Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich 2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
- Data zamieszczenia: 2009-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych
ul. Śniadeckich 2 2
75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
REGON: 00000170300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż systemu telewizji dozorowej CCTV w Domach Studenta nr 1, nr 2 i nr 3 Politechniki Koszalińskiej, położonych w Koszalinie przy ul. Rejtana - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa i montaż systemu telewizji dozorowej CCTV w Domach Studenta nr 1, nr 2 i nr 3 Politechniki Koszalińskiej, położonych w Koszalinie przy ul. Rejtana - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 i spełniający wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, spełniają ponadto następujące warunki: - termin płatności 21 dni, - zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 1 zamówienie na usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia jak w niniejszym postępowaniu, - zapewniają okres gwarancji na wykonane roboty 3 lata, - spełniają wymagania określone w SIWZ, przedłożą dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ, a stanowiące kompleksową ofertę: formularz ofertowy, wykaz zrealizowanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, aktualny odpis z rejestru,. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany druk stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykaz zrealizowanych robót w okresie ostatnich pięciu lat (min. 1) o zakresie , podobne do przedmiotu niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje)- min 1 robota - na druku stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji. 4) Upoważnienie do podpisania oferty, oświadczeń i innych dokumentów itp., w przypadku gdy dokumenty są podpisywane przez osoby nie upoważnione do reprezentacji firmy zgodnie z wpisem do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumentem właściwym dla wykonawcy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 2 składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane § 2 (wymienione w pkt. 8.4 SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa wraz z wymianą głównej tablicy zasilania oraz instalacji elektrycznej wraz z montażem agregatu zasilania awaryjnego obiektu Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Szczecinku ul. Polna 24
Dodano: 2016-06-10 - Budowa oświetlenia ulicznego Dąbki - Bobolin
Dodano: 2016-06-02 - Budowa zintegrowanego systemu informatycznego obsługi WSPL SP ZOZ Kołobrzeg
Dodano: 2016-02-29 - Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Turowo - etap I i III
Dodano: 2015-11-26 - Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Turowo
Dodano: 2015-10-22 - Remont instalacji elektrycznej w pomieszczeniach MOPR oraz w pomieszczeniach użytkowych wynajmowanych przez ZGM w budynku przy ul. Dąbrowskiego 4 w Świnoujściu.
Dodano: 2015-07-24 - Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Psie Głowy oraz wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej budynku świetlicy
Dodano: 2015-02-02 - Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Skotniki
Dodano: 2014-09-12 - Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Gałowo
Dodano: 2014-09-12 - Modernizacja pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Szczecinie przy ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin, na potrzeby stworzenia INFORMATORIUM wraz z modernizacją sieci LAN w ramach Zadania 3 (SISk) modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP - 2)
Dodano: 2014-09-02