Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Śródmieście" ogłasza przetarg
- Adres: 45-047 Opole, ul. Waryńskiego 30
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0-77 4412072 , fax. 0-77 4412072
- Data zamieszczenia: 2009-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Śródmieście"
ul. Waryńskiego 30 30
45-047 Opole, woj. opolskie
tel. 0-77 4412072, fax. 0-77 4412072
REGON: 53157728600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ ŚRÓDMIEŚCIE W OPOLU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego.Zad.1:Pipety automatyczne; Zad.2: Końcówki do pipet automatycznych; Zad.3: Pojemniki z pleksi; Zad.4:Statywy do pipet; Zad.5:Zestaw do pobierania glukozy z TCA - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384371101
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art.22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia;3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne Wykonawca składa:1) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Pzp;2)zaakceptowany wzór umowy ;3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art.23 ust.1 ustawy), poprzez zawiązanie konsorcjum lub utworzenie spółki cywilnej, każdy z podmiotów składa w/w oświadczenia i dokumenty.3.W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną, (w rozumieniu art. 860-875 ustawy z 23.04.1964 r. Kodeks cywilny Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z póź. zm.), umowa spółki załączona do oferty musi zawierać zapis o odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania spółki. Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy należy ustalić pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo w postępowaniu i do zawarcia umowy.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego winne być złożone zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. wydanego na podstawie art. 226 ustawy.5.Wszystkie wymienione wyżej dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby (podpis i imienna pieczęć) upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.6.Jeżeli Wykonawca ustanowi pełnomocnika w przedmiotowym postępowaniu, to Zamawiający wymaga załączenia do oferty oryginału pełnomocnictwa podpisanego przez osobę uprawnioną zgodnie z KRS-em.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną