Przetargi.pl
Zakup biletów miesięcznych na dojeżdżanie uczniów środkami komunikacji publicznej do szkół i ze szkół na terenie Gminy Kamionka w roku szkolnym 2009/2010

Urząd Gminy w Kamionce ogłasza przetarg

  • Adres: 21-132 Kamionka, ul. Lubartowska 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8527039 , fax. 081 8527058
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Kamionce
    ul. Lubartowska 1 1
    21-132 Kamionka, woj. lubelskie
    tel. 081 8527039, fax. 081 8527058
    REGON: 00053792900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamionka.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup biletów miesięcznych na dojeżdżanie uczniów środkami komunikacji publicznej do szkół i ze szkół na terenie Gminy Kamionka w roku szkolnym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych na dojeżdżanie uczniów środkami komunikacji publicznej do szkół i ze szkół na terenie Gminy Kamionka w roku szkolnym 2009/2010 Świadczenie usług będących przedmiotem postępowania odbywać się będzie dla uczniów uczęszczających do szkół: 1)Zespół Szkół w Kamionce 2)Szkoła Podstawowa w Samoklęskach Łączna liczba przewożonych dzieci do szkół i z powrotem wynosi 463 uczniów dziennie, jest aktualna na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 2 - aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób stosownie do postanowień ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Dz.U. z 2004 r. nr 204, poz. 2088 z późn. zm.) - polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 2. Dokumenty dodatkowe Dokumenty wymagane w przypadku składania ofert wspólnej; a) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, b) oferta winna zawierać następujące dokumenty dla każdego partnera z osobna: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 2 - aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób stosownie do postanowień ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Dz.U. z 2004 r. nr 204, poz. 2088 z późn. zm.) - polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej c) pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 3. Inne dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca składa następujące dokumenty; - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( kserokopie kwalifikacji) - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, polegających na przewozie osób, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wymagane jest przedstawienie co najmniej trzech takich zamówień, realizowanych w trybie zamówień publicznych potwierdzonych referencjami od zamawiających, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. - wykaz autobusów i ważne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu, ( co najmniej trzy autobusy z minimum 40 miejscami siedzącymi każdy) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez osobę _osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem _za zgodność z oryginałem_

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamionka.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach