Przetargi.pl
Remont nawierzchni w ul. Zawadzkiego w miejscowości Tarnów Opolski

Gmina Tarnów Opolski ogłasza przetarg

  • Adres: 46-050 Tarnów Opolski, ul. Dworcowa 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4644282 , fax. 077 4644282
  • Data zamieszczenia: 2009-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tarnów Opolski
    ul. Dworcowa 6 6
    46-050 Tarnów Opolski, woj. opolskie
    tel. 077 4644282, fax. 077 4644282
    REGON: 00055202400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tarnowopolski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni w ul. Zawadzkiego w miejscowości Tarnów Opolski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni ulicy Zawadzkiego w miejscowości Tarnów Opolski o długości 220 m i szerokości 6,0 m. Remont drogi polega na ułożeniu nawierzchni bitumicznej na istniejącej podbudowie z kamienia łamanego. Przedmiotowa droga jest drogą gminną z licznymi ubytkami powodującymi utrudnienia w ruchu. Stopień uciążliwości wzrasta po opadach deszczu oraz w okresie jesienno-wiosennych roztopów. W związku z istniejącą sytuacją, konieczne jest zastosowanie technologii remontowej, mającej na celu poprawienie warunków funkcjonalno-użytkowych. Zakres robót obejmuje: - zebranie warstwy istniejącego kamienia o gr. 5 cm, - wyrównanie i zagęszczenie do uzyskania właściwej niwelety, - ułożenie nowej nawierzchni bitumicznej gr. 7 cm, (3+4) - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm gr. 10 cm, - wykorytowanie i wyrównanie podbudowy na powierzchni 220 m? (szerokość od 0,5 do 1,5 m gr. 20 cm na całej długości po prawej stronie)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 i 24 Ustawy o zamówieniach publicznych 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Forma dokumentów: Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości ,zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialne poświadczenie kopii dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnowopolski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach