Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 824 Żyrzyn - Puławy - Opole Lub. - Annopol w m. Świeciechów od km 73+888 do km 75+108 o długości 1,220 km .

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa 1A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8863163, 8864103 , fax. 081 8863163
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach
    ul. Składowa 1A 1A
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8863163, 8864103, fax. 081 8863163
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 824 Żyrzyn - Puławy - Opole Lub. - Annopol w m. Świeciechów od km 73+888 do km 75+108 o długości 1,220 km .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: Remoncie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 824 Żyrzyn - Puławy - Opole Lub. - Annopol w m. Świeciechów od km 73+888 do km 75+108 o długości 1,220 km . 1. Zakres robót obejmuje: a) roboty pomiarowe i przygotowawcze, b) roboty rozbiórkowe c) roboty ziemne, d) podbudowy betonowe z piasku stabilizowanego cementem, e) wykonanie zatok autobusowych z kostki brukowej gr. 8 cm - szt. 2, f) wykonanie peronów w obrębie zatok z kostki brukowej gr. 6 cm, g) ustawienie krawężników, h) roboty remontowe - frezowanie nawierzchni, i) roboty nawierzchniowe (warstwa wiążąca i ścieralna), j) ścinka poboczy, k) utwardzenie poboczy, l) wykonanie zjazdów , m) plantowanie powierzchni n) ściek pochodnikowy, o) regulacja kratek ściekowych, p) oznakowanie pionowe i poziome, q) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą 2. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji projektowej, w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. 3.Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót: D.00.00.00; D.01.00.00; D.01.01.01; D.01.02.01; D.01.02.04; D.02.00.01; D.02.01.01; D.02.03.01; D.03.02.01a; D.04.01.01; D.04.03.01; D.04.04.00; D.04.04.02; D.04.05.00; D.04.05.01; D.04.06.01; D.04.07.01; D.05.03.05; D.05.03.11; D.05.03.23a; D.06.03.01; D.06.04.01; D.07.01.01; D.07.02.01; D.08.01.01; D.08.02.02; D.08.03.01; D.08.05.01; D.10.07.01. 4.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z § 19, § 20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 1995 r. poz. 133 z późniejszymi zmianami) 5. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu rzeczowego i finansowego robót oraz PZJ (programu zapewnienia jakości), które przed przystąpieniem do wykonywania robót winien przedłożyć do akceptacji w siedzibie RDW Puławy. 6. Przekazanie placu budowy Wykonawcy przez Zamawiającego nastąpi po zgłoszeniu gotowości Wykonawcy do wykonania robót. 7. Okres gwarancji dla robót objętych zamówieniem wynosi 2 lata od daty odbioru ostatecznego. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy PZP). Wartość zamówienia netto: 1 630 385,23 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 20 000,00 zł. (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne Dokumenty lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: a) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. b) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. c) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. f) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału: 1) Dysponowanie osobą zdolna do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży drogowej na stanowisku kierownika budowy/robót posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami drogowymi oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia zdolnej do wykonania zamówienia. 2) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. remont nawierzchni z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. 3) Dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia potencjału technicznego, wymienionymi poniżej: 1. Koparka podsiębierna 0,25 m3 1 2. Koparka przedsiębierna 0,40 m3 1 3. Spycharka 55 kW (75KM) 1 4. Samochód skrzyniowy do 5 ton 1 5. Samochód samowyładowczy do 5 ton 1 6. Samochód samowyładowczy 5-10 ton 1 7. Wywrotki do mas bitumicznych 5 do 10 ton 3 8. Ciągnik siodłowy z naczepą 1 9. Walce drogowe 2 10. Zagęszczarki płytowe 1 11. Ładowarka 1 12. Rozściełacz do mas bitumicznych 1 13. Wytwórnia do mas bitumicznych o wydajności 100-160 Mg/h* 1 14. Skrapiarka do bitumu 1 15. Szczotki mechaniczne 1 16. Sprężarka powietrza spalinowa 4-5 m3/min 1 17. Frezarka 1 18. Równiarka samojezdna 74 kW (100 KM) 1 19. Samojezdna ścinarka poboczy 1 20. Malowarka do znakowania dróg 1 * Uwaga! Zamawiający wymaga wskazania lokalizacji wytwórni mas bitumicznych. Lokalizacja winna spełniać warunek czasu transportu mas bitumicznych od momentu załadowania do momentu rozpoczęcia rozładunku ( do 2 godz.). W przypadku wątpliwości spełnienia tego warunku Zamawiający zastrzega sobie możliwość praktycznego sprawdzenia. Odległość należy liczyć od wytwórni do najdalszego miejsca robót po drogach umożliwiających przejazd samochodów o ładowności minimum 10 ton. 3.Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz minimum 1 roboty, o której mowa w pkt. V.2 ppkt.2) SIWZ zrealizowanej przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że robota ta została wykonana należycie. 4) Wykaz osób o których mowa w pkt. V.2 ppkt. 1) SIWZ, przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z załączonymi kserokopiami odpowiednich uprawnień branży drogowej, oraz kserokopiami aktualnych zaświadczeń odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku udostępnienia osoby/osób zdolnej/ych do wykonania zamówienia przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jej/ich udostępnienia. 5) Wykaz potencjału technicznego o którym mowa w pkt. V.2 ppkt. 3 SIWZ. w przypadku udostępnienia potencjału technicznego przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jego udostępnienia. 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) z załączonym kosztorysem ofertowym sporządzonym przez Wykonawcę na podstawie przedmiaru robót . 3) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy (wzór - zał. F). 4) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5)W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach