Przetargi.pl
Remont nawierzchni dróg powiatowych w powiecie malborskim w 2020r.

Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, Plac Słowiański
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 556 460 400
  • Data zamieszczenia: 2020-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego
    Plac Słowiański 17
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 556 460 400
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.malbork.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni dróg powiatowych w powiecie malborskim w 2020r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont nawierzchni dróg powiatowych w powiecie malborskim w 2020r. Zadanie 1 Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej grysem bazaltowym i emulsją. „Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych grysem bazaltowym i emulsją” przy użyciu remontera wyposażonego w dwa zbiorniki na dwie różne frakcje kruszywa w ilości 300 ton. 1. Podstawowe wymagania dotyczące wykonania zamówienia: 1..1. gruntowne oczyszczenie uszkodzenia z kurzu, luźnej ziemi i błota 1..2. natrysk emulsji 1..3. uzupełnienie ubytku zgodnie z Szczegółowa specyfikacja techniczną D-05.03.17 2. Nie dopuszcza się wykonywania robót podczas opadów atmosferycznych i temp. otoczenia poniżej +10°C oraz temp. remontowanej nawierzchni niższej niż +5°C. 3. Wykonawca ma obowiązek zaznaczyć na jezdni farbą czerwoną lub pomarańczową początek i koniec robót na danym odcinku drogi w każdym dniu wykonywania prac oraz poinformować Zamawiającego drogą elektroniczną o wyremontowanych odcinkach, podając numer drogi i lokalizację w celu odbioru robót oraz sprawdzenia ilości zużytych materiałów. 4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania, uzgodnienia, przestawienia i utrzymania oznakowania robót na każdym etapie robót, w tym oznakowanie remontowanych odcinków dróg. 5. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przedstawi przedstawicielowi Zamawiającego zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem czasowy projekt organizacji ruchu i zabezpieczenia robót. 6. Na bieżąco zakres robót będzie wskazywany i odbierany przez przedstawicieli Zamawiającego. 7. Każdorazowo Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania przedstawicielowi Zamawiającego miejsca robót i uzyskania pozwolenia na przystąpienie do robót w zależności od warunków atmosferycznych oraz będzie zobowiązany do powiadomienia o zakończeniu robót w danym dniu celem sprawdzenia ilości wyrobionego materiału. 8. Ze względu na specyfikę robót przy wykonywaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej grysami na sucho, Wykonawca w sposób szczególny jest zobowiązany do przestrzegania zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego w czasie prowadzenia robót. 9. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: • stosownego oznakowania sprzętu wykonującego remont • wyposażenia swoich pracowników w kamizelki ostrzegawcze i telefon komórkowy. 10. Wymaga się od Wykonawcy posiadania min. 2 remonterów drogowych oddanych do dyspozycji Zamawiającego. 11. Każdy samochód przed wyjazdem do Zamawiającego i na powrocie do Wykonawcy musi być zważony na koszt Wykonawcy, a kierowca ma posiadać kwit wagowy. Zamawiający losowo również będzie ważył samochody w celu weryfikacji ilości materiałów przeznaczonych do wbudowania Uwaga: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a. zmiany ( zmniejszenia lub zwiększenia ) ilości remontu. b. do skierowania Wykonawcy na drogi powiatowe nie wymienione w Rozdziale II, a będące zarządzane przez Powiat Malborski. c. Zmiany terminu wykonania remontu. 2. W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do udziału w przeglądach organizowanych przez Zamawiającego w trakcie trwania rękojmi. Zadanie 2 Wykonanie remontu zaniżeń i kolein nawierzchni bitumicznej masą bitumiczną na gorąco. Opis przedmiotu robót Warstwa ścieralna gr. 4 cm, AC 11 S 50/70 w ilości 144m2 Warstwa wyrównawcza AC 11 W 50/70 w ilości 28 Mg Skropienie C 60 B ZM w ilości 352m2 Frezowanie gr. 4 cm w ilości 99m2 Oczyszczenie istniejącej nawierzchni w ilości 232m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: w wysokości: Zadanie 1 4.500,00zł Słownie: cztery tysiące pięćset złotych Zadanie 2 1.200,00zł Słownie: jeden tysiąc dwieście złotych Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. w pieniądzu – tylko przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, 2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. w gwarancjach bankowych, 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000, 1669). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - numer rachunku: 15 1160 2202 0000 0002 5858 5462 z adnotacją: Wadium – Remont nawierzchni dróg powiatowych w powiecie malborskim w 2020r. – zadanie nr 1 Wadium – Remont nawierzchni dróg powiatowych w powiecie malborskim w 2020r. – zadanie nr 2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej należy dołączyć w formie oryginału do oferty. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. Prawa zamówień publicznych. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w formie pieniężnej – przelewem na konto Zamawiającego, zostaną zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach