Szkoła Podstawowa nr 3 im.Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg
- Adres: 95-200 Pabianice, Mokra
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 2150725 w.22 , fax. 422 264 854
- Data zamieszczenia: 2021-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 3 im.Mikołaja Kopernika
Mokra 28/34
95-200 Pabianice, woj. łódzkie
tel. 42 2150725 w.22, fax. 422 264 854
REGON: 13850020000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp3pabianice.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: szkoła publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT NAWIERZCHNI BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W PABIANICACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących remont boiska do piłki nożnej o nawierzchni z sztucznej trawy wchodzącego w skład kompleksu boisk „Orlik” znajdującego się na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 w Pabianicach. 2. Uszczegółowienie opisu robót: a) Prace remontowe polegać będą na wymianie nawierzchni wraz z warstwą ostatniej podbudowy bez wymiany instalacji odwodniającej pod boiskiem. W trakcie prac należy zdemontować istniejącą nawierzchnie boiska, oraz dokonać wyrównania warstw podbudowy poprzez wymianę warstwy wyrównującej z kruszywa łamanego 0,05-4 mm. b) Następnie należy nałożyć nową sztuczną trawę o parametrach technicznych lepszych niż nawierzchnia zdjęta, którą zasypuje się piaskiem i granulatem gumowym. Taka warstwa gwarantuje dużo lepsze parametry przepuszczalności. Prace należy przeprowadzić zgodnie z wytycznymi i zaleceniami producenta sztucznej trawy. c) Istniejące słupy piłkochwytów wraz z siatką ochronną piłkochwytów podlegają wymianie na nowe. Siatka ochronna polipropylenowa (PP), o rozstawie oczek 80 x 80 mm, grubości splotu 5 mm, koloru zielonego. (Uwaga – ze względu na pogarszający się stan techniczny zmiana w stosunku do zapisów ujętych w dokumentacji technicznej). d) Istniejące bramki do piłki nożnej zostaną wymienione na nowe, aluminiowe, 5,00 x 2,00 m, oraz wymienione zostaną tuleje montażowe (wraz z fundamentami) i siatki bramkowe. Siatki bramkowe powinny być z polipropylenu bezwęzłowego, w kolorze białym, oczka o wymiarach 100x100 mm, grubość sznurka – 4 mm. 3. Szczegółowe wymogi zostały opisane w: a) dokumentacji technicznej – projekcie budowlano - wykonawczym, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiarze robót. Przy czym należy zaznaczyć, iż załączony przedmiar stanowi jedynie element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Zawarte w nim ilości nie mają charakteru wiążącego, wymagany zakres robót został zdefiniowany w projekcie. Zgodnie z warunkami wzoru umowy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz specyfikacją techniczną. 4. Zamawiający rekomenduje dokonanie przez Wykonawców (na swój koszt, w terminach ustalonych z dyrektorem placówki) wizji lokalnej. 5. Kod CPV: 45.00.00.00-0 Dodatkowe kody CPV: 45.11.11.00-9 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.00-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.27.20-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych (nawierzchnia z trawy syntetycznej) 45.22.38.00-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.23.30.00-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni (podbudowa z kruszyw) 45.44.21.00-8 - Roboty malarskie 6. Warunki finansowe rozliczeń zostały zapisane we wzorze umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego, na podstawie, wykazu stanu zaawansowania robót nie częściej, niż raz w miesiącu, lub za zgodą Zamawiającego częściej. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji na części mechaniczne zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert. 8. Zamawiający, mając na uwadze wymogi zapisane w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga w odniesieniu do stanowisk opisanych w załączniku nr 8 - złożenia oświadczenia (wg. wzoru zawartego w załączniku nr 8) o zatrudnianiu przez Wykonawcę i ew. podwykonawców osób na tych stanowiskach na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia w szczególności roboty konstrukcyjne, drogowe, ziemne. 9. Zamawiający może, w zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy, w szczególności ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. jednolity Dz.U. 2016 poz. 922), dokonać kontroli rzetelności złożonego oświadczenia. W tym celu może żądać od Wykonawcy i podwykonawców informacji i dokumentów poświadczających fakt zatrudnienia wskazanych osób na umowę o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi nr 106877E ul. Źródlana w Tuszynie
Dodano: 2020-12-04 - Remont drogi nr 106877E ul. Źródlana w Tuszynie
Dodano: 2020-09-30 - ”Dostosowanie jednej Sali operacyjnej do kompatybilności z dwiema pozostałymi salami oraz przepisami prawa w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach -zaprojektuj i wybuduj” .
Dodano: 2020-03-31 - Przebudowa i rozbudowa budynku Środowiskowego Domu Samopomocy – Etap I – prace budowlane w obrębie I piętra budynku
Dodano: 2019-10-24 - Budowa bieżni prostej wraz ze skocznią w dal oraz rozbiórką budynku gospodarczego na terenie Szkoły Podstawowej nr 5 w Pabianicach
Dodano: 2019-09-30 - BUDOWA LĄDOWISKA ŚMIGŁOWCÓW RATUNKOWYCH DLA POTRZEB PABIANICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z O. O. W PABIANICACH - II POSTĘPOWANIE
Dodano: 2019-08-01 - PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ ORAZ MIEJSC POSTOJOWYCH WRAZ Z CHODNIKIEM NA TERENIE FILII ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W PABIANICACH
Dodano: 2019-07-30 - BUDOWA BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ ORAZ BIEŻNI PROSTEJ WRAZ ZE SKOCZNIĄ W DAL NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 14 W PABIANICACH
Dodano: 2019-07-16 - BUDOWA LĄDOWISKA ŚMIGŁOWCÓW RATUNKOWYCH DLA POTRZEB PABIANICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z O. O. W PABIANICACH
Dodano: 2019-05-28 - Termomodernizacja budynków na obszarze Gminy Poddębice - wykonanie termomodernizacji budynków wraz z opracowaniem dokumentacji projektowo-kosztorysowej w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Dodano: 2018-12-14