Powiatowy Zarząd Dróg w Kazimierzy Wielkiej ogłasza przetarg
- Adres: 28-500 Kazimierza Wielka, ul. Koszycka 29
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3521172 , fax. 041 3521172
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Kazimierzy Wielkiej
ul. Koszycka 29 29
28-500 Kazimierza Wielka, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3521172, fax. 041 3521172
REGON: 29115171000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.kazimierzaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych w 2009r. administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kazimierzy Wielkiej - wykonany remonterem metodą ciśnieniową przy użyciu emulsji i grysów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przewidywana ilość mieszanki do wbudowania - 300ton. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy którzy : 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art.24 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców , którzy: 2.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art.22 - Pzp. 2.2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Pzp. 2.3. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców nie utrudni uczciwej konkurencji. 2.4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5. nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust.3. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 4.1 jest niezgodna z ustawą 4.2 jej treść nie odpowiada treści SIWZ art.87 ust.2 pkt.3. 4.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 4.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 4.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 4.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 4.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 4.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy - Pzp z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Dokumenty wymagane 1.1. formularz oferty ( zał. nr 2 ). 1.2. kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia (zał. nr 3) 1.3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 Ustawy - Pzp ( zał. nr 4) 1.4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (kserokopie) wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 1.5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert 1.6. umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców prowadzona jest w formie spółki cywilnej, B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne, składa następujące dokumenty: 2. Dokumenty wymagane 2.1 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej trzech robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (zał. nr 6) 2.2 wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca (zał. nr 7), 2.3 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia, wykształcenia, nie zbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności.(zał.nr 5) C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienia publiczne składa następujące dokumenty 3. Dokumenty wymagane 3.1 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej : Oferta składana przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze musi spełniać następujące wymagania: 4. Dokumenty wymagane 4.1 zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1.3, 1.5 - 1.6, 2.1 - 2.3 oraz 3.1 od każdego podmiotu, 4.2 musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony, 4.3 jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów oraz 4.4 . zawierać umowę pro forma spółki, która stwierdza, że wszystkie podmioty będą solidarnie odpowiedzialne prawnie za realizację umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.kazimierzaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg lokalnych i rolniczych w gminie Fałków
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi gminnej nr 003301 T Zochcin przez wieś o dł. odc. 1.650 km
Dodano: 2016-07-12 - Remont dróg gminnych na terenie Gminy Sadowie
Dodano: 2016-05-30 - Remont dróg leśnych o nr inw. 220/603 w Leśnictwie Występa, o nr inw. 220/564 w Leśnictwie Długojów, o nr inw. 220/171 w Leśnictwie Ćmińsk, o nr inw. 220/169 w Leśnictwie Serbinów
Dodano: 2016-05-04 - Przebudowa dróg gminnych nr 385024T Oględów - Ziemblice i nr 385041T Ziemblice-Niemścice w tym: Przebudowa drogi gminnej nr 385024T Oględów - Ziemblice. Przebudowa drogi gminnej nr 385041T Ziemblice-Niemścice
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa drogi gminnej nr 385067 T (stary numer 003780 T) Wólka Żabna-przysiółek Smugi od km 0+000 do km 0+999
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa drogi gminnej nr 003807 T Czajków Północny -Wiśniowa od km 1+873 do km 2+260
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta i gminy Bodzentyn.
Dodano: 2016-04-15 - Remont cząstkowy dróg gminnych kamieniem dolomitowym o frakcji 4/63mm na terenie Miasta i Gminy Połaniec wraz z wyprofilowaniem równiarką i zagęszczeniem walcem
Dodano: 2016-04-14 - Remont cząstkowy dróg gminnych po zimie na terenie miasta i gminy Połaniec
Dodano: 2016-04-14