Przetargi.pl
Remont nawierzchni dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Tychowo.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Tychowo ogłasza przetarg

  • Adres: 78-220 Tychowo, ul. Leona Mroczkiewicza 3b
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3115201 w. 30 , fax. 094 3115569
  • Data zamieszczenia: 2009-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Tychowo
    ul. Leona Mroczkiewicza 3b 3b
    78-220 Tychowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3115201 w. 30, fax. 094 3115569
    REGON: 33004432900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rdlp.szczecinek.pl/tychowo/info.php?id=28
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Tychowo.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres robót objętych zamówieniem wchodzi wykonanie : I Remont dróg leśnych na terenie leśnictwa Kopaniewo przy użyciu mieszanki kruszywa łamanego o frakcji od 0 do 31,5mm na łącznej długości 600mb, przy średniej szerokości 3,5m i grubości warstwy jezdnej 20cm po zagęszczeniu, łączna powierzchnia 2100m2 II Remont dróg leśnych na terenie leśnictwa Warnino przy użyciu : - gruzu budowlanego wielofrakcyjnego na łącznej długości 440 mb , przy średniej szerokości 3,5m oraz dwa rozjazdy o powierzchni 300m2 każdy i grubości warstwy jezdnej 20cm po zagęszczeniu , łączna powierzchnia 2140m2 - pospółką nienormowaną na łącznej długości 3000 mb, przy średniej szerokości 3,5m i grubości warstwy jezdnej 20cm po zagęszczeniu , łączna powierzchnia 10500m2 Szczegółowy opis robót, zakres rzeczowy i ilościowy został określony w Opisie przedmiotu, miejsca i sposobu wykonania zamówienia stanowiącym załącznik do specyfikacji zał. Nr 1 do SIWZ. Roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz uwagami realizacyjnymi stanowiącymi wytyczne do wykonywania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta częściowa na część zamówienia musi być zabezpieczona wadium o wartości : - część zamówienia nr 1 ( lokalizacja: leśnictwo Kopaniewo, ) - 1.600 złotych ( słownie : jeden tysiąc sześćset złotych ) - część zamówienia nr 2 ( lokalizacja : leśnictwo Warnino, ) - 2.600 złotych ( słownie : dwa tysiące sześćset złotych )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zadania , c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zadania, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art.24 ust.1 i 2 ustawy) 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą [spełnia - nie spełnia], w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu , w którym upłynął termin składania ofert. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą 4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania : - wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, ( wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). Uwaga : załącznikiem do pełnomocnictwa ma być potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej. - w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, - wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika ( lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. - wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu [np. nazwa i adres wykonawcy] należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. 6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : a) Wypełniony formularz oferty wg załączonego druku zał. Nr 2 do SIWZ b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi?dencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert, c) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22.ust.1 ustawy , oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu - zał. nr 3 do SIWZ d) Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie ). Uwaga : załącznikiem do pełnomocnictwa ma być potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rdlp.szczecinek.pl/tychowo/przetargi.php?id=28
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach