Przetargi.pl
Modernizacja sieci dróg w Gminie Brzeżno

Gmina Brzeżno ogłasza przetarg

  • Adres: 78-316 Brzeżno, Brzeżno 50
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 36 42 740 , fax. 94 36 42 741
  • Data zamieszczenia: 2024-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeżno
    Brzeżno 50
    78-316 Brzeżno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 36 42 740, fax. 94 36 42 741
    REGON: 330920848
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sieci dróg w Gminie Brzeżno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:a) Charakterystyka obiektów wraz z mapami terenu – Załącznik nr 7 do SWZ,b) Przedmiar robót – Załącznik nr 8 do SWZ,c) Szczegółowa specyfikacja techniczna (SST) jednowarstwowej nawierzchni asfaltowej – Załącznik nr 9 do SWZ.2. Realizacja zamówienia obejmuje: wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, dla zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja sieci dróg w Gminie Brzeżno”.3. Zamawiający oczekuje wykonania, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami sztuki budowlanej, wytycznymi producentów wbudowywanych materiałów, zasadami bhp, itp. robót budowlanych polegających m.in. na naprawie nawierzchni dróg gminnych poprzez ich wyrównanie, utwardzenie oraz ułożenie nawierzchni asfaltowej, szutrowej lub z polbruku oraz montaż lamp solarnych w obrębach Wilczkowo, Koszanowo, Słonowice oraz Pęczerzyno i Brzeżno, na następujących działkach:- dz. nr 35 obręb ewidencyjny Wilczkowo oraz dz. nr 98 obręb Koszanowo – pozycja 1 w przedmiarze robót;- dz. nr 6/19 obręb ewidencyjny Koszanowo – pozycja 2 w przedmiarze robót,- dz. nr 238, 250 obręb ewidencyjny Słonowice – pozycja 3 w przedmiarze robót,- dz. nr 161 obręb ewidencyjny Słonowice – pozycja 4 w przedmiarze robót,- dz. nr 145 obręb ewidencyjny Słonowice – pozycja 4 w przedmiarze robót,- dz. nr 37, 162/2 obręb ewidencyjny Słonowice – pozycja 5 w przedmiarze robót,- dz. nr 72 obręb ewidencyjny Słonowice – pozycja 6 w przedmiarze robót,- dz. nr 356 obręb ewidencyjny Pęczerzyno – pozycja 7 w przedmiarze robót,- dz. nr 384 obręb ewidencyjny Pęczerzyno – pozycja 8 w przedmiarze robót,- dz. nr 366 obręb ewidencyjny Pęczerzyno – pozycja 9 w przedmiarze robót,- dz. nr 245/2 obręb ewidencyjny Brzeżno – pozycja 10 w przedmiarze robót.1) Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania objętego cz. I niniejszego postępowania -„Remont dróg gminnych w obrębach sołectw Rzepczyno, Więcław i Słonowice, gm. Brzeżno”.2) Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do wykonania swoich obowiązków zgodnie z artykułem 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca1994 r. – Prawa Budowlanego (Dz. U. z 2024 r. poz. 725) oraz przejęcia czynności przygotowywania i realizacji inwestycji, wtym:a) uczestnictwo w przekazaniu Wykonawcy terenu budowy,b) zapoznanie się z dokumentacją: charakterystyką obiektów wraz z mapami terenu oraz przedmiarem robót, umową zWykonawcą zadania: „Remont dróg gminnych w obrębach sołectw Rzepczyno, Więcław i Słonowice, gm. Brzeżno”, terenembudowy - przed wejściem Wykonawcy na teren budowy,c) reprezentowanie Zamawiającego poprzez sprawowanie kontroli nad realizowaniem zadania: „Remont dróg gminnych wobrębach sołectw Rzepczyno, Więcław i Słonowice, gm. Brzeżno” oraz zgodności jego realizacji z dokumentacją, SWZ orazobowiązującymi normami i przepisami,d) współpraca z Zamawiającym i Wykonawcą robot budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałekonsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżącychproblemów,e) pisemne informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji,f) weryfikacja dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę robót budowlanych (m. in.: atestów, certyfikatów, świadectwjakości, wyników badań, itp.) oraz sprawdzania obmiarów wykonanych robót i protokołów oraz kontrola materiałów iurządzeń przed ich wbudowaniem,g) sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym przedkładanych przez Wykonawcę faktur zumową, kontrola ilości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami (częściowymi, robót zanikających iulegających zakryciu, końcowym) oraz kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót,h) sprawdzanie jakości wykonanych robót i materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniumateriałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,i) dokonywanie odbiorów robót budowlanych zgodnie z przepisami prawa, normami budowlanymi ponadto udział wprzekazaniu obiektu budowlanego do użytkowania,j) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, przeglądach w okresie rękojmi oraz spotkaniach na okoliczność ujawnieniasię usterek i wad,k) udział w komisji powołanej przez Zamawiającego do określenia ewentualnych robót zamiennych jak również sprawdzeniepod względem merytorycznym konieczności wykonania robót zamiennych zaproponowanych przez komisję,l) uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych cen jednostkowych zastosowania zamiennych rozwiązań,materiałów i urządzeń,m) potwierdzanie swoim podpisem na zgłoszeniu prze Wykonawcę gotowości obiektu budowlanego lub robót budowlanychdo odbioru (po zakończeniu robót budowlanych i wykonaniu niezbędnych prób i sprawdzeń przewidzianych w przepisachodrębnych) oraz nadzór nad należytym uporządkowaniem terenu inwestycji przez Wykonawcę robót budowlanych,n) prowadzenie dokumentacji fotograficznej (zwłaszcza robót ulegających zakryciu) w formie elektronicznej podczas całegoprocesu inwestycyjnego i przekazanie jej Zamawiającemu po odbiorze końcowym robót, i na każde wezwanieZamawiającego,o) nadzór przestrzegania przez Wykonawców zasad bhp, ustaleń planu BIOZ, nadzór w okresie trwania gwarancji i rękojmiudzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych,p) nadzór nad zabezpieczeniem stanu robót oraz placu budowy na okres przerwy w realizacji procesu budowlanego, wstopniu uniemożliwiającym zaistnienie zdarzeń, w wyniku których wystąpią sytuacje odszkodowawcze w stosunku doZamawiającego,q) zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszenia prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacjibudowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy,r) sprawowanie starannego nadzoru oraz dopilnowania, aby roboty budowlane zlecone przez Zamawiającego byłyprowadzone tylko przez Wykonawcę oraz wyszczególnionych w ofercie podwykonawców, a także żądanie usunięcia z placubudowy osób niekompetentnych,s) Inspektorowie Nadzoru zobowiązują się do wykonania nadzoru inwestorskiego będąc co najmniej raz w tygodniu wtrakcie realizacji inwestycji na placu budowy lub w razie potrzeb na każde wezwanie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach