Przetargi.pl
Zakup paliw płynnych i gazowych z dystrybutorów na stacji paliw w 2010 roku

Powiatowy Zarząd Dróg w Siemiatyczach ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. 11 Listopada 253
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6552680 , fax. 085 6552668
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Siemiatyczach
    ul. 11 Listopada 253 253
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 085 6552680, fax. 085 6552668
    REGON: 05066741000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.st.siemiatycze.wrotapodlasia.pl ; www.pzdsiemiatycze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw płynnych i gazowych z dystrybutorów na stacji paliw w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup paliw płynnych i gazowych z dystrybutorów na stacji paliw w 2010 roku 1. Maksymalne ilości zapotrzebowania zamawiającego w roku 2010 r.: - Autogaz do 3 000 litrów, - Benzyna bezołowiowa do 3 000 litrów, - Olej napędowy do 23 000 litrów. 2. Podane ilości paliw określają maksymalne zapotrzebowanie zamawiającego w okresie od dnia zawarcia umowy do 2010-12-31. Oznacza to, że zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia (zamawiający zakupi ilości poszczególnych paliw wg bieżącego zapotrzebowania). 3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych i gazowych (sukcesywne tankowanie na stacjach paliw wykonawcy, pojazdów i maszyn będących w użytkowaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach w 2010 roku). 4. Zakup paliwa dokonywany będzie w sposób bezgotówkowy po aktualnie obowiązującej cenie dnia, pomniejszonej o stały upust udzielony przez Wykonawcę. 5. Rozliczenie zakupionych paliw odbywać się będzie w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę rejestr dnia (zawierający imię i nazwisko kierowcy/operatora/ i jego podpis oraz numer rejestracyjny pojazdu, rodzaj i ilość tankowanego paliwa). 6. Warunek, który musi spełniać Wykonawca (z przyczyn ekonomicznych) - odległość stacji paliw nie może być większa niż 6 km od siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego wykonania zadania. 8. Oferta bez zastosowanego upustu będzie uznana jako niespełniająca warunków zamówienia i zostanie odrzucona . 9. Podział zamówienia na części - Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych (na poszczególne zadania). 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówień publicznych na podstawie art. 67, ust. 1 pkt 7 ustawy stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, jeżeli posiadane środki finansowe pozwolą na zwiększenie zakresu zamówienia . 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych , przewidujących odmienny niż opisany w niniejszej specyfikacji sposób wykonania zamówienia . 12. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 13. Nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów oraz stosowania aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1.1 posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4., 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Dodatkowy warunek, który musi spełniać wykonawca : 3.1 Z przyczyn ekonomicznych - odległość stacji paliw nie może być większa niż 6 km od siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach. 3.2 Zakup paliwa dokonywany będzie w sposób bezgotówkowy po aktualnie obowiązującej cenie dnia, pomniejszonej o stały upust udzielony przez Wykonawcę. 3.3 Rozliczenie zakupionych paliw odbywać się będzie w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę rejestr dnia (zawierający imię i nazwisko kierowcy/operatora/ i jego podpis oraz numer rejestracyjny pojazdu, rodzaj i ilość tankowanego paliwa). 3.4 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego wykonania zadania. 3.5 Oferta posiada stały upust procentowy udzielony przez Wykonawcę obowiązujący w roku 2010. Oferta bez zastosowanego upustu będzie uznana jako niespełniająca warunków zamówienia i zostanie odrzucona . 4. Opis kryteriów wyboru oferty oraz ich znaczenie: 4.1 Kryteria i ich znaczenie wraz ze szczegółowym opisem: 1) cena - 90 %. 2) stały upust procentowy udzielony przez Wykonawcę obowiązujący w roku 2010 - 10 %. 5. Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tą, która otrzyma maksymalną ilość punktów. Ilość punktów przyznawana będzie wg poniższego wzoru : Kb = [(Cmin. : Cb) x 90] + [(Ub : Umax) x 10]; Kb - ilość punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium cena ofertowa brutto; Cmin. - cena brutto oferty najtańszej; Cb - cena brutto oferty badanej; Ub - upust badanej oferty; Umax. - maksymalny przyznany upust. 6. Jeżeli w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego niemożliwe będzie dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający zwróci się do Wykonawców aby w terminie 3 dni złożyli oferty dodatkowe. 7. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie , że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do oferty , 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do oferty, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 4) Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty, 5) Dokument stwierdzający normy jakościowe (świadectwo jakości - atest) , 6) Koncesję na obrót paliwami ciekłymi i gazowymi zgodnie z Ustawą Prawo Energetyczne Dz. U. Nr 89 poz. 625 z 2006r. z późn. zm. 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dokumenty wymagane w pkt 1÷3 muszą być złożone osobno przez każdego z nich (w tym również przez pełnomocnika /lidera/ reprezentującego podmioty składające ofertę). Wykonawcy zobowiązani są dołączyć pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentacji /lidera/. 3. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 4. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. 5. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uwaga : Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieniach publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. Nr 223 , poz. 1655 z późn zm.) dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt 1. Uwaga: Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty składa się odpowiednio: - wersja obcojęzyczna w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną . - wersja przetłumaczona w oryginale opatrzona podpisami i pieczęciami przez tłumacza przysięgłego (wymaganymi prawem Polskim w tym zakresie) .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stały upust procentowy udzielony przez Wykonawcę obowiązujący w roku 2010
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pzdsiemiatycze.pl/pliki/23
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach