Przetargi.pl
BUDOWA BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ ORAZ BIEŻNI PROSTEJ WRAZ ZE SKOCZNIĄ W DAL NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 14 W PABIANICACH

Szkoła Podstawowa nr 14 im. Stanisława Staszica w Pabianicach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, Ostatnia
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 215 62 53 , fax. 42 215 60 10
  • Data zamieszczenia: 2019-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 14 im. Stanisława Staszica w Pabianicach
    Ostatnia 15a
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42 215 62 53, fax. 42 215 60 10
    REGON: 00021392500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spnr14pabianice.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ ORAZ BIEŻNI PROSTEJ WRAZ ZE SKOCZNIĄ W DAL NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 14 W PABIANICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę boiska do piłki nożnej oraz bieżni prostej do biegu na 60 m i skoczni w dal. Wskazany zakres przedmiotu zamówienia stanowi I etap przedsięwzięcia związanego z budową kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej nr 14 w Pabianicach. Zaznaczenia wymaga fakt, iż dokumentacja techniczna (PB i PW) za pomocą której Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia obejmuje również budowę boiska do siatkówki plażowej, której realizacja nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia. Ten element będzie stanowił element realizacji prac w II etapie przedsięwzięcia i nie należy go uwzględniać w cenie ofertowej. Załączony do dokumentacji technicznej pomocniczy przedmiar nie zawiera obmiaru związanego z budową boiska do siatkówki plażowej. 2. Opis robót: a) Prace rozbiórkowe i demontażowe. b) Budowa boiska do piłki nożnej 20 x 40 m (konstrukcja + nawierzchnia trawiasta) wraz z dostawą i montażem wyposażenia postaci bramek do piłki nożnej (2 sztuki) o wymiarach 3 x 2 m. c) Budowa bieżni dwutorowej do biegu na 60 m (konstrukcja + nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa). d) Budowa skoczni do skoku w dal – do rozbiegu będzie wykorzystywana bieżnia dwutorowa + zeskocznia w postaci piaskownicy zawierający piasek płukany o frakcji 0-2 mm) wraz z dostawą i montażem wyposażenia w postaci belki do skoku w dal oraz skrzynką belki do skoku w dal i pokrywą skrzynki. e) Zagospodarowanie terenu przyległego do w/w elementów. 3. Szczegółowe wymogi zostały opisane w: a) dokumentacji technicznej – projekcie budowlanym i projekcie wykonawczym, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiarze robót. Przy czym należy zaznaczyć, iż załączone przedmiary stanowią jedynie element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Zawarte w nich ilości nie mają charakteru wiążącego, wymagany zakres robót został zdefiniowany w projektach. Zgodnie z warunkami wzoru umowy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz specyfikacjami technicznymi. 4. Zamawiający rekomenduje dokonanie przez Wykonawców (na swój koszt, w terminach ustalonych z dyrektorem placówki) wizji lokalnej. 5. Kod CPV: 45.00.00.00-0 Dodatkowe kody CPV: 45.11.00.00-1 – Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych 45.11.00.00-8 – Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.27.10-5 – Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.27.20-8 – Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych. 6. Warunki finansowe rozliczeń zostały zapisane we wzorze umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego, na podstawie, wykazu stanu zaawansowania robót nie częściej, niż raz w miesiącu, lub za zgodą Zamawiającego częściej. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji na części mechaniczne zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert. 8. Zamawiający, mając na uwadze wymogi zapisane w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga w odniesieniu do stanowisk opisanych w załączniku nr 8 - złożenia oświadczenia (wg. wzoru zawartego w załączniku nr 8) o zatrudnianiu przez Wykonawcę i ew. podwykonawców osób na tych stanowiskach na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia w szczególności roboty konstrukcyjne, drogowe, ziemne. 9. Zamawiający może, w zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy, w szczególności ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. jednolity Dz.U. 2016 poz. 922), dokonać kontroli rzetelności złożonego oświadczenia. W tym celu może żądać od Wykonawcy i podwykonawców informacji i dokumentów poświadczających fakt zatrudnienia wskazanych osób na umowę o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ, 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VII 7.1. - 7.4. SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 3) wykaz określający zakres podwykonawstwa z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ – jeżeli ma zastosowanie, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 6.5.1) niniejszej SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ – jeżeli ma zastosowanie, 5) oświadczenie w sprawie zatrudnienia z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach