Przetargi.pl
Remont obiektów zlokalizowanych na terenie Składu Drawno.

15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY ogłasza przetarg

  • Adres: 70-231 Szczecin, Narutowicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261454925
  • Data zamieszczenia: 2024-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
    Narutowicza
    70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261454925
    REGON: 320987895
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont obiektów zlokalizowanych na terenie Składu Drawno.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis, zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakość przedmiotu zamówienia związanego z wykonaniem robót remontowych w obiektach zlokalizowanych na terenie Składu Mosty , zostały określone:1. dla części 1 zamówienia p.n. Remont budynku nr 29 w Składzie Drawno - w załączniku nr 7 do niniejszej SWZ, który zawiera dokumentację branży ogólnobudowlanej tj.: Specyfikacje Techniczne Wykonania i odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar robót. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o powyższe dokumenty i umowę, stanowiącą załącznik nr 6 do SWZ.Szczegółowy opis, zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakość przedmiotu zamówienia związanego z wykonaniem robót remontowych w obiektach zlokalizowanych na terenie Składu Mosty , zostały określone:2. dla części 2 zamówienia p.n. Remont budynku nr 30 w Składzie Drawno - w załączniku nr 7 a, do niniejszej SWZ, który zawiera dokumentację branży ogólnobudowlanej i elektrycznej tj.: Specyfikacje Techniczne Wykonania i odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar robót. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o powyższe dokumenty i umowę, stanowiącą załącznik nr 6 do SWZ.Szczegółowy opis, zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakość przedmiotu zamówienia związanego z wykonaniem robót remontowych w obiektach zlokalizowanych na terenie Składu Mosty , zostały określone:3. dla części 3 zamówienia p.n. Remont budynku nr 40 w Składzie Drawno - w załączniku nr 7 b, do niniejszej SWZ, który zawiera dokumentację branży ogólnobudowlanej tj.: Specyfikacje Techniczne Wykonania i odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar robót. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o powyższe dokumenty i umowę, stanowiącą załącznik nr 6 do SWZ.Szczegółowy opis, zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakość przedmiotu zamówienia związanego z wykonaniem robót remontowych w obiektach zlokalizowanych na terenie Składu Mosty , zostały określone4. dla części 4 zamówienia p.n. Remont budynku nr 42 w Składzie Drawno - w załączniku nr 7 c, do niniejszej SWZ, który zawiera dokumentację branży ogólnobudowlanej tj.: Specyfikacje Techniczne Wykonania i odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar robót. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o powyższe dokumenty i umowę, stanowiącą załącznik nr 6 do SWZ.Szczegółowy opis, zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakość przedmiotu zamówienia związanego z wykonaniem robót remontowych w obiektach zlokalizowanych na terenie Składu Mosty , zostały określone: 5. dla części 5 zamówienia p.n. Remont budynku nr 99 w Składzie Drawno - w załączniku nr 7 d, do niniejszej SWZ, który zawiera dokumentację branży ogólnobudowlanej tj.: Specyfikacje Techniczne Wykonania i odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar robót. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o powyższe dokumenty i umowę, stanowiącą załącznik nr 6 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości:Dla 4 części - 1 000,00 zł brutto (słownie: jeden tysiące złotych).Dla 5 części – 1 000,00 zł brutto (słownie: jeden tysięcy złotych).Dla części 2, 3, 4, Zamawiający wadium jest niewymagane.9.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.9.3. Wadium może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach (art. 97 ust 7 ustawy Pzp):1) w pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2020 Nr 42, poz.299 z późn. zm.).9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez NBP O/Szczecin o numerze rachunku: 94 1010 1599 0024 2413 9120 2000, do upływu terminu wyznaczonego na składnie ofert, tj. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin składania ofert. W tytule przelewu należy wpisać „wadium w postępowaniu 09-ZP-RB-06-24-65” (ze wskazaniem części zamówienia, na które wniesiono wadium)9.5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania rozliczeń międzybankowych, Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.9.6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu przez inny podmiot, niż składający ofertę, należy w tytule przelewu poza nr referencyjnym postępowania, wskazać nazwę podmiotu, na rzecz którego wadium jest wnoszone.9.7. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.3 ppkt. 2, 3, powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego,w sytuacji, gdy wykonawca:1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji warunków zamówienia,3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,4) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.107 ust.2 lub art.128 ust.1 ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust.1 oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1, innych dokumentów lub oświadczeń, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.9.8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium takie musi obejmować cały okres związania ofertą i obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 98 ust 6 ustawy Pzp.Jako beneficjenta wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia należy wskazać: Skarb Państwa – 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie, adres: ul. Narutowicza 10A, 70-231 Szczecin.9.9. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy z urzędu lub na wniosek, zgodnie z art.98 ust 1 i 2 ustawy Pzp.9.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 98 ust 6 ustawy Pazp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:  w odniesieniu do zdolności technicznej, Zamawiający wymaga, aby wykonawca (na zał. nr 3 do SWZ):Dla 4 części zamówienia:wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonałw sposób należyty (co najmniej) jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto.Za roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna wykonanie robót budowlanych, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynków sklasyfikowanych w PKOB Dział 12.Przez 1 robotę budowlaną Zamawiający rozumie robotę budowlaną wykonywaną przez Wykonawcę na podstawie jednej umowy/zlecenia.Dla 5 części zamówienia:wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonałw sposób należyty (co najmniej) jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto.Za roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna wykonanie robót budowlanych, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynków sklasyfikowanych w PKOB Dział 12.Przez 1 robotę budowlaną Zamawiający rozumie robotę budowlaną wykonywaną przez Wykonawcę na podstawie jednej umowy/zlecenia.UWAGA: Wykonawca, składający ofertę na 4 i 5 część zamówienia w celu potwierdzenia warunku w zakresie zdolności technicznej zobowiązany jest do spełnienia warunku dla każdej części osobno.Dla części 1, 2, 3 Zamawiający warunku nie formułuje.w odniesieniu do zdolności zawodowej,Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał (na zał. nr 4 do SWZ), że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, posiadającymi prawo wykonywania zawodu oraz wymagane uprawnienia budowlane (wymagania minimalne) tj.: Dla 1, 2 ,3 ,4 , 5 części zamówienia:1 osobę – posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymiw specjalności konstrukcyjno-budowlanej;Uwaga: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony także wówczas, gdy wykonawca wykaże, że skieruje do wykonania mniejszą ilość osób spełniających łącznie postawione wyżej warunki.UWAGA: Wykonawca składający ofertę na większą liczbę części zamówienia, może wskazać tę samą osobę do pełnienia funkcji kierownika w odpowiedniej specjalności np. dla 1 i 2 części.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków dotyczących zdolności techniczneji zawodowej w oparciu o podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale 7 pkt 7.5 ppkt 1) i 2).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach