Przetargi.pl
Remont mostu przez rzekę Jasiołka w miejscowości Nowa Wieś, w ciągu drogi gminnej nr 114531R, z przywróceniem pierwotnej nośności obiektu 30T.

Gmina Dukla ogłasza przetarg

  • Adres: 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 329 135 , fax. 134 331 011
  • Data zamieszczenia: 2019-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dukla
    ul. Trakt Węgierski 11
    38-450 Dukla, woj. podkarpackie
    tel. 134 329 135, fax. 134 331 011
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dukla.pl//

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont mostu przez rzekę Jasiołka w miejscowości Nowa Wieś, w ciągu drogi gminnej nr 114531R, z przywróceniem pierwotnej nośności obiektu 30T.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont mostu przez rzekę Jasiołka w miejscowości Nowa Wieś, w ciągu drogi gminnej nr 114531R, z przywróceniem pierwotnej nośności obiektu 30T. Zadanie realizowane w ramach dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych, na podstawie umowy Nr FDS-G78/B/2019 z dnia 8 października 2019 r. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Remont mostu przez rzekę Jasiołka w miejscowości Nowa Wieś, w ciągu drogi gminnej nr 114531R, z przywróceniem pierwotnej nośności obiektu 30T", w zakresie objętym dokumentacją techniczną, składającą się z: projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót. Przedsięwzięcie polega na wykonaniu prac budowlanych, które polegać będą na odtworzeniu stanu pierwotnego, nie stanowiącego bieżącej konserwacji, a wykonane zostaną z wyrobów budowlanych takich samych lub innych niż użyto w stanie pierwotnym. Most zlokalizowany jest w ciągu drogi gminnej Nr 114531 R, w km rzeki 45 + 240,00 Rzeki Jasiołka. Zakres robót remontowych obejmuje: 1. Wykonanie tymczasowej kładki technologicznej dla potrzeb remontu mostu, z umożliwieniem eksploatacji przez ruch pieszy. 2. Demontaż konstrukcji mostu, w tym: 1) demontaż balustrad mostu, 2) demontaż nawierzchni bitumicznej mostu, 3) demontaż żelbetowej płyty obiektu, 4) demontaż konstrukcji stalowej obiektu, z zeskładowaniem belek środkowych na placu budowy, 5) odwóz elementów stalowych z demontażu na miejsce wskazanie przez Inwestora, 6) demontaż umocnień skarpy lewej rzeki (skarpy drogi krajowej) przylegających do konstrukcji przyczółku mostu, 7) rozkopy za przyczółkami mostu dla wykonania demontażu górnych części przyczółków obiektu, 8) demontaż górnych części uszkodzonych korpusów podpór obiektu, 3. remont podpór mostu polegający na: 1) odtworzenie górnych części podpór poprzez ich nadbetonowanie betonem klasy B30, 2) remont pozostawionej części powierzchni zewnętrznych podpór obiektu, w tym wykonanie zewnętrznej warstwy zbrojonej z betonu klasy B30. 4. remont ustroju nośnego obejmujący: 1) montaż belek środkowych – po wykonaniu ich renowacji, z uzupełnieniem pasów dolnych dodatkowymi płaskownikami stalowymi 30 x 220 mm, 2) montaż belek skrajnych – HEB 400, płaskownikiem stalowym 30 x 400 mm, 3) montaż poprzecznic belek głównych obiektu, 4) wykonanie sworzni zespalających na pasach górnych belek, 5) wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej mostu, 6) wykonanie zespolonej, żelbetowej płyty mostu grubości 18,5 – 20 cm. 5. wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni mostu, 6. wykonanie kap żelbetowych opasek bezpieczeństwa, 7. wykonanie krawężników i gzymsów mostu, 8. wykonanie stalowych balustrad na obiekcie, 9. odtworzenie zasypek za przyczółkami – grunt zbrojony geosyntetykami, 10. odtworzenie umocnień skarpy rzeki lewej (skarpy drogi krajowej) opaską z kamienia ciężkiego, stabilizowanego betonem, 11. wykonanie izolacji bitumicznej przyczółków od strony ziemi, 12. odtworzenie nasypów dojazdów do mostu w obrębie rozkopów za przyczółkami – na dojeździe na brzegu prawym rzeki dodatkowo adaptacja dojazdu w miejscu rozkopów oraz profilowanie (unormowanie jezdni i korony drogi do jednolitej szerokości) wraz z istniejącym zjazdem z drogi gminnej, 13. odtworzenie nawierzchni bitumicznej dojazdów do mostu, 14. remont , z odtworzeniem ubytków umocnień filara mostu, 15. profilowanie i porządkowanie terenu na brzegu prawym rzeki w obrębie przęsła mostu (profilowanie terenu ze spadkiem w kierunku koryta rzeki i wycięcie roślin łąkowych i krzaków), 16. uzupełnienie ubytków umocnienia skarpy rzeki w obrębie filara mostu kamieniem ciężkim z zalaniem betonem. Projektowane parametry konstrukcji: - długość całkowita Lc = 60,72 m - rozpiętość przęseł Lt = 2 x 29,65 m - szerokość całkowita Bc = 9,45 m - szerokość użytkowa Bu = 8,25 m - nośność obliczeniowa kl. B wg PN-85/S-10030, tj. 40 T - kąt skrzyżowania z przeszkodą a = 900
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221110-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 20 00,00 zł. słownie: dwadzieścia tysięcy złotych. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach dopuszczonych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp w zależności od wyboru wykonawcy. Formy wniesienia wadium: w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Podkarpacki Bank Spółdzielczy w Sanoku o/Dukla 58 86421096 2010 9600 1833 0002 z adnotacją Wadium - Remont mostu przez rzekę Jasiołka w miejscowości Nowa Wieś, w ciągu drogi gminnej nr 114531R, z przywróceniem pierwotnej nośności obiektu 30T. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć ( o ile to możliwe) / przesłać przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Gmina Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11 (pokój Nr 111) a kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę wykonawcy, beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, 2) termin ważności gwarancji „ od dnia ………… do dnia ……………” , 3) zobowiązanie gwaranta do zapłacenie kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy. 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużenia ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 1) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokumenty o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ, 3) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót, 4) Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów. Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach