Żłobek Miejski w Pabianicach ogłasza przetarg
- Adres: 95-200 Pabianice, Moniuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 422 151 506, , fax. 422 151 506
- Data zamieszczenia: 2019-07-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Żłobek Miejski w Pabianicach
Moniuszki 146
95-200 Pabianice, woj. łódzkie
tel. 422 151 506, , fax. 422 151 506
REGON: 47100005000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlobekmiejskipabianice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ ORAZ MIEJSC POSTOJOWYCH WRAZ Z CHODNIKIEM NA TERENIE FILII ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W PABIANICACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę nawierzchni drogi wewnętrznej oraz miejsc postojowych wraz z chodnikiem na terenie filii Żłobka Miejskiego w Pabianicach – ul. Piotra Skargi 70. 2. Zakres prac w szczególności obejmuje:: a) Prace rozbiórkowe nawierzchni z trylinki i płyt chodnikowych betonowych. b) Prace rozbiórkowe krawężników betonowych. c) Prace rozbiórkowe obrzeży betonowych. d) Wykorytowanie pod konstrukcję drogi wewnętrznej i chodnika. e) Wyrównanie podłoża pod konstrukcję. f) Regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnych – szt. 5. g) Ustawienia krawężnika betonowego. h) Ułożenie warstwy gruntu stabilizowanego cementem. i) Ułożenie warstwy z kruszywa łamanego. j) Ustawienie obrzeża betonowego. k) Ułożenie ostki betonowej na powierzchni drogi oraz chodników. l) Zagospodarowanie terenu – wyrównanie terenu przyległego oraz obsianie trawą. 3. Szczegółowe wymogi zostały opisane w: a) dokumentacji technicznej – materiałach zgłoszeniowych, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiarze robót. Przy czym należy zaznaczyć, iż załączony przedmiar stanowi jedynie element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Zawarte w nim ilości nie mają charakteru wiążącego, wymagany zakres robót został zdefiniowany w dokumentacji. Zgodnie z warunkami wzoru umowy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz specyfikacjami technicznymi. 4. Zamawiający rekomenduje dokonanie przez Wykonawców (na swój koszt, w terminach ustalonych z dyrektorem placówki) wizji lokalnej. 5. Kod CPV: 45.00.00.00-0 – Roboty budowlane Dodatkowe kody CPV: 45.23.32.22 – 1 – Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 6. Warunki finansowe rozliczeń zostały zapisane we wzorze umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości fakturowania etapowego. Zapłata nastąpi jednorazowo po zakończeniu realizacji zamówienia i przeprowadzeniu czynności odbiorowych bez uwag. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji na części mechaniczne zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert. 8. Zamawiający, mając na uwadze wymogi zapisane w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga w odniesieniu do stanowisk opisanych w załączniku nr 8 - złożenia oświadczenia (wg. wzoru zawartego w załączniku nr 8) o zatrudnianiu przez Wykonawcę i ew. podwykonawców osób na tych stanowiskach na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia w szczególności roboty konstrukcyjne, drogowe, ziemne. 9. Zamawiający może, w zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy, w szczególności ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. jednolity Dz.U. 2016 poz. 922), dokonać kontroli rzetelności złożonego oświadczenia. W tym celu może żądać od Wykonawcy i podwykonawców informacji i dokumentów poświadczających fakt zatrudnienia wskazanych osób na umowę o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ, 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VII 7.1. - 7.4. niniejszej SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 3) wykaz określający zakres podwykonawstwa z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ – jeżeli ma zastosowanie, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 6.5.1) niniejszej SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ – jeżeli ma zastosowanie, 5) oświadczenie w sprawie zatrudnienia z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT NAWIERZCHNI BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W PABIANICACH
Dodano: 2021-02-19 - Remont drogi nr 106877E ul. Źródlana w Tuszynie
Dodano: 2020-12-04 - Remont drogi nr 106877E ul. Źródlana w Tuszynie
Dodano: 2020-09-30 - ”Dostosowanie jednej Sali operacyjnej do kompatybilności z dwiema pozostałymi salami oraz przepisami prawa w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach -zaprojektuj i wybuduj” .
Dodano: 2020-03-31 - Przebudowa i rozbudowa budynku Środowiskowego Domu Samopomocy – Etap I – prace budowlane w obrębie I piętra budynku
Dodano: 2019-10-24 - Budowa bieżni prostej wraz ze skocznią w dal oraz rozbiórką budynku gospodarczego na terenie Szkoły Podstawowej nr 5 w Pabianicach
Dodano: 2019-09-30 - BUDOWA LĄDOWISKA ŚMIGŁOWCÓW RATUNKOWYCH DLA POTRZEB PABIANICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z O. O. W PABIANICACH - II POSTĘPOWANIE
Dodano: 2019-08-01 - BUDOWA BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ ORAZ BIEŻNI PROSTEJ WRAZ ZE SKOCZNIĄ W DAL NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 14 W PABIANICACH
Dodano: 2019-07-16 - BUDOWA LĄDOWISKA ŚMIGŁOWCÓW RATUNKOWYCH DLA POTRZEB PABIANICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z O. O. W PABIANICACH
Dodano: 2019-05-28 - Termomodernizacja budynków na obszarze Gminy Poddębice - wykonanie termomodernizacji budynków wraz z opracowaniem dokumentacji projektowo-kosztorysowej w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Dodano: 2018-12-14