Przetargi.pl
Remont mostu na rzece Żyłka w ciągu drogi powiatowej Nr 1237R Wólka Łętowska-Łowisko-Górno w km 3+081 w miejscowości Łowisko

Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 636 134 , fax. 178 636 113
  • Data zamieszczenia: 2019-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie
    ul. Budziwojska 149
    35-317 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 636 134, fax. 178 636 113
    REGON: 12575570000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.rzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont mostu na rzece Żyłka w ciągu drogi powiatowej Nr 1237R Wólka Łętowska-Łowisko-Górno w km 3+081 w miejscowości Łowisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. ZAKRES ZAMÓWIENIA: ROBOTY DROGOWE 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym - 0,09 km; 2. Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) grubość warstwy do 15 cm - 331 m2; 3. Rozbiórki obiektów kubaturowych wraz z odwozem elementów i gruzu na składowisko Wykonawcy - elementy betonowe i żelbetowe - 52 m3; 4. Rozebranie podbudowy z kruszywa o średniej grubości 50 cm - 130 m2; 5. Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o średniej grubości do 20 cm na dojazdach (frezowanie) - 122 m2; 6. Rozebranie chodników z kostki brukowej betonowej wraz z konstrukcją - 34 m2; 7. Rozebranie krawężników betonowych - 20 m; 8. Rozebranie obrzeży betonowych - 20 m; 9. Rozebranie przepustów z rur betonowych - istniejąca kanalizacja deszczowa - 8 m; 10. Rozebranie przepustów z rur typu HDPE - istniejąca kanalizacja deszczowa - 8 m; 11. Rozebranie ścianek czołowych przepustów (wylot kanalizacji) - 1 szt.; 12. Rozebranie znaków drogowych, pionowych - 2 szt.; 13. Wykonanie rozbiorki istniejących studni kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami - 4 szt.; 14. Wykonanie rozbiórki studni rewizyjnych z rur żelbetowych o średnicy 1000 mm - 2 szt.; 15. Wykonanie rozbiórki rusztu stalowego z dźwigarów stalowych o konstrukcji walcowanej wraz z łożyskami - 1 kpl.; 16. Wykonanie rozbiórki pomostu drewnianego wraz z utylizacją - 31 m3; 17. Roboty ziemne poprzeczne (bez transportu) wykonywane mechanicznie - 162 m3; 18. Wykonanie wykopów z transportem urobku na odkład/nasyp - 238 m3; 19. Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntów kategorii I-VI - 160 m3; 20. Wykonanie kanalizacji deszczowej z rur dwuściennych typu PP, PE o średnicy 600 mm, SN8 - 22 m; 21. Wykonanie przykanalików z rur typu PP o średnicy 200 mm, SN10, lita - 22,5 m; 22. Wykonanie kompletnych studni rewizyjnych z rur typu PP, PE o średnicy 1200 mm - 2 szt.; 23. Wykonanie kompletnych studzienek ściekowych z rur typu PP, PE o średnicy wewnętrznej 500 mm - 4 szt.; 24. Wykonanie obudowy wylotów kolektorów z elementów żelbetowych - 2 szt.; 25. Wykonanie regulacji pionowej kratek ściekowych na studzienkach - 2 szt.; 26. Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruntach kat. I-IV, średnia głębokość koryta 64 cm - 240 m2; 27. Wykonanie warstwy odsączajacej z piasku, grubość warstwy 15 cm - pod chodniki dla pieszych - 64 m2; 28. Wykonanie warstwy odsączajacej z piasku, grubość warstwy 20 cm -180 m2; 29. Wykonanie podsypki cementowo-piaskowej, grubość warstwy 3-4 cm - 56 m2; 30. Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie - 2 302 m2; 31. Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 2 302 m2; 32. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie, warstwa górna, grubość 15 cm - podbudowa chodnika dla pieszych - 56 m2; 33. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie, warstwa górna, grubość 25 cm - 137 m2; 34. Wykonanie podbudowy z chudego betonu C12/15, grubość warstwy 20 cm - 13,3 m2; 35. Wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC22P, grubość warstwy 8 cm - 131 m2; 36. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca, AC16W, grubość warstwy 4 cm, na moście - 75 m2; 37. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca, AC16W, grubość warstwy 6 cm, na dojazdach - 1 959 m2; 38. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna AC11S, grubość warstwy 4 cm, na moście - 75 m2; 39. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna AC11S, grubość warstwy 5 cm, na dojazdach - 1 926 m2; 40. Humusowanie z obsianiem skarp przy grubości humusu 10 cm - 331 m2; 41. Uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym łamanym, stabilizowanym mechanicznie, grubość po zagęszczeniu 20 cm - 20 m2; 42. Ustawienie pionowych znaków drogowych odblaskowych na słupkach z rur stalowych - 2 szt.; 43. Ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych - bezprzekładkowych typu H2 W4 A - 64 m; 44. Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30cm na ławie betonowej z oporem - 100 m; 45. Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm prostokątnej, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm, warstwie kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm oraz warstwie gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa grubości 12 cm - 112 m2; 46. Ustawienie obrzeży betonowych w wymiarach 8x30cm na suchym betonie grubości 5 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 136 m; 47. Ułożenie ścieków o szerokości 30 cm z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm na podbudowie z betonu C12/15 grubości 15 cm - 11,2 m; ROBOTY MOSTOWE 1. Wykonanie systemowego deskowania korpusu przyczółków - 2 kpl.; 2. Wykonanie wzmocnienia podpory betonem klasy C30/37 - na lądzie. Korpus przyczółka i skrzydełka - 46 m3; 3. Wywiercenie otworów i osadzenie kotew stalowych o średnicy 25mm i o długości 500mm - na lądzie. Korpus przyczółka - 37,5 m; 4. Wywiercenie otworów i osadzenie kotew stalowych o średnicy 25mm i o długości 350mm - na lądzie. Skrzydełko przyczółka, kotwy pionowe - 18 m; 5. Wywiercenie otworów i osadzenie kotew stalowych o średnicy 20mm i o długości 200mm - na lądzie. Skrzydełko przyczółka, kotwy poziome - 17,6 m; 6. Wykonanie i wbudowanie konstrukcji stałego wyposażenia - 4 szt.; 7. Zakup, transport i montaż zbrojenia ze stali kl. A-III N dla przyczółków i skrzydełek - 7 633,5 kg; 8. Wykonanie i demontaż rusztowań - 2 kpl.; 9. Wykonanie naprawy pionowych powierzchni podpór metodą torkretowania zaprawami betonowymi na głębokość do 10 cm - na lądzie - 34 m2; 10. Wykonanie siatki zbrojeniowej ze stali kl. A-II - 680 kg; 11. Montaż prefabrykowanych belek spreżonych, przęsła o rozpiętości do 15 m - nad wodą. Belki typu Kujan o długości L=11,64 m - 14 szt.; 12. Wykonanie części ustroju nośnego "na mokro" z betonu klasy C30/37 - 50 m3; 13. Wykonanie zbrojenia dla części ustroju "na mokro" ze stali klasy AIII - 4 158 kg; 14. Montaż prefabrykowanych desek gzymsowych z betonu poliuretanowego o wymiarach 4x60x100cm - 0,95 m3; 15. Wykonanie płyty chodnikowej "na mokro" z betonu klasy C30/37 (B-35) - 11,9 m3; 16. Osadzenie kotew zamocowań balustrad, barier, latarni, kotew kap chodnikowych, itp. - 168 kg; 17. Wykonanie uszczelnienia pomiędzy krawężnikiem, deską gzymsową a betonem chodnika materiałem trwale plastycznym odpornym na działanie promieni UV - 79,2 m; 18. Wykonanie zbrojenia kap za stali klasy AIII N (B500SP) - 1 314 kg; 19. Wykonanie przekrycia dylatacyjnego - "uciąglenie nawierzchni" poprzez zazbrojenie siatkami z tworzyw - 18 m; 20. Montaż saczków odwodnienia izolacji - saczki z HDPE, średnica 48 mm - 4 szt.; 21. Wykonanie drenów z kruszywa lakierowanego żywicami syntetycznymi z taśmą - 25 m; 22. Wykonanie powłokowej izolacji bitumicznej układanej "na zimno" - powierzchnie pionowe i poziome - 109 m2; 23. Wykonanie izolacji z papy zgrzewalnej na betonowych płaszczyznach poziomych - 1 x papa - 170,5 m2; 24. Montaż stalowych bariero-poręczy - 40 m; 25. Ustawienie krawężników kamiennych 20x20cm z kotwami stalowymi osadzonymi na żywicy, na podlewce z mieszanek niskoskurczowych - 25 m; 26. Ustawienie krawężników kamiennych o wymiarach 20x30cm na ławie betonowej z oporem - 14 m; 27. Wykonanie odwodnienia zasypki przyczółka z użyciem warstwy filtracyjnej z kruszywa łamanego 8/16 w osłonie z geowłókniny z zastosowaniem rury perforowanej PP 125 mm, grubość 30 cm - za płytą przejściową - 26 m2; 28. Wykonanie zasypki przyczółka - zasypanie przestrzeni za ścianami przyczółka gruntem piaszczystym - 156 m3; 29. Wykonanie nasypów stożka przyczółka gruntem piaszczystym, kategoria gruntu II - 120 m3; 30. Wykonanie płyt przejściowych z betonu klasy C25/30 - 16 m3; 31. Wykonanie wyrównania pod i na płytach przejściowych z betonu klasy C16/20 o grubości 20 cm - 14,4 m3; 32. Wykonanie zbrojenia płyt przejściowych stalą klasy AIII - 1 222 kg; 33. Wykonanie schodów na skarpie dla obsługi - jednobiegowe, prostopadłe do osi drogi, z elementów prefabrykowanych - 7 m; 34. Wykonanie balustrady schodów dla obsługi na skarpie - 7 m; 35. Wykonanie ławy oporowej dla umocnienia stożków przyczółkowych i skarp drogowych z betonu klasy C20/25 w deskowaniu wraz z robotami ziemnymi - 15 m3; 36. Wykonanie umocnienia skarp prefabrykatami betonowymi typu trylinka wklęsła na podsypce cementowo-piaskowej grubości 10 cm - 102 m2; 37. Wykonanie ścieków skarpowych z betonowych elementów prefabrykowanych - korytkowych - 7 m; 38. Wykonanie narzutu kamiennego z brzegu w dnie rzeki - 18 m3; 39. Wykonanie koszy siatkowo-kamiennych stanowiących umocnienie brzegów rzeki. Kosze 1,00x1,00m posadowione na ścieli faszynowej grubości 30 cm - 40 m3; 40. Wykonanie opaski kamiennej grubości 50 cm na brzegach rzeki i pod mostem, na ścieli faszynowej - 168 m2; 41. Wykonanie profilowania dna i skarp rzeki na długości umocnień oraz przed i za umocnieniami na odcinkach włączenia - 300 m2; 42. Wykonanie nawierzchni chodnika z żywicy poliuretanowo-epoksydowej grubości 6 mm wraz z przygotowaniem i gruntowaniem powierzchni - 53,5 m2; 43. Wykonanie zabezpieczenia pow. betonowej powłoką o grubości 0,3<d<1mm - dyspersjami polimerowymi - 88,2 m2; II. PODWYKONAWSTWO: 1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę, firm Podwykonawców. Wykonawca wskazuje w ofercie tylko te części zamówienia, które zamierza powierzyć Podwykonawcom - dla których znane są firmy Podwykonawców. Wykonawca nie wskazuje podwykonawstwa, gdy na etapie składania oferty nie jest jeszcze znana firma Podwykonawcy. 3. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca może: - wskazać innych niż w ofercie Podwykonawców; - zrezygnować z podwykonawstwa; - wskazać inny niż w ofercie zakres podwykonawstwa; - wykonać zamówienie przy udziale Podwykonawców, chociaż w ofercie zadeklarował samodzielne wykonanie zamówienia. 4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. III. ZATRUDNIENIE OSÓB NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ. 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności: - rozbieranie elementów mostu i drogi, - wiercenie otworów i osadzanie kotew stalowych, - montowanie i demontaż rusztowań i deskowań, - nakładanie zapraw betonowych metodą torkretowania, - odspajanie, przemieszczanie, formowanie, zagęszczanie i profilowanie z plantowaniem mas ziemnych oraz humusowanie z obsiewem, - układanie podłoży z kruszyw i betonów pod krawężniki, obrzeża i ścieki betonowe oraz studzienki, - montowanie studzienek i wylotów, - układanie podbudów z kruszyw i betonów, - układanie krawężników, obrzeży, ścieków oraz prefabrykatów betonowych, - układanie nawierzchni z betonu asfaltowego, kostki brukowej i żywic, - montowanie koszy kamiennych, - betonowanie oporników, - montowanie barier energochłonnych, - układanie obruków i narzutów kamiennych, - zbrojenie i betonowanie elementów konstrukcyjnych mostu i jego wyposażenia, - montowanie konstrukcji belek, - montowanie elementów wyposażenia mostu, - wykonywanie izolacji, - wykonywanie zasypek, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). IV. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY. 1. Wykonawca określi cenę za wykonanie zamówienia poprzez wskazanie w formularzu oferty ceny netto, kwoty należnego podatku VAT oraz ceny brutto oferty. Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (do jednego grosza), a cena oferty brutto dodatkowo słownie. 2. Kosztorys ofertowy powinien być sporządzony: 1) metodą kalkulacji uproszczonej z określeniem cen jednostkowych oraz wartości dla wszystkich pozycji kosztorysu; 2) zgodnie ze wzorem stanowiącym Rozdział 3 SIWZ, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. 3. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. 4. Ceny jednostkowe powinny uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej SIWZ w szczególności Kosztorysu ofertowego, Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 6. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą wyłącznie w PLN. 7. Za realizację przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie kosztorysowe określone na podstawie cen jednostkowych zawartych w sporządzonym kosztorysie ofertowym oraz ilości faktycznie zrealizowanych robót. 8. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Jeżeli wybór oferty prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego Wykonawca informuje o tym Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca wskazuje nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazuje ich wartość bez kwoty podatku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium, w wysokości 45 000,00 PLN, słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ WSTĘPNIE, POTWIERDZAJĄCYCH BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA ORAZ SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ. 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę aktualne na dzień składania ofert. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu przez inne podmioty, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby (jeśli dotyczy) . W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia . 3. Kosztorys ofertowy. 4. Jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy: Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określające w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, 5. Dokument, z którego będzie wynikać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - należy dołączyć odpowiedni dokument lub wskazać dostępność dokumentu pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, skąd Zamawiający pobierze dokument samodzielnie. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez Pełnomocnika, dodatkowo należy dołączyć Pełnomocnictwo w formie papierowej w oryginale lub kopii sporządzonej w formie papierowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy – oryginał w formie papierowej lub kopia sporządzona w formie papierowej potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej: - kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 369). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne oświadczenie składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach