Przetargi.pl
dostarczenie sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie – zamówienie drugie.

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (89) 5232400, , fax. (89) 5272049
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
    Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9
    10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (89) 5232400, , fax. (89) 5272049
    REGON: 00051431900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostarczenie sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie – zamówienie drugie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania w ramach następujących CZĘŚCI zamówienia: 1) CZĘŚĆ I – dostarczenie sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania, zawierająca: a) filtr prywatyzujący 21,5" - 1 szt., b) dysk zewnętrzny, przenośny 1TB - 1 szt., c) stacja dokująca do dysków HDD i SSD - 2 szt., d) podstawa na dwa monitory - 3 szt., e) uchwyt na trzy monitory - 2 szt., f) przewód HDMI 3 metry - 3 szt., g) dysk SSD 250GB - 2 szt., h) serwer plików NAS typ I - 2 szt., i) zasilacz awaryjny UPS Line-interactive typ I - 3 szt., j) skaner A4 z OCR - 2 szt., k) dysk zewnętrzny, przenośny 2TB - 2 szt., l) przełącznik sieciowy zarządzalny 24 porty typ I - 1 szt., m) klawiatura przewodowa USB - 26 szt., n) mysz komputerowa przewodowa USB typ I - 26 szt., o) przełącznik sieciowy zarządzalny 24 porty typ II - 1 szt., p) serwer plików NAS typ II - 2 szt., q) zasilacz awaryjny UPS Line-interactive typ II - 1 szt., r) drukarka igłowa - 1 szt., s) zasilacz awaryjny UPS On-line - 2 szt., t) uchwyt do monitora - 4 szt., u) uchwyt na dwa monitory - 3 szt., v) przewód HDMI 2 metry - 6 szt., w) przewód HDMI 5 metrów - 4 szt., x) przewód krosowy UTP, RJ45, kat. 5e, długość 0,25 m. - 100 szt., y) przewód krosowy UTP, RJ45, kat. 5e, długość 0,5 m. - 100 szt., z) przewód krosowy UTP, RJ45, kat. 5e, długość 1 m. - 50 szt., aa) przewód krosowy UTP, RJ45, kat. 5e, długość 2 m. - 50 szt., bb) przewód krosowy UTP, RJ45, kat. 5e, długość 3 m. - 50 szt., cc) przewód krosowy UTP, RJ45, kat. 5e, długość 5 m. - 30 szt., dd) przewód krosowy UTP, RJ45, kat. 5e, długość 10 m. - 30 szt., ee) pendrive 16GB - 8 szt., ff) dysk 8TB do serwera plików NAS - 4 szt., gg) dysk SSD 950GB do serwera plików NAS - 2 szt., hh) zewnętrzna nagrywarka Blu-ray typu slim - 1 szt., ii) zasilacz awaryjny UPS Line-interactive typ III - 10 szt., jj) projektor - 1 szt., kk) klawiatura komputerowa z czytnikiem - 10 szt., ll) mysz komputerowa przewodowa USB typ II - 10 szt., 2) CZĘŚĆ II – dostarczenie urządzenia sieciowego klasy UTM oraz odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia technicznego dla urządzeń FortiGate, zawierająca: a) urządzenie sieciowe klasy UTM – 1 szt., b) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia technicznego dla urządzeń FortiGate – FG60D – 6 szt., c) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia technicznego dla urządzeń FortiGate – FG60E – 2 szt., d) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia technicznego dla klastra urządzeń (2 urządzenia) FortiGate-240D – 1 kpl. (2szt.), e) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia technicznego dla urządzenia FortiGate – FG30D – 1 szt., 3) CZĘŚĆ III – aktualizacja oprogramowania antywirusowego wraz z dostarczeniem dodatkowych licencji oprogramowania antywirusowego, zawierająca aktualizację oprogramowania antywirusowego (odnowienie licencji dla ochrony 566 stacji roboczych oraz serwerów plików) i bazy danych sygnatur wirusów oprogramowania obecnie eksploatowanego w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim w Olsztynie, Delegaturach Urzędu w Elblągu i Ełku oraz dostarczenie 59 szt. dodatkowych licencji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ III zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ. 5. Opisy znajdujące się w załącznikach nr 3 – 5 do SIWZ zawierają minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi. 6. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SIWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. 7. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia do siedziby zamawiającego – Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, z zastrzeżeniem CZĘŚCI III zamówienia, gdzie w przypadku zaproponowania przez wykonawcę oprogramowania równoważnego, realizacja tej CZĘŚCI zamówienia będzie obejmowała lokalizacje określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI III – załączniku nr 5 do SIWZ. 8. Dostarczenie produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy, w opakowaniach fabrycznych, bezzwrotnych. 9. Dostarczone produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, sprawne technicznie, wraz z wymaganymi sterownikami, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ. 10. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71356300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wydruki ze stron internetowych - https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, https://www.harddrivebenchmark.net/hdd_list.php – w przypadku oferty składanej na realizację CZĘŚCI I zamówienia, z datą wyników testów nie starszą niż dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, tj. 14.11.2019 r., ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testu, 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, 5) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach