Przetargi.pl
Remont obiektów szkolnych i sportowych na terenie gminy Winnica

Urząd Gminy Winnica ogłasza przetarg

  • Adres: 06-120 Winnica, ul. Pułtuska 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6914092 , fax. 023 6914025
  • Data zamieszczenia: 2011-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Winnica
    ul. Pułtuska 25 25
    06-120 Winnica, woj. mazowieckie
    tel. 023 6914092, fax. 023 6914025
    REGON: 00054836000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawinnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont obiektów szkolnych i sportowych na terenie gminy Winnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont obiektów szkolnych i sportowych na terenie gminy Winnica. Remont obejmuje obiekty szkolne: 1.1 szkoła podstawowa, publiczne gimnazjum, hala sportowa w Winnicy przy ul. Pułtuskiej 19: - rozbiórka i ponowne wybudowanie murków z cegły klinkierowej- 85 m3 - naprawa ocieplenia elewacji, tynków zewnętrznych budynku - 525 m2 - malowanie elewacji farbą emulsyjną - 914 m2 - wymiana rynien PCV - 150 mb - wymiana rur spustowych - 150 mb - rozbiórka i ponowne ułożenie płytek klinkierowych na cokole - 310 m2 - naprawa kominów (przewodów wentylacyjnych) - 200 m3 - naprawa podokienników i daszków nad wejściem - 150 m2 - przełożenie wraz z uzupełnieniem pokrycia dachowego z blacho dachówki - 400 m2 - konserwacja- oczyszczenie z brudu i różnych porostów, mchu pokrycia dachowego - 900 m2 - naprawa podjazdów dla niepełnosprawnych, schodów zewnętrznych budynku - 70 m2 - wymiana podbitki budynku - 400 m2 - uzupełnienie docieplenia budynku - 350 m2 - naprawa ciągów instalacji odgromowej - 238 mb - docieplenie ścian zewnętrznych budynku - 300 m2. - wykonanie robót tynkarskich - tynk cementowo-wapienny oraz szpachli gipsowej na ścianach wewnątrz budynku w miejscach, gdzie nastąpiły ubytki z powodu przeciekania wody, malowanie ścian, - wymiana stolarki okiennej. 1.2 szkoła podstawowa w Błędostowie: - pokrycie stropodachu budynku szkoły papą na lepiku wraz z oczyszczeniem uszkodzonego pokrycia - 300 m2 - naprawa tynków elewacji zewnętrznej budynku (cementowo- wapienne) - 450 m2 - malowanie elewacji farbą emulsyjną - 900 m2 - wymiana stolarki okiennej - 60 m2 - wymiana stolarki drzwiowej - 20 m2 - wymiana podokienników i daszków wejściowych - 100 m2 - wymiana podłogi w pom. sali gimnastycznej - 100 m2 - naprawa cokołu ogrodzenia - 400 m2 - wymiana oświetlenia w Sali gimnastycznej - 35 pkt. Podane ilości opracowano na podstawie przeglądu technicznego budynków, w celu oszacowania właściwych ilości oraz wyceny robót konieczne jest dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 2.000,00 złotych (słownie złotych: dwa tysiące). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę , wadium winno być wniesione przez ustanowionego pełnomocnika (lidera) w imieniu wszystkich Wykonawców. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Winnicy Nr 75822600082002200012700011 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin jego wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2 lit. b-e kserokopię dokumentu należy dołączyć do oferty. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą np. w kopercie. 8. Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie , o którym mowa w art. 46 ust. 3 upzp skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 upzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 upzp. 9. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 upzp. 10. Zamawiający zwróci wadium: a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, chyba że Wykonawca wyraził zgodę na zaliczenia kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca w tym przypadku zobowiązany jest wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 upzp. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 upzp. lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w sytuacjach wskazanych w art. 46 ust. 5 upzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/bip.gminawinnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach