Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi gminnej nr 102091 w miejscowości Kopanka Druga oraz Remont nawierzchni drogi gminnej nr 102009 w miejscowości Nogat

Gmina Gronowo Elbląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-335 Gronowo Elbląskie, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 315 623 , fax. 552 315 623
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gronowo Elbląskie
    Łączności 3
    82-335 Gronowo Elbląskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 315 623, fax. 552 315 623
    REGON: 17074807000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminagronowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi gminnej nr 102091 w miejscowości Kopanka Druga oraz Remont nawierzchni drogi gminnej nr 102009 w miejscowości Nogat
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: 1)Wykonaniu zadania pod nazwą „Remont nawierzchni drogi gminnej nr 102091 w miejscowości Kopanka Druga na odcinku 55 m Zakres prac obejmował będzie: a)wykonanie profilu drogi kruszywem kamiennym 0/31,50,C90/3 średniej grubości 10 cm, b)skropienie nawierzchni emulsją bitumiczną, c)wykonanie warstwy ścieralnej z SMA 16 JENA średniej grubości 7 cm, d)uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym C50/30 gr. 10 cm Realizacja robót: a)roboty objęte zamówieniem będą wykonane z materiałów zakupionych przez Wykonawcę robót, b)w trakcie prac należy zapewnić dojazd do posesji zlokalizowanych wzdłuż remontowanej drogi gminnej oraz prowadzić prace drogowe zgodnie z przepisami bezpieczeństwa z wykorzystaniem niezbędnego oznakowania, c)po zrealizowaniu robót budowlanych związanych z projektem teren objęty pracami należy uprzątnąć a ewentualne zniszczenia powstałe wskutek wykonywanych prac należy usunąć. Szczegółowy zakres zamówienia określa: 1)Opracowanie Techniczne nazwa opracowania „Remont Nawierzchni Drogi Gminnej nr 102091 w miejscowości Kopanka Druga”, załącznik nr 1 do SIWZ, 2)Specyfikacja Techniczna dla Wykonania i Odbioru Robót Drogowych przy: „Remont Nawierzchni Drogi Gminnej nr 102091 w miejscowości Kopanka Druga”, załącznik nr 2 do SIWZ. 3)Przedmiar robót (pomocniczo) z załącznikiem graficzny remontowanego odcinaka dla zadania: „Remont Nawierzchni Drogi Gminnej nr 102091 w miejscowości Kopanka Druga” załącznik nr 3 do SIWZ. 2)Wykonaniu zadania pod nazwą: „Remont nawierzchni drogi gminnej nr 102009 w miejscowości Nogat” na odcinku 75 m Zakres prac obejmował będzie: a)oczyszczenie istniejącej nawierzchni i jej krawędzi z zalegającej ziemi, b)skroplenie nawierzchni emulsją bitumiczną, c)wykonanie warstwy ścieralnej z SMA 16 JENA średniej grubości 7 cm, d)wykorytowanie pod nawierzchnię zjazdów, e)wykonanie nawierzchni zjazdów z kruszywa kamiennego 0/31, 5, C90/3 grubości 15 cm, f)uzupełnienie poboczy humusem grubości 16 cm. Realizacja robót: a)roboty objęte zamówieniem będą wykonane z materiałów zakupionych przez Wykonawcę robót, b)w trakcie prac należy zapewnić dojazd do posesji zlokalizowanych wzdłuż remontowanych dróg gminnych oraz prowadzić pracę drogowe zgodnie z przepisami bezpieczeństwa, z wykorzystaniem niezbędnego oznakowania, c)po zrealizowaniu robót budowlanych związanych z projektem teren objęty pracami należy uprzątnąć a ewentualne zniszczenia powstałe wskutek wykonywanych prac należy usunąć. Szczegółowy zakres zamówienia określa: 1)Opracowanie Techniczne, nazwa opracowania: „Remont nawierzchni drogi gminnej nr 102009 w miejscowości Nogat”, załącznik nr 4 do SIWZ, 2)Specyfikacja Techniczna dla Wykonania i Odbioru Robót Drogowych przy: „Remont nawierzchni drogi gminnej nr 102009 w miejscowości Nogat”, załącznik nr 5 do SIWZ, 3)Przedmiar robót (pomocniczo) załącznikiem graficzny remontowanego odcinaka dla zadania: „Remont nawierzchni drogi gminnej nr 102009 w miejscowości Nogat”, załącznik nr 6 do SIWZ UWAGA 1.Załączony przedmiar jest to materiał pomocniczy do wyliczenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy i nie stanowi podstawy do rozliczeń finansowych pomiędzy Zamawiającymi Wykonawcą z tytułu realizacji zamówienia. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji, która stanowi załącznik do SIWZ należy traktować jako przykładna określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć inspektorowi nadzoru odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń, przed ich zastosowaniem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji na zadania pod nazwą „Remont nawierzchni drogi gminnej nr 102091 w miejscowości Kopanka Druga” oraz „Remont nawierzchni drogi gminnej nr 102009 w miejscowości Nogat”, w tym między innymi poprzez, wytyczenie remontowanego odcinka w terenie, bieżącej obsługi geodezyjnej w trakcie prowadzonych robót jak również sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej. 3.Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca musi posiadać Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 4.Minimalny wymagany okres gwarancji jakości dla przedmiotu zamówienia 36 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu końcowego, maksymalny 60 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 5.W przypadku, gdy Wykonawca wygra przetarg i będzie realizował roboty przy udziale podwykonawców zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143b-143d ustawy Pzp 6.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania firm podwykonawców. 8.Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich pracowników budowlanych na podstawie umowy o pracę. Wyżej wymienione osoby powinny być zatrudnione w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) przez cały okres wykonywania zamówienia. 9.Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagać w zakresie spełnienia tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach