Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 im. Jakuba Wejhera ogłasza przetarg
- Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Sobieskiego 344
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6722415 , fax. 058 6722095
- Data zamieszczenia: 2009-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 im. Jakuba Wejhera
ul. Sobieskiego 344 344
84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
tel. 058 6722415, fax. 058 6722095
REGON: 00019891800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspg4.wejher.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1. Przedmiotem zamówienia jest : a) Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej - odprowadzanie wód opadowych z dachów, placów i odwodnień liniowych - II etap, b) Wykonanie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami- II etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zad. a) Zadanie to obejmuje wykonanie kolejnego odcinka liniowego kanalizacji deszczowej z odpowiednimi studniami zaznaczonymi na rysunkach oraz wykonanie pozostałego odcinka odwodnień liniowych ( rysunki - załacznik nr 10 do SIWZ). Zad. b) Zadanie to obejmuje wykonanie kolejnego odcinka liniowego kanalizacji sanitarnej pomiędzy studniami zaznaczonymi na rysunkach ( rysunki - załacznik nr 10 do SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) dokonają wizji lokalnej terenu budowy, który jest przedmiotem niniejszego zamówienia, d) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności dotyczącej przedmiotowego zadania, e) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwie roboty o zakresie i wartości (minimum 50%) złożonej oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Potwierdzeniem spełniania w/w warunków jest przedstawienie następujących dokumentów: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z podatkiem lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, e) oświadczenie że Wykonawca zapoznał się z terenem budowy załącznik nr 9, (zapoznanie z terenem budowy będzie możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z pracownikiem uprawnionym do kontaktów sprawie przedmiotowego zamówienia wskazanym na stronie internetowej w ogłoszeniu o zamówieniu), f) wykaz stanu osobowego kadry inżynieryjno-technicznej, która będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załącznikiem uprawnień - budowlanych załącznik nr 8 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć również aktualne zaświadczenia, że osoby te są członkami Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - minimum jedna osoba z uprawnieniami do pełnienia funkcji kierownika budowy w przedmiotowym zadaniu, w przypadku kierownika budowy o uprawnieniach do kierowania ogólnie robotami budowlanymi niezbędne jest przedstawienie minimum jednej osoby z uprawnieniami do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych w specjalności dotyczącej wykonywanego zadania, g) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykaz wykonać wg załącznika nr 3 do SIWZ . h) w przypadku, gdy ofertę składa Konsorcjum należy wskazać pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców (Konsorcjum) w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Sposób przygotowania i złożenie oferty: 1. Oferta musi być przygotowana zgodnie z wymaganiami ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, a treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ oraz zawierać dane zgodnie ze wzorem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (art. 82 ust. 3).Wykonawca jest zobowiązany przedstawić również jako załacznik do oferty kosztorys ofertowy z przedstawieniem wartości elementów cenotwórczych: kz,kp,z, stawki vat i stawki r-g.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspg4.wejher.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa nawierzchni asfaltowej na ulicy 3-go Maja w miejscowości Dziemiany
Dodano: 2016-05-31 - Modernizacja i remont infrastruktury nauko-badawczej wraz z zapleczem w budynkach Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2015-07-23 - roboty budowlane polegające na remoncie pokoi hotelowych (z łazienkami); nr postępowania: 11/ZP/2015
Dodano: 2015-07-21 - Modernizacja i remont infrastruktury naukowo-badawczej wraz z zapleczem w budynkach Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2015-05-22 - Wykonanie robót budowlanych polegających na naprawie świetlików piwnicznych i wymianie odwodnienia liniowego oraz wymianie płytek i balustrady schodów wejściowych w budynku UKS w Gdańsku
Dodano: 2015-05-11 - Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Kaniczki
Dodano: 2015-02-25 - Prace remontowe w domach studenta Akademii Pomorskiej w Słupsku
Dodano: 2014-06-26 - Prace remontowe w domach studenta Akademii Pomorskiej w Słupsku
Dodano: 2014-05-23 - Przebudowa dróg powiatowych nr 1106G, 1015G i 1108G (Gmina Ustka, Gmina Słupsk) realizacja dot. części I pn Przebudowa drogi powiatowej nr 1106G w m. Bierkowo (gm. Słupsk)
Dodano: 2014-05-09 - CTM/BZ/ZZ/06/14
Dodano: 2014-02-14