34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
- Data zamieszczenia: 2019-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
Krakowska 11 B
35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
REGON: 18069037300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://34wog.wp.mil.pl/pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji, stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 27 w kompleksie wojskowym Żurawica przy ul. Wojska Polskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.W szczególności, podczas wykonywania prac konserwacyjnych, zostaną wykonane następujące roboty: BUDYNEK NR 27 ROBOTY ROZBIÓRKOWE Rozebranie rur z blachy nadającej się do użytku, Wykucie z muru krat okiennych o powierzchni do 2 m2, Wykucie z muru bram stalowych o powierzchni ponad 2 m2, Wykucie z muru okien o powierzchni do 2 m2 wraz z utylizacją, Skucie tynków cementowo-wapiennych i cementowych. ROBOTY POKRYWCZE Rury spustowe okrągłe o śr. 12 cm - z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej, Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer.w rozwinięciu ponad 25 cm - parapety zewnętrzne. Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer.w rozwinięciu ponad 25 cm - parapety zewnętrzne. WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ Montaż okien uchylnych jednodzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. ponad 1.0 m2, Bramy z ościeżnicą pełne stalowe o wymiarach wysokość=320cm., szerokość=340 cm. TYNKI Oczyszczenie mechaniczne i zmycie ścian, Gruntowanie preparatem wzmacniającym jednokrotnie, Uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych kategorii III o podłożach z cegły, pustaków ceramicznych, gazo-i pianobetonów o powierzchni do 5 m2 w 1 miejscu, Uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych kategorii III o podłożach z cegły, pustaków ceramicznych, gazo-i pianobetonów o powierzchni do 1 m2 w 1 miejscu. ROBOTY MALARSKIE Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie pionowe, Malowanie elewacji farbą silikatową - wykonanie ręcznie; podłoże słabo chłonące, Malowanie elewacji farbą silikatową - wykonane ręcznie; podłoże słabo chłonące ( cokoły ). PŁYTKA ODBOJOWA Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 30.00 cm, Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. III-IV, Warstwy odsączające z piasku w korycie i na poszerzeniach, wykonanie i zagęszczanie ręczne - grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, Podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm, Podsypka piaskowa z zagęszczeniem ręcznym - 5 cm grubości warstwy po zagęszczeniu, Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x30 cm w gruncie kat. III-IV, Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej. RUSZTOWANIA Rusztowania ramowe elewacyjne o szer. 1,09 m i rozstawie podłużnym ram 2,57 m o wys. do 10 m, Osłony z siatki na rusztowaniach zewnętrznych. ROBOTY PORZĄDKOWE Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość 20 km. KRATY OKIENNE Kraty otwierane odchylnie stalowe prętowe o powierzchni do 2 m2, Kraty stałe stalowe prętowe osadzone w ścianach o powierzchni do 2 m2. BUDYNEK NR 26 ROBOTY POKRYWCZE Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer.w rozwinięciu ponad 25 cm - parapety zewnętrzne. KRATY OKIENNE Kraty otwierane odchylnie stalowe prętowe o powierzchni do 2 m2, Kraty stałe stalowe prętowe osadzone w ścianach o powierzchni do 2 m2. BUDYNEK NR 28 ROBOTY POKRYWCZE Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer.w rozwinięciu ponad 25 cm -parapety zewnętrzne. KRATY OKIENNE Kraty otwierane odchylnie stalowe prętowe o powierzchni do 2 m2, Kraty stałe stalowe prętowe osadzone w ścianach o powierzchni do 2 m2. 2. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób bezpośrednio wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem umowy przez cały okres ich trwania, z wyłączeniem kierownika budowy (robót). 2) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa w ust. 2 pkt. 1 niniejszego rozdziału posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 2 pkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób, o których mowa w ust. 2 pkt. 1 niniejszego rozdziału: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem umowy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że roboty budowlane objęte przedmiotem umowy były (są) wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi w powyższym zakresie przepisami (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (art. 29 ust. 5 ustawy Pzp) – zakres przewidywanych robót w budynku w pomieszczeniach ogólnodostępnych, zawarty w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia kryteria dostępności dla osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiającego oraz osób niepełnosprawnych. Zamieszczony opis przedmiotu zamówienia nie dyskryminuje żadnej z grup społecznych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 9 do SIWZ), Przedmiarach robót (Załącznik nr 10 do SIWZ), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 11 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania Ofertą na kwotę/wartość: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100); 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie nr 30 1010 1528 0018 9213 9120 2000 – z adnotacją „wadium w postępowaniu nr ZP/46/2019, NIP [Wykonawcy].
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. „Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454”
Dodano: 2024-07-24 - Remont muru ogrodzeniowego Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Jarosławiu
Dodano: 2024-06-20 - Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. „Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454”
Dodano: 2024-06-20 - „Wykonanie prac konserwatorskich budynku przy ul. W. Pola 1 w Lesku”.
Dodano: 2024-06-13 - Remont muru ogrodzeniowego Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Jarosławiu
Dodano: 2024-06-04 - „Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51”
Dodano: 2024-05-31 - Realizacja zadania polegającego na utworzeniu nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu „Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022–2029”
Dodano: 2024-05-20 - Remont kaplicy p.w. Św. Andrzeja Boboli w Końskiem
Dodano: 2024-04-29 - Modernizacja Systemu Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w budynku będącym siedzibą Podkarpackiego Urzędu Celno - Skarbowego w Przemyślu położonego w Jaśle przy ul. 3-go Maja 30
Dodano: 2024-04-10 - Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Wilczej Woli
Dodano: 2024-03-01