Przetargi.pl
Remont mostu na rzece Rudna w ciągu ul. Głowackiego w Rudniku nad Sanem

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem ogłasza przetarg

  • Adres: 37-420 Rudnik, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8761002, 8761069 , fax. 158 761 119
  • Data zamieszczenia: 2020-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
    Rynek 40
    37-420 Rudnik, woj. podkarpackie
    tel. 015 8761002, 8761069, fax. 158 761 119
    REGON: 83040946500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont mostu na rzece Rudna w ciągu ul. Głowackiego w Rudniku nad Sanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie mostu na rzece Rudna w ciągu ul. Głowackiego w Rudniku nad Sanem. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1) robót drogowych: a) roboty przygotowawcze:  inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,  wykonanie i rozbiórka dróg technologicznych, tymczasowych i dojazdowych,  odtworzenie (wyznaczenie) trasy i punktów wysokościowych,  zdjęcie warstwy humusu lub darniny,  wyburzenie obiektów budowlanych – rozbiórki obiektów kubaturowych wraz z odwozem elementów i gruzu na składowisko Wykonawcy – elementy żelbetowe pomostu i podpór,  rozbiórka podbudowy z kruszywa, nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych, znaków drogowych, pionowych, rusztu stalowego z dźwigarów stalowych o konstrukcji walcowanej wraz z łożyskami, pomostu drewnianego, b) roboty ziemne:  roboty ziemne poprzeczne (bez transportu) wykonywane mechanicznie,  wykonanie wykopów z transportem urobku na odkład/nasyp,  wykonanie nasypów mechanicznie, c) podbudowy:  wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża o średniej głębokość koryta 50 cm,  wykonanie warstwy odsączającej z pospółki o grubości 20 cm,  oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie,  skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową,  wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem o grubości w-wy 20 cm,  wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC22P, gr. warstwy 7 cm d) nawierzchnie:  wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca, AC16W, grubość warstwy 6 cm,  wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca, AC16W, grubość warstwy 4,5 cm - na moście,  wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna AC11S, grubość warstwy 5 cm,  wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna AC11S, grubość warstwy 4 cm - na moście,  wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno, średnia gr. warstwy 10 cm, e) roboty wykończeniowe:  humusowanie z obsianiem skarp przy grubości humusu 10cm,  uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym łamanym, stabilizowanym mechanicznie, gr po zagęszczeniu 20 cm,  ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych – bezprzekładkowych,  ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30cm na ławie betonowej z oporem,  wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej grubości 6cm prostokątnej, na podsypce oraz w-wie kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm,  ustawienie obrzeży betonowych w wymiarach 8x30cm na suchym betonie gr. 5cm, 2) robót mostowych: a) podpory betonowe,  wykonanie systemowego deskowania korpusu przyczółków,  wykonanie wzmocnienia podpory betonem,  wywiercenie otworów i osadzenie kotew na kleju z żywic epoksydowych,  wykonanie i wbudowanie konstrukcji stałego wyposażenia – repery,  zbrojenie ze stali dla przyczółków i skrzydełek, b) podpory i konstrukcje oporowe kamienne:  wykonanie i demontaż rusztowań na lądzie i wodzie,  wykonanie naprawy ubytków w kamieniu podpór lub ścian oporowych nad wodą, c) ustroje nośne:  montaż konstrukcji blachownicowej ze stali klasy nad wodą wraz z kosztami technologii montażu konstrukcji,  wytworzenie konstrukcji stalowej stanowiącej nowe dźwigary oraz wzmocnienie istniejących dźwigarów stalowych ze stali,  adaptacja istniejącej konstrukcji stalowej stanowiącej istniejący ruszt stalowy ze stali,  zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji blachownicowej lub skrzynkowej poprzez malowanie farbami na bazie żywic EP i PUR wraz z oczyszczeniem istniejącej konstrukcji stalowej do stopnia SA2 1/2, d) płyty pomostu zespolone z konstrukcją stalową:  wykonanie systemowego deskowania ustroju nośnego,  wykonanie płyty pomostu konstrukcji zespolonej z betonu,  wykonanie zbrojenia płyty zespolonej ze stali, e) kapy chodnikowe:  montaż prefabrykowanych desek