Przetargi.pl
Remont nawierzchni boiska ze sztucznej trawy przy PSP nr 12 w Stalowej Woli

STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48508082032, +48506656760
  • Data zamieszczenia: 2020-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
    Al. Jana Pawła II 25A
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. +48508082032, +48506656760
    REGON: 384503002
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni boiska ze sztucznej trawy przy PSP nr 12 w Stalowej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni boiska o nawierzchni ze sztucznej trawy przy Szkole Podstawowej Nr 12 w Stalowej Woli; ul. Poniatowskiego 55 37-450 Stalowa Wola. 2. Zasadniczy zakres robót obejmuje: 1) Wymiana paneli ogrodzeniowych a) Demontaże istniejącego uszkodzonych paneli ogrodzeniowych - 23szt b) Montaż nowych paneli ogrodzeniowych -23szt 2) Opaska betonowa wokół boiska a) Plantowanie ziemi b) Montaż obrzeży betonowych c) Wykonanie podbudowy pod kostkę betonową gr. 8cm – 104,16m2 d) Wykonanie podsypki cementowo-piaskowej gr.3cm – 104,16m2 e) Montaż opaski z kostki betonowej o szerokości 50cm – 104,16m2 3) Nawierzchnia z trawy sztucznej a) Demontaże istniejącego sprzętu sportowego (bramki) b) Częściowe uzupełnienie miału kamiennego c) Profilowanie podłoża d) Wymiana nawierzchni boiska sportowego do gry w piłkę nożną (trawa sztuczna) na nową nawierzchnię z trawy sztucznej wraz z częściowa naprawa podbudowy – 1860,00m2 i. wysokość włókna min.60mm, ii. typ włókna: 100% monofil prosty w kształcie litery „S” z wtopionym rdzeniem wzmacniającym, iii. skład chemiczny włókna: 100% polietylen, iv. ciężar włókna: min.16 000 Dtex, v. grubość włókna min. 350 micron, vi. gęstość trawy: min.150 000 włókien/m2, vii. ciężar całkowity nawierzchni min. 2700 gr/m2, viii. wypełnienie – piasek kwarcowy i granulat EPDM z recyklingu w kolorze szarym w ilości wg wytycznych producenta trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium. e) Naniesienie linii boisk: boisko do piłki nożnej ok 342,00 mb 4) Wymiana siatek piłkochwytów: a) Siatka piłkochwytu polipropylenowa gr. min. 4mm polipropylenowa, PP, o oczkach 100x100mm. Na szerokościach boiska z dwóch stron 62 mb. b) Siatka polipropylenowa na całą wysokość 6m, mocowana w dystansie od ogrodzenia, linki naciągowe, c) karabińczyki itp. ze stali ocynkowanej odpornej na korozję. 3. Wykonawca wykona prace budowlane objęte niniejszą Umową w sposób kompleksowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, normatywami, instrukcjami oraz innymi przepisami dotyczącymi wykonawstwa, w tym zgodnie min. z: a) przepisami zawartymi w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186); b) przepisami zawartymi w Obwieszczeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 07 czerwca 2019 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2019 r., poz. 1065 z późn. zm.); c) wszystkimi przepisami i normami mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania zadania oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz z trwałością. d) współczesną wiedzą techniczną oraz w sposób zapewniający właściwą jakość tych prac. 4. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania i uzyskania niezbędnych pozwoleń. 5. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych inwestycji, w tym dokonania wszelkich niezbędnych oględzin, pomiarów i innych czynności prowadzących do należytego wykonania inwentaryzacji budowlanej i do uzyskania przez Wykonawcę odpowiedniej wiedzy (w tym o celach i oczekiwaniach Zamawiającego względem planowanej inwestycji) do należytego wykonania przedmiotu Umowy. Zaniechanie wizji lokalnej, przy ewentualnych rozbieżnościach zastanego stanu rzeczywistego z dokumentacją techniczną obciąża wykonawcę. 6. Zamawiający zastrzega kluczową część zamówienia i wymaga aby część robót budowlanych polegająca na wykonaniu nawierzchni boiska ze sztucznej trawy była wykonywana przez głównego Wykonawcę. 7. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ. 8. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę, który zostanie wyłoniony w niniejszym przetargu. Harmonogram będzie musiał być zatwierdzony przez Zamawiającego. 9. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. 10. Nazwy i kod robót wiodących wg CPV: Główny kod CPV:  – Naprawa boisk sportowych Dodatkowe kody CPV:  Nawierzchnie- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej  45233000-9 Elementy ulic-ustawienie obrzeży betonowych  45233000-9 Podbudowy- podbudowa z kruszywa  45111000-8 Podbudowy – profilowanie i zagęszczanie podłoża  45112000-5 Roboty Przygotowawcze – zdjęcie warstwy urodzajnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45236119-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez wykonawcę wadium w wysokości : 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) do dnia 5 czerwca 2020 r. do godziny 9:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 poz. 299 t.j.). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 69 1020 4391 0000 6602 0196 0921 - Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna w Warszawie z dopiskiem „Remont nawierzchni boiska ze sztucznej trawy przy PSP nr 12 w Stalowej Woli”. 3. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela gwaranta jeżeli wymagają tego przepisy. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem tych dokumentów musi być Zamawiający – Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych Al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola. 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu – SCUW, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty. 6. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach