Przetargi.pl
Remont nawierzchni ulicy Gwiezdnej w Sosnowcu, na odcinku od nr 1 e do nr 8 f

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, Plonów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 291 79 22
  • Data zamieszczenia: 2020-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    Plonów 22/I
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 291 79 22
    REGON: 27681549000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni ulicy Gwiezdnej w Sosnowcu, na odcinku od nr 1 e do nr 8 f
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni ulicy Gwiezdnej w Sosnowcu, na odcinku od nr 1 e do nr 8 f. Zakres robót: - frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej jezdni gr. średnio 7 cm z odwozem destruktu oraz kosztem zagospodarowania odpadu - 4437,0 m2, - ułożenie nawierzchni z asfaltobetonu, warstwa wyrównująca i ścieralna – 4437,0 m2, - wymiana kompletnych wpustów ulicznych (żeliwo + osadnik) - 20 kpl, - wymiana przykanalików śr. 200 mm z rur PVC wraz z zabudowaniem przejść szczelnych od strony studni i wpustu - ok. 64 mb, - wymiana włazów studni kanalizacji deszczowej w jezdni - 20 szt. wraz z zabudową pierścieni odciążających oraz pokryw betonowych - 20 kpl. (właz żeliwny, pierścień odciążający, nakrywa betonowa). - uzupełnienie pobocza warstwą humusu wraz z obsianiem trawą - 50,0 m2, - opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej – 1 komplet, - organizacja ruchu na czas wykonywania remontu ulicy - 1 komplet, - odtworzenie elementów stałej organizacji ruchu (progi U16, oznakowanie poziome P10 i P1e). Załącznikiem jest przedmiar robót służący jedynie podaniu ogólnego/poglądowego zakresu robót (rozliczenie w bieżącym postępowaniu to rozliczenie ryczałtowe). PODWYKONAWCY: Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36 a ust. 2 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówieni Załącznikami do opisu przedmiotu są: - OST, - SST warstwa wiążąca, - SST warstwa ścieralna, - SST oczyszczenie i skropienie, - SST regulacja pionowa i wymiana kompletnego włazu, - SST wymiana kompletnego wpustu ulicznego wraz z przyłączem kanalizacyjnym, - orientacja, - przedmiar robót, - uzbrojenie terenu, - mapa: sieć wodociągowa, - mapa: sieć telekomunikacyjna, - mapa: sieć elektroenergetyczna, - mapa: sieć ciepłownicza, - mapa zasadnicza: zakres robót, - mapa zasadnicza: kanalizacja deszczowa, - dokumentacja fotograficzna, - dokumentacja fotograficzna: zakres robót, - załącznik graficzny: przejście szczelne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zastosowanych gotowych wyrobów budowlanych, w odniesieniu do dokumentów potwierdzających ich dopuszczenie do obrotu oraz zgodności parametrów z danymi zawartymi w specyfikacjach technicznych, a także kontroli sposobu wykonania robót budowlanych w aspekcie zgodności ich wykonania z zapisami SIWZ i specyfikacjami technicznymi. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na zrealizowany Przedmiot Umowy na okres nie mniej niż 36 miesięcy i nie więcej niż 60 miesięcy licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru Przedmiotu Umowy bez uwag i zastrzeżeń. Niezależnie od gwarancji Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi w czasie tożsamym z okresem gwarancji. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w wymiarze czasu pracy min. 0,5 etatu. Liczba zatrudnionych osób ma wynosić min. 3 osoby. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia Czynności robotników opisane w przedmiarze robot jako: - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - ułożenie nawierzchni asfaltobetonowej z robotami towarzyszącymi, - regulacje urządzeń podziemnych wraz z wymianą przyłączy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stosowne pełnomocnictwa jeżeli dotyczą Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach