość minimum 41,5 cm - głębokość minimum 36 cm. b/Konstrukcja siedziska użebrowana z pełną ścianką z tyłu i od spodu wandaloodporne. c/Krzesło do konstrukcji przykręcane na 2 śruby przechodzące przez krzesło od góry. d/Otwory w krześle zaślepione zatyczkami z tworzywa identycznego jak siedzisko e/Siedziska w wiacie dla gospodarzy koloru zielonego, w wiacie dla gości koloru niebieskiego. W skład zamówienia wchodzi również dostawa i montaż siedzisk plastikowych na konstrukcji stalowej w ilości 100 szt. Siedziska - wymiary siedzenia: - wysokość oparcia min. 11 cm, - szerokość - min. 41,0 cm, głębokość min. 36 cm, konstrukcja siedziska użebrowana z pełną ścianką z tyłu i od spodu . Krzesło do konstrukcji przykręcane na 2 śruby przechodzące przez krzesło od góry, Otwory w krześle zaślepione zatyczkami z tworzywa identycznego jak siedzisko, jedna trybuna siedziska w kolorze niebieskim, druga - siedziska w kolorze zielonym. Montaż na podłożu gruntowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2000,00 zł ( słownie : dwa tysiące zł 00/100) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art.45 ust.6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Pojezierza Międzychodzko - Sierakowskiego o/Kwilcz Konto: 47 9082 0005 4200 0114 2000 0020 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Kwilcz , ul. Kardynała St. Wyszyńskiego 23, 64-420 Kwilcz w sekretariacie pok. 14. 7. Dokument w formie poręczenia gwarancyjnego winien zawierać stwierdzenie, że kwota wynikająca z gwarancji zostanie wypłacona bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego, jeżeli wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcą niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt.7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kwilcz.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach