Przetargi.pl
Usługi związane z promocją i reklamą. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części

Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
  • Data zamieszczenia: 2011-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
    ul. Wieniawskiego 1 1
    61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
    REGON: 00001293330000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z promocją i reklamą. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi związane z promocją i reklamą. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część 1 - opracowanie i wydruk materiałów promocyjnych dla Projektu POKL 04.01.01-00-029/09 w ramach projektu Dostosowanie modelu kształcenia studentów filologii polskiej do wyzwań współczesnego rynku pracy (ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju kompetencji informatycznych oraz informacyjno-medialnych) realizowanego na Wydziale Filologii Polskiej i Klasycznej UAM w Poznaniu, Część 2 - usługi związane z oznakowaniem i dostarczeniem kompletu materiałów dydaktycznych dla praktykantów i stażystów zgodnie z projektem graficznym oraz wytycznymi PO KL materiałów dydaktycznych dla potrzeb realizowanego przez Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu projektu Dostosowanie modelu kształcenia studentów filologii polskiej do wyzwań współczesnego rynku pracy (ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju kompetencji informatycznych oraz informacyjno medialnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IV, Szkolnictwo wyższe i nauka; Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy; Podziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni, Część 3 - usługi związane z oznakowaniem i dostarczeniem przedmiotów reklamowych w ramach projektu Projekt PO KL Poczuj chemię do chemii - zwiększenie liczby absolwentów kierunku CHEMIA na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Część 4 - usługi związane z opracowaniem logo, oznakowaniem i dostarczeniem przedmiotów reklamowych w ramach projektu Projekt PO KL Chemia Warta Poznania - nowa jakość studiowania - zwiększenie liczby absolwentów oraz atrakcyjności studiów na kierunku CHEMIA na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został odpowiednio dla każdej cześci w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) dla część 1 - 120,00 zł PLN (słownie: sto dwadzieścia złotych, 00/100 PLN) b) dla części 2 - 1.200,00 zł PLN (słownie: tysiąc dwieście złotych, 00/100 PLN), c) dla części 3 - 1.900,00 zł PLN (słownie: tysiąc dziewięćset złotych, 00/100 PLN), d) dla części 4 - 1.000,00 zł PLN (słownie: tysiąc złotych, 00/100 PLN)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach