Przetargi.pl
Remont mostu w ciągu drogi gminnej Rdzawa - Przeginia nr drogi 580608K nr działki 31 w miejscowości Rdzawa w km 0+000-0+050 oraz remont mostu w ciagu drogi gminnej Trzciana-Wierzbicka nr drogi 580517K, nr działki 1149 w miejscowości Trzciana w km 0+000-0+030, remont drogi gminnej Leszczyna-Łęg nr drogi 580467K, nr działki 783 w miejscowości Leszczyna w km 0+000-0+300 oraz remont drogi gminnej Leszczyna -Papówki nr drogi 580463K, nr działki 539 w miejscowości Leszczyna w km 0+000 - 0+350

Gmina Trzciana ogłasza przetarg

  • Adres: 32-733 Trzciana, Trzciana
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 648 44 20 , fax. 14 613 63 01
  • Data zamieszczenia: 2018-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzciana
    Trzciana 302
    32-733 Trzciana, woj. małopolskie
    tel. 14 648 44 20, fax. 14 613 63 01
    REGON: 851660648
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzciana.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont mostu w ciągu drogi gminnej Rdzawa - Przeginia nr drogi 580608K nr działki 31 w miejscowości Rdzawa w km 0+000-0+050 oraz remont mostu w ciagu drogi gminnej Trzciana-Wierzbicka nr drogi 580517K, nr działki 1149 w miejscowości Trzciana w km 0+000-0+030, remont drogi gminnej Leszczyna-Łęg nr drogi 580467K, nr działki 783 w miejscowości Leszczyna w km 0+000-0+300 oraz remont drogi gminnej Leszczyna -Papówki nr drogi 580463K, nr działki 539 w miejscowości Leszczyna w km 0+000 - 0+350
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Opis przedmiotu zamówienia. Remont mostu w ciągu drogi gminnej Rdzawa - Przeginia nr drogi 580608K nr działki 31 w miejscowości Rdzawa w km 0+000-0+050 oraz remont mostu w ciągu drogi gminnej Trzciana-Wierzbicka nr drogi 580517K, nr działki 1149 w miejscowości Trzciana w km 0+000-0+030, remont drogi gminnej Leszczyna-Łęg nr drogi 580467K, nr działki 783 w miejscowości Leszczyna w km 0+000-0+300 oraz remont drogi gminnej Leszczyna -Papówki nr drogi 580463K, nr działki 539 w miejscowości Leszczyna w km 0+000 - 0+350. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części w następujący sposób: Część 1- Remont mostu w ciągu drogi gminnej Rdzawa - Przeginia nr drogi 580608K nr działki 31 w miejscowości Rdzawa w km 0+000-0+050. Remont mostu w ciągu drogi gminnej Rdzawa - Przeginia nr drogi 580608K nr działki 31 w miejscowości Rdzawa w km 0+000-0+050 polegać będzie na: Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi- przełożenie koryta, wysepka pobocza, w ilości 96,00m3, rozebranie podpory mostu drewnianego, wykonanie wykopu pod fundament opaski przyczółka, pełne umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką balami drewnianymi, deskowanie płytami ze sklejki bakelizowanej- podpory masywne, ściany oporowe i ściany maskujące o wysokości do 4m w ilości 37,2m2, betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie w ilości 17,6m3, montaż zbrojenia, ściany i skrzydełka, wiercenie otworów, obsadzanie kotew w ilości 56,00 szt., deskowanie tradycyjne- opaska betonowa przyczółka w ilości 25,5m2, przygotowanie i montaż zbrojenia ściany i skrzydełka w ilości 0,206t, wykopy koryt rzek, kanałów i rowów, wykonanie koszy z siatki stalowej ocynkowanej w ilości 17,5 m3, wykonanie nadwodnego narzutu kamiennego luzem z brzegu - kamień średni układany ręcznie przy przyczółku w ilości 11m3, wykonanie nadwodnego narzutu kamiennego luzem z brzegu -głazy ciężkie na dł. budowli z kamienia i podpory w ilości 43,5m3. Część 2- Remont mostu w ciągu drogi gminnej Trzciana-Wierzbicka nr drogi 580517K, nr działki 1149 w miejscowości Trzciana w km 0+000-0+030. Remont mostu w ciągu drogi gminnej Trzciana-Wierzbicka nr drogi 580517K, nr działki 1149 w miejscowości Trzciana w km 0+000-0+030 polegać będzie na: Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi- koryta pod zjazd, drogą technologiczną w ilości 14,7m3, wykonanie przełożenia czasowego koryta rzeki i wału odgradzającego przy przyczółku -uzyskanie frontu robót dla opaski w ilości 60,00m3, wykopy oraz przekopy wyk. na odkład koparkami przedsiębiernymi- pod fundament opaski żelbetowej przyczółka i skrzydełek w ilości 13,2 m3, deskowanie tradycyjne-płyty fundamentowe w ilości 44,00m3, betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie w ilości 17,6m3, wiercenie otworów, obsadzanie kotew w ilości 72,00szt., deskowanie płytami ze sklejki bakelizowanej w ilości 50,00m2, przygotowanie i montaż zbrojenia ściany i skrzydełka w ilości 0,479t, izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne w ilości 20,00m2, ręczne zasypywanie wnęk, wykonanie nadwodnego narzutu kamiennego luzem z brzegu -głazy ciężkie na dł. 15m w ilości 12m3, zamocowanie płyty pomostu do konstrukcji nośnej, która uległa uszkodzeniu w wyniku awarii przyczółka. Część 3 - Remont drogi gminnej Leszczyna-Łęg nr drogi 580467K, nr działki 783 w miejscowości Leszczyna w km 0+000-0+300. Remont drogi gminnej Leszczyna-Łęg nr drogi 580467K, nr działki 783 w miejscowości Leszczyna w km 0+000-0+300 polegać będzie na: Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w ilości 930,00 m2, wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym -średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 25cm, w ilości 232,5 m3, mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową w ilości 840,00m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna grubości 6cm w ilości 840,00m², podbudowa z kruszywa łamanego- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10cm w ilości 80,00 m², powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i kruszywem naturalnym w ilości 80,00 m². Część 4 - Remont drogi gminnej Leszczyna -Papówki nr drogi 580463K, nr działki 539 w miejscowości Leszczyna w km 0+000 - 0+350. Remont drogi gminnej Leszczyna -Papówki nr drogi 580463K, nr działki 539 w miejscowości Leszczyna w km 0+000 - 0+350 polegać będzie na: Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w ilości 272,00 m2, wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym -średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 25cm, w ilości 288,75 m3, mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową w ilości 1050,00m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna grubości 6cm w ilości 1050,00m², podbudowa z kruszywa łamanego- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10cm w ilości 105,00 m², powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i kruszywem naturalnym w ilości 105,00 m². 3.Przedmiot zamówienia dla każdej z części ma być wykonany w oparciu o przedmiar robót: 1)załącznik nr 8a do SIWZ- przedmiar robót dla części 1, 2)załącznik nr 8b do SIWZ- przedmiar robót dla części 2, 3)załącznik nr 8c do SIWZ- przedmiar robót dla części 3, 4)załącznik nr 8d do SIWZ- przedmiar robót dla części 4. 3.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z podziałem określonym w pkt. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy lub cztery dowolnie wybrane części zamówienia Każda część zamówienia będzie oceniana oddzielnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: dla części 1- 1000,00 zł /słownie/jeden tysiąc złotych dla części 2- 1000,00 zł /słownie/ jeden tysiąc złotych dla części 3- 1500,00 zł /słownie/ jeden tysiąc pięćset złotych dla części 4- 1500,00 zł /słownie/ jeden tysiąc pięćset złotych. Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, zabezpiecza swoją ofertę dla każdej części osobno. 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: BSR/O Trzciana nr konta: 09858900060030000002020014. W tytule przelewu należy dopisać część zamówienia, której dotyczy. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wpłaty wadium, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz.978 i 1240). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego pok. nr 14 lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty. 6. Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, gwarancja nie może w swojej treści uzależnić wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu Zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja winna przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu (bez wezwania ze strony Zamawiającego) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, 2) wypełniony formularz ofertowy, 3) kosztorys ofertowy dla każdej części, na którą wykonawca składa ofertę, 4) pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty – w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, w szczególności z rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014r., poz. 1114 oraz z 2016r., poz. 352), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 5) pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach