Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
- Data zamieszczenia: 2017-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
91048 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
REGON: 47075497600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
remont nawierzchni dróg wewnętrznych i parkingów na terenie jednostek podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dróg wewnętrznych i parkingów na terenie jednostek podległych KWP w Łodzi, w tym: 1) Zadanie nr 1 obejmuje remont nawierzchni na terenie KWP w Łodzi przy ul. Stokowskiej 21/25: a) ETAP I dot. remontu nawierzchni drogowej asfaltowej; b) ETAP II dot. remontu nawierzchni parkingu wykonanego z płyt ażurowych; 2) Zadanie nr 2 obejmuje remont nawierzchni na terenie OPP w Łodzi przy ul. Pienistej 71: a) ETAP I dot. remontu nawierzchni parkingu z płyt ażurowych; b) ETAP II dot. remontu nawierzchni parkingu z płyt ażurowych oraz remontu nawierzchni drogowej asfaltowej; 3) Zadanie nr 3 obejmuje jeden etap w postaci remontu nawierzchni drogowej asfaltowej na terenie KMP w Piotrkowie Tryb. przy ul. Szkolnej 30/38. 2. Przedmiot zamówienia oraz szczegółowy zakres robót został przedstawiony w opisie przedmiotu zamówienia oraz kosztorysach nakładczych i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Dokumenty zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ oraz pozostałe zapisy SIWZ wraz z załącznikami stanowią podstawę niezbędną do wyceny oferty i określenia technologii robót oraz standardu zastosowanych materiałów. 3.Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 8 do SIWZ. 4.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały powinny odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570) oraz określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5.Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do wskazanych wyrobów budowlanych, dokument na podstawie którego wprowadzono wyrób do obrotu. 6.Do dokumentacji odbiorowych muszą być dołączone certyfikaty i/lub deklaracje zgodności dotyczące wszystkich zastosowanych przy robotach wyrobów budowlanych, zgodne z wymogami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobów znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. 2004r. Nr 198, poz. 2041 z późn. zm.). 7. Wymagany okres gwarancji- minimum 61 miesięcy od dnia odbioru robót bez wad. 8.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wskazane przez Zamawiającego rozwiązania materiałowe oraz typy urządzeń są rozwiązaniami przykładowymi. Mają one na celu określenie standardów w zakresie zastosowanych materiałów i urządzeń. Wykonawca może wycenić materiały i urządzenia wskazane przez Zamawiającego lub równoważne o tym samym lub wyższym standardzie. 9.Zamawiający za materiał równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ, a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanego asortymentu to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany produkt jest równoważny do określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. 10.Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w przypadku dysponowania stosownymi środkami finansowymi. Szczegóły dotyczące udzielania i rozliczania zaliczek zawiera paragraf 12 wzoru umowy- załącznik nr 8 do SIWZ. 11.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał osoby wykonujące wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie związane z wykonaniem robót, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). Powyższy wymóg dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - /jeżeli dotyczy/ zobowiązanie podmiotu trzeciego- załącznik nr 7 do SIWZ - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618, 1634)- wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ -wykonawca składa oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie"
Dodano: 2024-07-14 - „Remont budynku dla potrzeb Biblioteki Wiejskiej w Bielawach” w ramach projektu pn.: „Poczuj mięte do biblioteki - Nowa siedziba BiOK Bielawy - adaptacja budynku i zakup wyposażenia”
Dodano: 2024-05-26 - Rozbiórka napowietrznych sieci elektroenergetycznych wraz z oświetleniem ulicznym w Łękińsku
Dodano: 2024-04-24 - Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce nieużytkowanych obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie Gospodarstwa Rolnego w Borowie gmina Bielawy powiat łowicki.
Dodano: 2024-03-05 - „Remont stołówki szkolnej w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie”
Dodano: 2023-12-27 - „Remont stołówki szkolnej w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie”
Dodano: 2023-11-26 - Rozbiórka napowietrznych sieci elektroenergetycznych wraz z oświetleniem ulicznym w Łękińsku
Dodano: 2023-11-24 - Remont drogi powiatowej nr 4912E na odc. Kociszew – Kolonia Grabostów i remont drogi powiatowej nr 2311E w msc. Dęby Wolskie i w msc. Dęby Wolskie - Kolonia
Dodano: 2023-11-09 - „Remont pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie”
Dodano: 2023-10-22 - „Remont pokoi i łazienek w internacie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie”
Dodano: 2023-10-13