gzymsowych z betonu poliuretanowego,  wykonanie płyty chodnikowej z betonu,  osadzenie kotew zamocowań balustrad, barier, latarni, kotew kap chodnikowych, itp.,  wykonanie uszczelnienia pomiędzy krawężnikiem, deską gzysmową a betonem chodnika materiałem trwale plastycznym odpornym na działanie promieni UV,  wykonanie zbrojenia kap za stali, f) wytworzenie i montaż łożysk stalowych liniowych stycznych, g) wykonanie elastycznego przekrycia dylatacyjnego, h) montaż sączków odwodnienia izolacji wraz z podłączeniem do kolektora, i) wykonanie drenów z kruszywa lakierowanego żywicami syntetycznymi z taśmą, j) wykonanie powłokowej izolacji bitumicznej układanej "na zimno" - powierzchnie pionowe i poziome, k) wykonanie izolacji z papy zgrzewalnej na betonowych płaszczyznach poziomych, l) montaż balustrady stalowej "szczeblinkowej" o wys. 1,10 m, m) ustawienie krawężników kamiennych z kotwami stalowymi na podlewce z mieszanek niskoskurczowych, n) wykonanie odwodnienia zasypki przyczółka z użyciem warstwy filtracyjnej z kruszywa łamanego w osłonie z geowłókniny z zastosowaniem rury perforowanej PP 125 mm, o) wykonanie zasypki za ścianami przyczółka gruntem piaszczystym, p) wykonanie nasypów stożka przyczółka gruntem piaszczystym, q) umocnienie skarp stożków przyczółków:  wykonanie umocnienia stożków przyczółkowych drobnowymiarowymi płytami betonowymi typu trylinka,  wykonanie ławy oporowej dla umocnienia stożków przyczółkowych z betonu, r) wykonanie narzutu kamiennego na ścieli faszynowej - umocnienie podstawy stożków, s) wykonanie nawierzchni chodnika z żywicy poliuretanowo - epoksydowej wraz z przygotowaniem i gruntowaniem powierzchni, t) wykonanie zabezpieczenia powierzchni betonowej dyspersjami polimerowymi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej i STWiORB będącymi załącznikiem do s.i.w.z. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej s.i.w.z. oraz załącznikach znaków towarowych, patentów, pochodzenia materiałów oraz nazw producentów czy konkretnych modeli należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano w projekcie, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto zgodnie z art. 30 ust. 4 ww. ustawy, ilekroć w niniejszej s.i.w.z. lub załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia wskazano określone normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, należy rozumieć, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do projektu budowlanego, projektu wykonawczego oraz STWiORB jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 6. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy p.z.p Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia – wykonanie robót mostowych związanych z podporami betonowymi, ustrojem nośnym i żelbetową płytą pomostu. 7. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 8. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 9. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności. 10. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, specyfikacjami technicznymi, dokumentacją projektową i uzgodnieniami z inwestorem. 11. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Roboty, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną, aby przedmiot zamówienia został wykonany, odebrany i spełniał swoje funkcje, nie zostaną zapłacone. 2) Dokumentacja techniczna, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje następująca kolejność: dokumentacja projektowa, STWiORB oraz s.i.w.z. 3) Wykonawca jest zobligowany do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji do Zamawiającego. 4) Oferty muszą obejmować wykonanie całego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia. 5) Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 6) Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221110-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2020-05-11 do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nadsański Bank Spółdzielczy z siedzibą w Stalowej Woli 98 9430 1032 4003 3237 2000 0009, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (wg wzoru z Załącznika nr 1) – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu według wzoru z Załącznika nr 2; 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru z Załącznika nr 3; 5) Dowód wniesienia wadium. 6) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7) Formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych według wzoru z Załącznika nr 7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach