Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi gminnej Nr 106622B w m. Doktorce

Urząd Miejski w Surażu ogłasza przetarg

  • Adres: 18-105 Suraż, ul. 11 Listopada 16
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6503184 , fax. 085 6503184
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Surażu
    ul. 11 Listopada 16 16
    18-105 Suraż, woj. podlaskie
    tel. 085 6503184, fax. 085 6503184
    REGON: 00052884700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi gminnej Nr 106622B w m. Doktorce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje: - roboty rozbiórkowe krawężników, przepustów - rozbiórkę istniejącej nawierzchni na szerokości 20 cm od krawędzi, - korytowanie pod konstrukcję poszerzeń poboczy, - wykonanie konstrukcji na poszerzeniach - warstwa odcinająca, podbudowa, warstwa wiążąca (asfaltowa), - wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni brukowcowej - wykonanie warstwy asfaltowej - warstwy ścieralnej, na całej szerokości jezdni - regulacja studzienek zaworów wodociągowych - wykonanie pobocza - wykonanie przepustów z rur PE-HD fi 300 - oczyszczenie przepustu 1.1 Dane techniczne ulicy: - Szerokość w liniach rozgraniczających 5,8 - 21,8 m, - Szerokość jezdni ulicy - 4,0 (5,0) m, na łuku poszerzenie do 5,1 i 7,0 m. - Długość łączna remontowanej trasy - 803,15 m; Przebieg drogi dostosowano do istniejącej drogi brukowcowej 1.2. Odwodnienie Odprowadzenie wód deszczowych odbywać się będzie poprzez nadane spadki poprzeczne i podłużne w kierunku pobocza drogi i istniejących rowów drogowych. 1.3. Konstrukcja nawierzchni jezdni Konstrukcja nawierzchni jezdni została zaprojektowana na obciążenie ruchem KR1. Ułożenie nowej nawierzchni na bruku polegać ma na wykonaniu wyrównania z kruszywa łamanego ( destruktu bitumicznego) o grubości minimum 5 cm tak ażeby zostawić 5 cm na położenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego. Konstrukcja poszerzeń nawierzchni składa się z następujących warstw: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego (BA wg PN-S-96025:2000 dla KR 1) - gr. 5 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego (BA wg PN-S-96025:2000 dla KR 1) - gr. 5 cm, - podbudowa z kruszywa naturalnego o uziarnieniu ciągłym 0 -31,5 mm wg PN-S-06102:1997 z - gr. 20 cm o wskaźniku nośności - wnoś>80, - warstwa odcinająca - gr. 15 cm. 1.4. Roboty rozbiórkowe i rekultywacja terenu Roboty rozbiórkowe sprowadzają się do rozbiórki krawężników na długości około 30 mb istniejącego, mocno zniszczonego krawężnika w pobliżu skrzyżowania z drogą powiatową oraz rozbiórki 3 przepustów betonowych fi 300. 1.5. Regulacja studzienek zaworów wodociągowych W związku z podniesieniem poziomu terenu w miejscu znajdowania się studzienek zaworów wodociągowych istnieje konieczność ich regulacji. 1.6. Inne prace dodatkowe Należy dokonać oczyszczenia przepustu znajdującego się KM 0+800. Wykonać 3 przepusty z rur PE-HD długości 6m każdy. 1.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 2 do SIWZ - Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 3 do SIWZ - Przedmiar robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie/przebudowie ulic o nawierzchni asfaltowej o długości nie mniejszej niż 500 m (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). a) dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określonej w dokumentacji projektowej (w zakresie dróg i ulic). 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 5 oraz Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na budowie/przebudowie ulic o nawierzchni asfaltowej o długości nie mniejszej niż 500 m, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w zakresie dróg i ulic. 1) konstrukcyjno - budowlane, oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach