Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni dróg gminnych wraz z budową kanalizacji deszczowej w m. Kątno oraz przebudowa drogi gminnej Stare Jabłonki -Kątno

Gmina Ostróda ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, Jana III Sobieskiego 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 676 07 80 , fax. 89 676 07 90
  • Data zamieszczenia: 2023-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostróda
    Jana III Sobieskiego 1
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 676 07 80, fax. 89 676 07 90
    REGON: 510743255
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaostroda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni dróg gminnych wraz z budową kanalizacji deszczowej w m. Kątno oraz przebudowa drogi gminnej Stare Jabłonki -Kątno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest przebudowa nawierzchni dróg gminnych nr 153158N, 153159N oraz 1247N wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Kątno o łącznej długości ok 3797 mb. Na drogach gminnych nr 153158N oraz 153159N planowane jest wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej i kostki betonowej z przeznaczeniem pod ruch kategorii KR-2 o szerokości 4,0 - 5,0 m z lokalnymi przewężeniami o długości 2276 mb. Projektuje się również murek oporowy. Niestety ze względu na warunki niemożliwe jest zaprojektowanie chodnika. Ruch pieszy odbywać się będzie poboczami. Projektowane jest również odwodnienie w postaci kanalizacji deszczowej i drenażu francuskiego. Przebudowane zostanie istniejące oświetlenie. W celu poprawy bezpieczeństwa projektuje się progi zwalniające oraz znaki D-40. Na drodze gminnej nr 1247N projektuje się wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na długości ok. 1521 mb o szerokości 5,5 mb. Na istniejącej nawierzchni wykonana zostanie warstwa wyrównawcza oraz warstwa ścieralna z betonu asfaltowego zaś na poszerzeniach wykonana zostanie nowa nawierzchnia o pełnej konstrukcji. Po lewej stronie jezdni wybudowany zostanie ciąg pieszo-rowerowy łączący DK16 z miejscowością Kątno o długości ok. 1560 mb. W celu poprawy bezpieczeństwa powstaną przejścia dla pieszych. Odwodnienie odbywać się będzie powierzchniowo do rowu.Zakres rzeczowy obejmuje:• długość odcinka jezdni z masy bitumicznej: ok. 2817 mb;• długość odcinka jezdni z kostki betonowej: ok. 980 mb;• długość ciągu pieszo rowerowego z kostki betonowej: ok. 1560 mb;• długość kanalizacji deszczowej: ok. 832 mb;• progi zwalniające 8 szt.;• oznakowanie pionowe.W kosztach zadania Wykonawca winien uwzględnić sporządzenie fotograficznej lub filmowej trasy przebiegu sieci przed robotami i po robotach.W/w dokumentację w wersji elektronicznej należy przekazać Zamawiającemu:- w terminie 10 dni od daty przekazania placu budowy, - przy odbiorze końcowym, po robotach. Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 4 do SWZ), projektem budowlanym (załącznik nr 5 do SWZ), Specyfikacją Techniczną Wykonania i Obioru Robót (załącznik nr 6 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:1) przygotowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas realizacji robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 784);2) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);3) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót;4) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą;5) zgromadzenie i przekazanie Zamawiającemu najdalej w dniu odbioru końcowego robót kompletu dokumentów (1 egzemplarz), na który składały się będą: dokumentacja jakości wyrobów, dokumenty zaświadczające o dopuszczeniu do obrotu i stosowania użytych materiałów budowlanych, protokoły odbiorów robót zanikających oraz odbiorów częściowych robót; protokoły rozruchu oraz niezbędne zezwolenia dotyczące urządzeń i instalacji zamontowanych lub wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia;6) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót.3. W przypadku, gdy w SWZ zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w SWZ.4. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Zamawiający nie planuje podziału zamówienia na części, gdyż jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP. Jednocześnie podział zamówienia na części groziłby:1) właściwemu wykonaniu zamówienia przez trudności w skoordynowaniu działań różnych niezależnych od siebie wykonawców;2) terminowemu wykonaniu zamówienia i ustaleniu podmiotu odpowiedzialnego za występujące opóźnienia;3) po wykonaniu przedmiotu zamówienia: trudnościami w egzekwowaniu uprawnień gwarancyjnych oraz eksploatacji przedmiotu zamówienia;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 PLN (słownie złotych: sto tysięcy 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w ust. 10 pkt 2 i 3 oraz ust. 11. Za wadium wniesione w terminie uważa się:1) dla wadium wnoszonego w pieniądzu- datę uznania rachunku bankowego przez bank Zamawiającego;2) w przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4- data zapisania dokumentu na serwerach Portalu;3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Powiślański Bank Spółdzielczy w Kwidzynie Filia Ostróda Nr 71 8300 0009 0000 1930 2000 00205. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę postępowania.7. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz:1) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 uPzp;2) musi zawierać stwierdzenie, że gwarant lub poręczyciel zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SWZ dotyczące wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej;3) musi wskazywać nazwę postępowania;4) nie może wprowadzać żadnych dodatkowych warunków, od spełnienia których zależy spełnienie świadczeń z tytułu udzielonej gwarancji lub poręczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Określenie warunków: nie dotyczy.Informacje dodatkowe: brak.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Określenie warunków: nie dotyczy.Informacje dodatkowe: brak.3) sytuacji finansowej lub ekonomicznej.Określenie warunków: nie dotyczy.Informacje dodatkowe: brak.4) zdolności technicznej lub zawodowej.Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie), wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o podobnym polegającym na wykonaniu budowy drogi o nawierzchni bitumicznej lub z kostki betonowej wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej o wartości minimum 10. 000.000,00 PLN brutto ( dziesięć milionów złotych brutto);b) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował osobami tj.:-- kierownikiem budowy branży drogowej posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń- kierownikiem robót branży sanitarnej - który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych;- kierownikiem robót branży elektrycznej - który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych- kierownikiem robót branży telekomunikacyjnej - który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach