Gmina Lubomierz ogłasza przetarg
- Adres: 59623 Lubomierz, Plac Wolności 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 833 166 , fax. 757 833 167
- Data zamieszczenia: 2018-04-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubomierz
Plac Wolności 1
59623 Lubomierz, woj. dolnośląskie
tel. 757 833 166, fax. 757 833 167
REGON: 23082165800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubomierz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni drogowej w miejscowości Golejów nr/dz. 333 i 332 w części (od 0,000 do 0,400) [intensywne opady deszczu, gradobicia i powódź czerwiec, lipiec 2013 r.]” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem inwestycji jest remont nawierzchni drogi zlokalizowanej na działkach drogowych nr 333 i 332 w miejscowości Golejów w gminie Lubomierz na terenie powiatu lwóweckiego. Jest to droga o nawierzchni nieulepszonej o charakterze dojazdowym do pól uprawnych. Roboty wykonywać i oznakować zgodnie z przygotowanym i zatwierdzonym projektem zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania prac. W pierwszej kolejności należy wytyczyć oś trasy i odtworzyć granice działek. Kolejną czynnością jest przeprowadzenie robót rozbiórkowych w zakresie istniejących nawierzchni, elementów betonowych oraz istniejących konstrukcji przepustów przeznaczonych do przebudowy jak i zjazdu do posesji utworzonego z płyty żelbetowej. Na czas prowadzenia robót budowlanych, należy przekierować wodę, płynącą przez ciek zlokalizowany na działce nr 428 kanałem obiegowym, zrealizowanym przy pomocy rury PE-HD o średnicy 600 mm i długości L = 10 m, oraz grodzi drewnianych i ziemnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium zostało ustalone w wysokości : 8 947,00 zł. 2. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 11 8384 1022 0000 0811 2000 0006 wadium nr sprawy ZP.271.5.2018 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 2, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego. 5. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednocześnie wynikać: - nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, - kwota gwarancji/poręczenia, - termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, - bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. 6. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 u.p.z.p.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art 22a ustawy , przedkłada dokumenty , dotyczące tych podmiotów w zakresie wskazanym w ust. 2 pkt a)-c)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Przedszkola Publicznego w Obornikach Śląskich - Zadanie nr 2: Modernizacja otoczenia wokół Przedszkola Publicznego przy ul. Sikorskiego 2 w Obornikach Śląskich.
Dodano: 2024-04-25 - „Rozbudowa wraz z przebudową budynku domu pogrzebowego(...)w Kamieńcu Ząbkowickim w podziale na 2 zadania”.Projekt współfinansowany ze środków RządowyFunduszPolskiŁad: ProgramInwestycjiStrategicznych.
Dodano: 2024-04-20 - Przebudowa drogi wraz z infrastrukturą w ul. Przemiłowskiej we Wrocławiu na odcinku od posesji nr 10 do posesji nr 22
Dodano: 2024-04-05 - Budowa świetlic wiejskich w gminie Sobótka wraz z elementami infrastruktury.
Dodano: 2024-03-26 - „Rewitalizacja Mauzoleum Rodowego w Mrokociniu – etap I”. Projekt współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków.
Dodano: 2024-03-17 - Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Siekierczyn
Dodano: 2024-02-29 - Przebudowa drogi wraz z infrastrukturą w ul. Przemiłowskiej we Wrocławiu na odcinku od posesji nr 10 do posesji nr 22
Dodano: 2024-02-21 - Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Przedszkola Publicznego w Obornikach Śląskich - Zadanie nr 2: Modernizacja otoczenia wokół Przedszkola Publicznego przy ul. Sikorskiego 2 w Obornikach Śląskich.
Dodano: 2024-02-13 - „Rewitalizacja Mauzoleum Rodowego w Mrokociniu – etap I”. Projekt współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków.
Dodano: 2024-01-24 - Rozbudowa bazy turystycznej poprzez zakup oraz montaż dwóch altan biesiadnych wraz z paleniskiem.
Dodano: 2023-11-02