Przetargi.pl
Remont nawierzchni jezdni i chodników ulic: Gospody, Rybackiej, Subisława w Gdańsku

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
    ul. Partyzantów 36 36
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3412041, fax. 058 3416758
    REGON: 19003008390919
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: administracja samorządowa gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni jezdni i chodników ulic: Gospody, Rybackiej, Subisława w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje wykonanie nawierzchni bitumicznej po sfrezowaniu istniejącej warstwy bitumicznej, wykonanie nawierzchni chodników i oznakowania poziomego jezdni na ww ulicach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 80.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli wykonawca : 1. Wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał nawierzchnie z betonu asfaltowego na powierzchni nie mniejszej niż łącznie 20.000 m2 , potwierdzone dokumentami np. referencjami na dowód że roboty zostały wykonane należycie. 2. Wykonawca wskaże kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń. 3. Wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonywane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawców należy przedstawić zgodnie z zał. 1 do niniejszej Specyfikacji. Spełnienie warunków opisanych w ppkt 1 należy udokumentować poprzez wykaz robót sporządzony wg wzoru - zał. 1b oraz dokumenty np. referencje potwierdzające, że roboty wykazane zostały wykonane należycie . Spełnienie warunku opisanego pkt III ppkt 2 należy udokumentować poprzez wykaz osób/osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg załączonego wzoru - załącznik SIWZ wraz z uprawnieniami i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku gdy Wykonawca w powyższym wykazie wskazał osoby/osobę, którymi będzie dysponował - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób/osoby zdolnych do wykonywania zamówienia wraz z uprawnieniami i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Spełnienie warunku ppkt 3 poprzez oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - oświadczenie wg wzoru SIWZ. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie - stosowne dokumenty i oświadczenia zgodnie z pkt. 1.1. SIWZ. (dot. wszystkich przedsiębiorców, wspólników spółki). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1,. SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodne z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane(Dz. U z dn. 22.10.2008r Nr 188, poz. 1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach