Przetargi.pl
Modernizacja placów zabaw przy jednostkach oświatowych - Wymiana nawierzchni bezpiecznych

Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, Al. Jana Pawła II 25A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
    Al. Jana Pawła II 25A
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    REGON: 384503002
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja placów zabaw przy jednostkach oświatowych - Wymiana nawierzchni bezpiecznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placów zabaw przy jednostkach oświatowych - Wymiana nawierzchni bezpiecznych 2. Zasadniczy zakres robót obejmuje prace związane z wymianą parkietów według poniższego zestawienia.1.) Publiczna Szkoła podstawowa Nr 9 w Stalowej Woli: • Demontaż istniejącej nawierzchni bezpiecznej z płyt poliuretanowych o wymiarach 500x500 gr. 8cm – 255m2• Rozebranie warstwy stabilizującej cementowo-piaskowej gr. 6cm – 255m2• Profilowanie terenu po demontażu nawierzchni – 255m2• Uzupełnienie podbudowy z miału kamiennego frakcji 2-8mm warstwa górna po zagęszczeniu 6cm – 255m2• Wykonanie nawierzchni bezpiecznej (warstwa dolna) – granulat gumowy SBR, frakcja 6-12mm:o Dla całego placu zabaw grubość 7,0cm• Wykonanie nawierzchni bezpiecznej (warstwa górna) EPDM kolor (do ustalenia z dyrekcją) frakcja 1-3,5mm grubość 1,5cm• Oczyszczenie terenu prowadzenia prac2.) Publiczna Szkoła podstawowa Nr 5 w Stalowej Woli: • Demontaż istniejącej nawierzchni bezpiecznej z płyt poliuretanowych o wymiarach 500x500 gr. 8cm – 238m2• Rozebranie warstwy stabilizującej cementowo-piaskowej gr. 6cm – 238m2• Profilowanie terenu po demontażu nawierzchni – 238m2• Uzupełnienie podbudowy z miału kamiennego frakcji 2-8mm warstwa górna po zagęszczeniu 6cm – 238m2• Wykonanie nawierzchni bezpiecznej (warstwa dolna) – granulat gumowy SBR, frakcja 6-12mm:o Dla całego placu zabaw grubość 7,0cm• Wykonanie nawierzchni bezpiecznej (warstwa górna) EPDM kolor (do ustalenia z dyrekcją) frakcja 1-3,5mm grubość 1,5cm• Oczyszczenie terenu prowadzenia prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45236119-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadiumW wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) do dnia 20 kwietnia 2023 roku, do godziny 12:00 w formach określonych w art. 97 ust. 7 Ustawy Pzp, tj.:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowyCentralnego Zamawiającego: 69 1020 4391 0000 6602 0196 0921Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna w Warszawiez dopiskiem: „Wadium - Modernizacja placów zabaw przy jednostkach oświatowych - Wymiana nawierzchni bezpiecznych”.3. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta jeżeli wymagają tego przepisy. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Centralny Zamawiający Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych Al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola.4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalnezobowiązanie Gwaranta do wypłaty Centralnemu Zamawiającemu na jego pierwszeżądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 98ust. 6 ustawy Pzp.5. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty.6. Centralny Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego prze z wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 98 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:- znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację zamówienia w wysokości minimum 100 000,00 zł,4) Zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca winien wykonać zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. minimum:- co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie wykonania nawierzchni bezpiecznej z EPDM o wartości 200 000,00 zł brutto;b) Wykonawca winien dysponować kadrą techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami tj.:- Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi specjalności konstrukcyjno-budowlanej;Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z późn.zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).c) W zakresie dysponowania sprzętem, wykonawca winien dysponować:- Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach