Przetargi.pl
Remont nawierzchni dróg gminnych w związku z usuwaniem skutków nawałnicy

Gmina Czersk ogłasza przetarg

  • Adres: 89650 Czersk, ul. Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 954 860 , fax. 523 954 811
  • Data zamieszczenia: 2018-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czersk
    ul. Kościuszki 27
    89650 Czersk, woj. pomorskie
    tel. 523 954 860, fax. 523 954 811
    REGON: 9235127400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.czersk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni dróg gminnych w związku z usuwaniem skutków nawałnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Remont nawierzchni dróg gminnych w związku z usuwaniem skutków nawałnicy”. Przedmiot zamówienia obejmuje 13 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część 1: Remont drogi gminnej ul. Rynkowej w km od 0+119 do 0+319, ul. Leśnej, Krótkiej w km od 0+000 do 0+860, ul. Władysława Reszki w km od 0+082 do 0+217 ul. Cichej w km od 0+000 do 0+180. Część 2: Remont drogi gminnej 224213G Rytel, ul. Zapora (dz. nr ewid. 318/1, 183/2) w km od 0+683 do 1+433. Część 3: Remont drogi gminnej 224207G Rytel od ul. Dworcowej do torów (dz. nr ewid. 667) w km od 0+000 do 0+573, Część 4: Remont drogi gminnej 224190G Rytel – Karolewo (dz. nr ewid. 506/1) w km od 0+000 do1+330. Część 5: Remont drogi gminnej ul. Ogrodowa (dz. nr ewid. 541/26, 541/24, 541/48, 540/1, 543/1) w km od 0+000 do 0+581, Część 6: Remont drogi gminnej 224191G Jatowska – Karolewo ( dz. nr ewid. 500, 973, 565/1) w km od 0+910 do 2+492. Część 7: Remont drogi gminnej 224045G Lutom- Brda – Suszek / Raciążska – j. Spierewnik (dz. nr ewid. 25/4, 18/3, 25/2) w km 0+000 do 1+065, Część 8: Remont drogi gminnej 224189G Rytel – Kaliska / Rytel Wyb. Pod Kaliska – Kaliska (dz. nr ewid. 450/1) w km od 0+000 do 1+450. Część 9: Remont Drogi gminnej 224049G Brda – Nowy Młyn / Brda – Kosowo Niwa (dz. nr 133/1) w km od 0+070 do 0+160, Część 10: Remont drogi gminnej Zapędowo – Nowy Młyn (dz. nr ewid. 208/5) w km od 0+000 do 1+020. Część 11: Remont drogi gminnej 224048 Nadolna Karczma - Nowy Młyn (dz. nr ewid. 260) w km od 0+000 do 1+353. Część 12: Remont drogi gminnej 224027G Nadolna Karczma – Zapędowo (dz. nr ewid. 245) w km od 0+000 do 1+500, Część 13: : Remont drogi gminnej Olszyny (dz. nr ewid. 60/12, 28/2, 31/2, 94/2, 93/6, 93/4, 94/1)w km od 0+000 do 2+915.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 1.1. Część 1: 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). 1.2. Część 2: 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100). 1.3. Część 3: Zamawiający nie żąda wadium. 1.4. Część 4: 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). 1.5. Część 5: 2.000.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100). 1.6. Część 6: 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 1.7. Część 7: Zamawiający nie żąda wadium. 1.8. Część 8: 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 1.9. Część 9: Zamawiający nie żąda wadium. 1.10. Część10: 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). 1.11. Część 11: 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100). 1.12. Część 12: 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). 1.13. Część 13: 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Skórczu nr 05 8342 0009 5000 2600 2000 0004. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 6.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 6.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla wszystkich części: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową brutto (poszczególnych części, na które Wykonawca składa swoją ofertę), zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i OWU bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, 2. oświadczenia wymienione w punktach 10.1.1 i pkt 10.3.1 niniejszej SIWZ; 3. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu w oryginale w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi zał. nr 7. 5. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.3.2., SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której ten dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której ten dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym w terminie określonym w zdaniu poprzedzającym. 6. Pozostałe dokumenty i oświadczenia wymagane w SIWZ przez Zamawiającego, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa takie same, jak Wykonawca, który ma siedzibę w Polsce.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach