Przetargi.pl
Budowa Centrum Rekreacyjnego przy zespole boisk sportowych Moje Boisko - ORLIK 2012 w Smykowie .

Urząd Gminy Smyków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-212 Smyków, Smyków 91
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3739181 , fax. 0-41 3739181
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Smyków
    Smyków 91 91
    26-212 Smyków, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 3739181, fax. 0-41 3739181
    REGON: 29002069600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Centrum Rekreacyjnego przy zespole boisk sportowych Moje Boisko - ORLIK 2012 w Smykowie .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    drogi wewnętrzne i parkingi o powierzchni 2149,75 m2 z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm z podbudową, chodniki- aleje spacerowe o powierzchni 296,00 m2 z kostki betonowej o gr. 6 cm z podbudową , urządzenie terenów zielonych, w tym założenie trawni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 10 000,00 PLN (słownie dziesięć tysięcy złotych 00/100 groszy ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami, która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie budowy dróg o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto, 1 roboty w zakresie urządzenia terenów zielonych lub dostawy , montażu urządzeń i urządzania placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do siwz Wymagana forma dokumentu - oryginał 2.Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do siwz, Wymagana forma dokumentu - oryginał b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez wykonawcę c)wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. załączeniem uprawnień budowlanych zgodnie z opisem w pkt VIII ppkt 3 siwz, wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do siwz wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne na dzień otwarcia ofert), Wymagana forma dokumentów: - wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi - oryginał - uprawnienia budowlane - oryginał lub kopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez wykonawcę - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - oryginał lub kopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez wykonawcę d)wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający zgodnie z opisem w pkt VIII ppkt 4 siwz co najmniej wykonanie 1 roboty budowlanej w zakresie budowy lub remontu dróg o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto, 1 roboty w zakresie urządzenia terenów zielonych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto, 1 roboty w zakresie dostawy i montażu placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto., wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do siwz wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, Wymagana forma dokumentów: - wykaz wykonanych robót budowlanych - oryginał - dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez wykonawcę 3. Dowód wniesienia wadium - zgodnie z opisem w pkt XIII niniejszej siwz. 4. Oświadczenie z art. 36 ust. 4 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do siwz, Wymagana forma dokumentu - oryginał 5. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 7. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt X ppkt 2b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt 7a), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smykow.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach