Przetargi.pl
Remont obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Goleniowie

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Goleniowie ogłasza przetarg

  • Adres: 72100 Goleniów, ul. Gen. Andersa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 317 900 , fax. 914 317 908
  • Data zamieszczenia: 2017-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Goleniowie
    ul. Gen. Andersa 8
    72100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 317 900, fax. 914 317 908
    REGON: 81176306100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.goleniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Goleniowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1/ Remont elewacji budynku strażnicy w Nowogardzie przy ul. Kard. ST. Wyszyńskiego 6. 2/ Remont pokrycia dachu strażnicy w Nowogardzie przy ul. Kard. ST. Wyszyńskiego 6. 3/ Remont garażu strażnicy w Goleniowie przy ul. Gen. Andersa 8. 4/ Remont garażu strażnicy w Nowogardzie przy ul. Kard. ST. Wyszyńskiego 6. 5/ Remont elewacji wiaty garażowej w Goleniowie przy ul. Gen. Andersa 8. 6/ Naprawa wiaty stacjonarnego agregatu prądotwórczego w Goleniowie przy ul. Gen. Andersa 8. 7/ Wykonanie oświetlenia oraz montaż gniazd w sali szkoleniowej w strażnicy w Goleniowie przy ul. Gen. Andersa 8. 8/ Wykonanie montażu wykładziny w sali szkoleniowej w strażnicy w Goleniowie przy ul. Gen. Andersa 8..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W treści zobowiązania powinien być określony: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1) i pkt 8) ustawy pzp. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa lub ekonomiczna, podmiotu, o którym mowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, na których polegał korzystając z podmiotu trzeciego. 6. Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy pzp, dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ocena ta zostanie dokonana na podstawie dokumentów potwierdzających powyższe. 7. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 9. Formularz ofertowy - (wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ) - należy złożyć w formie oryginału, 10. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. Inne niezbędne dokumenty do przeprowadzenia postępowania składane przez wykonawcę na wezwanie Zamawiającego. 11. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców – oświadczenie dotyczące zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia jaki będzie realizował każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie – w formie oryginału. Ponadto: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach