Przetargi.pl
Remont dachu w budynku administracyjno – mieszkalnym położonym na terenie Domu Pomocy Społecznej przy ul. Jaromin 50; 72-320 Trzebiatów

POWIAT GRYFICKI ogłasza przetarg

  • Adres: 72-300 Gryfice, ul. Plac Zwycięstwa 37
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91/384 64 50 , fax. 91/384 27 31
  • Data zamieszczenia: 2024-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT GRYFICKI
    ul. Plac Zwycięstwa 37
    72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91/384 64 50, fax. 91/384 27 31
    REGON: 811684108
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu w budynku administracyjno – mieszkalnym położonym na terenie Domu Pomocy Społecznej przy ul. Jaromin 50; 72-320 Trzebiatów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dachu w budynku administracyjno – mieszkalnym położonym na terenie Domu Pomocy Społecznej przy ul. Jaromin 50; 72-300 Trzebiatów.2. Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia ustala dokumentacja techniczna:• projekt architektoniczno – budowlany renowacji obiektu, stanowiąca załącznik nr 8• projekt techniczny – instalacja piorunochronna stanowiąca załącznik nr 9 oraz• przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10• decyzja konserwatora zabytków stanowiąca załącznik nr 11.3. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Inspektorowi Nadzoru do akceptacji wszystkie rozwiązania robocze, rysunki warsztatowe z odpowiednimi opisami, obliczeniami, zestawienie materiałów przewidzianych do realizacji wraz z niezbędnymi próbkami materiałów oraz wymaganymi świadectwami, dopuszczeniami, atestami itp.4. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Szczególnie jest odpowiedzialny za:1) zabezpieczenie i wygrodzenie terenu przed dostępem osób trzecich (należy wykonać przed rozpoczęciem robót),2) zorganizowanie i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy,3) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót, systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu po zakończeniu robót,4) natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót.5. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, 1597, 1688, 1852, 2029) ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów i ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r. poz. 54).6. W cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić miejsce, odległość, koszt wywozu, utylizacji i składowania odpadów.7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie działania lub zaniechania własne, swoich pracowników oraz podmiotów, którymi się posługuje lub przy pomocy których wykonuje przedmiot umowy.8. Szczegółowe wymagania dotyczące nadzoru na budowie:1) Zobowiązuje się do zapewnienia kierownika budowy lub określonych robót budowlanych oraz nadzór nad robotami przez osobę posiadającą uprawienia budowlane w odpowiedniej specjalności.2) Zobowiązuje się do przekazania nie później niż 14 dni przed dniem rozpoczęcia robót budowlanych, a w toku robót budowlanych na 14 dni przed dokonaniem zmiany osoby, kierownika budowy:− imienia i nazwiska i adresu osoby, − oświadczenia tych osób o przyjęciu przez nich obowiązku kierowania robotami budowlanymi. 9. Informacje dodatkowe:1) Zasadne jest, aby Wykonawca zapoznał się z przedmiotem zamówienia oraz zawarł w cenie oferty wszystkie koszty robót niezbędnych do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią określoną polskimi normami.2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.3) Przedmiot zamówienia opisano za pomocą dokumentacji technicznej (załącznik nr 8 i załącznik nr 9) oraz przedmiaru robót (załącznik nr 10), z którymi Wykonawca powinien się zapoznać.4) Wykonawca zabezpiecza teren robót w szczególności mając na uwadze mienie Zamawiającego i własne.5) Wykonawca w trakcie trwania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót.6) Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje i dostarczy dokumentację powykonawczą, jeżeli w toku wykonania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej.7) Wykonawca zobowiązany jest używać materiałów gwarantujących odpowiednią jakość o parametrach technicznych, jakościowych, odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych i określonych w dokumentacji projektowej.8) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie (w szczególności: certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości lub inne dowody potwierdzające, że oferowany produkt jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego). Zamawiający dopuszcza produkty nie mające certyfikatu zgodności z daną normą, oceną techniczną czy specyfikacją techniczną, o ile wyroby te lub produkty spełniają wymagania będące przedmiotem oceny tej zgodności a Wykonawca za pomocą innych dowodów może wykazać, że oferowany wyrób lub produkt jest zgodny z postawionymi wymogami.9) Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży dokumenty na wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza potwierdzające jakość podstawowych materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia.10. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45000000-7 Roboty budowlane45111300-1 Roboty rozbiórkowe45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty45261900-3 Naprawa i konserwacja dachów11. Rozwiązania równoważne:1) Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99, 102 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego.2) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SWZ o cechach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych nie niższych niż opisane w przedmiocie zamówienia.3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.4) Przyjęcie rozwiązań równoważnych powodujących konieczność ingerencji w dokumentację projektową i wydane decyzje administracyjne wymagają ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty związane z koniecznością zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych leżą po stronie Wykonawcy.5) Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian związanych z przyjęciem rozwiązań równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 05.07.2024 r. do godziny 10.00. Decyduje data wpływu środków na konto Zamawiającego.2. Wadium może być wnoszone:1) w pieniądzu, powinno zostać przesłane na rachunek Zamawiającego w banku: PKO BPO/ Gryfice, numer konta: 03 1020 2791 0000 7602 0259 4125 z adnotacją: „Remont dachu w budynku administracyjno – mieszkalnym położonym na terenie Domu Pomocy Społecznejprzy ul. Jaromin 50; 72-320 Trzebiatów”; nr sprawy: 553/VI/24;2) w gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).3. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2) – 4) , Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp,2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zarząd Powiatu Gryfickiego,7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym.5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Opis sposobu spełnienia warunku:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Opis sposobu spełnienia warunku:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Opis sposobu spełnienia warunku:Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 800 000,00 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowejOpis sposobu spełnienia warunku:Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów, lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca wykaże, że:a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie minimum jedną robotę budowlaną podobną do robót objętych przedmiotem zamówienia, polegającą na budowie, remoncie lub przebudowie powierzchni dachowej wraz z robotami towarzyszącymi o wartości brutto nie mniejszej niż 800 000,00 zł,b) dysponuje lub będzie dysponować minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach