Przetargi.pl
Remont mostu drogowego os. Za Wodą na rzece Skawa w miejscowości Juszczyn Gmina Maków Podhalański w km 0+950 drogi gminnej.

Gmina Maków Podhalański ogłasza przetarg

  • Adres: 34-220 Maków Podhalański, Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 874 97 00, , fax. 33 874 97 51
  • Data zamieszczenia: 2019-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Maków Podhalański
    Szpitalna 3
    34-220 Maków Podhalański, woj. małopolskie
    tel. 33 874 97 00, , fax. 33 874 97 51
    REGON: 55215849630000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.makow-podhalanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont mostu drogowego os. Za Wodą na rzece Skawa w miejscowości Juszczyn Gmina Maków Podhalański w km 0+950 drogi gminnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont mostu drogowego os. Za Wodą na rzece Skawa w miejscowości Juszczyn Gmina Maków Podhalański w km 0+950 drogi gminnej. 1.1 Zakres robót obejmuje: 1. W zakresie przyczółków – wykonanie remontu uszkodzonych skrzydeł, umocnień w postaci stożków kamiennych wraz z wykonaniem zasypki 2. W zakresie konstrukcji przęseł – wykonanie powłok naprawczych oraz ochronnych powłok sztywnych zapewniających ocenę pracy belek głównych 3. W zakresie filarów nr 3 i nr 4 mostu – wykonanie po obwodzie otoku z mikropali wraz z opaską żelbetową w rejonie występowania rys na filarach w celu wzmocnienia ich posadowienia. 4. W zakresie łożysk – wykonać czyszczenie oraz nowe powłoki antykorozyjne 5. W zakresie balustrad, barier i osłon – wykonanie nowej powłoki antykorozyjnej 6. W zakresie urządzeń odwadniających – remont istniejącej kraty od strony osiedla Za Wodą 7. Zastosowanie urządzeń dylatacyjnych 8. Uporządkowanie terenu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz opracowaniu pt.: „Ocena stanu technicznego obiektu mostowego w ciągu drogi gminnej Juszczyn – os. Za Wodą w km 0+950 w m. Juszczyn na rzece Skawa”. Przy kalkulacji oferty należy uwzględnić: a. w razie potrzeby wykonanie obsługi geodezyjnej b. w razie potrzeby przy realizacji zadania wykonanie projektu organizacji ruchu oraz wykonanie ewentualnych ogłoszeń o zamknięciu odcinka drogi c. odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy z zachowaniem zasady szczególnej ostrożności oraz przepisów bhp. d. prace prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców oraz czynnych zakładów produkcyjnych i usługowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w formie przewidzianej zgodnie z Art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 poz. 1986 ze zm.). 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia: w kwocie 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2.1 Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2.2 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. 2.3 Wadium wnoszone w formie: poręczeń bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – należy umieścić w oryginale wewnątrz koperty, w której złożono ofertę. 2.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. 2.5 Nr rachunku bankowego: Bank Spółdzielczy Jordanów oddział w Makowie Podhalańskim Nr 75 8799 0001 0010 0100 0114 0002. Tytuł wpłaty: „Wadium w postępowaniu o zamówienie publiczne nr GK.271.1.20.2018”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu, nie precyzując wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1). jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 5 pkt. 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawach rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zwanej dalej „Rozporządzeniem” składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2). jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentowania lub oświadczenie osoby, której dokument ma dotyczyć, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania tej osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – wystawione nie wcześniej niż w terminie 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć do oferty w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda: • wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione w Rozporządzeniu w pkt 2 p.pkt 1-5. • dokumenty wymienione w pkt. 3 ppkt 1 składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie. • w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum, • umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakresie prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach