Przetargi.pl
Remont-modernizacja dróg gminnych: 1.Drogi gminnej dojazdowej w m. Brzostówiec od drogi powiatowej Nr1210 L 2.Drogi gminnej dojazdowej w m. Białka Nr 101947 L 3. Drogi gminnej dojazdowej w m. Branica Radzyńska Nr 101955L 4.Drogi gminnej dojazdowej Adamki - Wikliniarnia Nr 101507 L 5.Drogi gminnej dojazdowej w m. Żabików od drogi powiatowej Nr 1211 L

Gmina Radzyń Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-300 Radzyń Podlaski, ul. Warszawska 32
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 4131800, 4131811 , fax. 083 4131800
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzyń Podlaski
    ul. Warszawska 32 32
    21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 083 4131800, 4131811, fax. 083 4131800
    REGON: 03023745700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzynpodlaski.asi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont-modernizacja dróg gminnych: 1.Drogi gminnej dojazdowej w m. Brzostówiec od drogi powiatowej Nr1210 L 2.Drogi gminnej dojazdowej w m. Białka Nr 101947 L 3. Drogi gminnej dojazdowej w m. Branica Radzyńska Nr 101955L 4.Drogi gminnej dojazdowej Adamki - Wikliniarnia Nr 101507 L 5.Drogi gminnej dojazdowej w m. Żabików od drogi powiatowej Nr 1211 L
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych-trasa dróg w terenie równinnym łącznie-2.09 km. 2.Profilowanie i zagęszczanie warstwy podbudowy z żużla do uzyskania spadków poprzecznych w pasie szerokości 4,0-6,0mb - powierzchnia robót łącznie 8826.00 m? 3.Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm(warstwa ścieralna) łącznie-7081.500 m? Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego udzielanego trybie określonym w art. 67 ust.1 pkt 6 Ustawy na prace, których nie można było przewidzieć, po spisaniu protokołu konieczności i zatwierdzeniu go przez Zamawiającego przyjmując ceny jednostkowe i wartości czynników kosztotwórczych określonych w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Oferenta wadium w formie pieniądza w wysokości 15 000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2)Wniesienia wadium należy dokonać przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 16.06.2009 roku do godz. 12.00. 3) Wpłaty wadium należy dokonać na konto Zamawiającego BANK SPÓŁDZIELCZY W Radzyniu Podlaskim Nr 56 8046 0002 2001 0000 0101 0002 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć Remont-modernizacja dróg gminnych Gmina Radzyń Podlaski. Za termin wniesienia wadium uznaje się, gdy kwota ujawniona będzie na koncie Zamawiającego. 4) Zwrot wadium : a) Wadium zostanie zwrócone przez zamawiającego gdy : upłynął termin związania ofertą, została zawarta umowa i wniesione zostało zabezpieczenie należytego wykonania umowy, zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. b) Zamawiający zwróci wadium w ciągu 3 dni od zgłoszenia pisemnego wniosku przez Oferenta : który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania, którego oferta została odrzucona, przy czym złożenie wniosku, w sytuacjach opisanych w myślniku 2 i 3 powoduje utratę prawa do wniesienia protestu, c) wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Oferenta. 5) Utrata wadium na rzecz Zamawiającego. Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy : a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta, c) oferta została wycofana po upływie terminu składania ofert. 6) Nie wniesienie wadium skutkuje odrzuceniem oferty bez dalszego rozpatrywania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci działający samodzielnie lub też w konsorcjach. O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, d) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy W przypadku konsorcjów wymogi o których mowa w pkt e dotyczą wszystkich uczestników konsorcjów. 4. Warunki szczegółowe wymagane od Oferentów a) posiadają co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia b) w przypadku konsorcjów zawarta jest umowa konsorcyjna wskazująca lidera konsorcjum, który reprezentuje konsorcjum wobec Zamawiającego i odpowiada za realizację całości zamówienia włącznie z odpowiedzialnością odszkodowawczą w przypadku zaistnienia takiej sytuacji. c) dysponują sprzętem niezbędnym do zrealizowania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Dokumenty bezwzględnie wymagane Spełnianie przez Oferentów wymogów określonych w pkt 3, 4 weryfikowane będą w oparciu o przedstawiane dokumenty i zapisy w przedkładanych dokumentach na zasadzie stwierdzenia załączenia wymaganych dokumentów lub ich braku oraz stwierdzenia istnienia w przedłożonych dokumentach zapisów potwierdzających spełnianie wymogów lub ich braku. Dokumenty o charakterze ogólnym: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy; b) kosztorys ofertowy wykonany zgodnie z załączonymi Przedmiarami Robót zawierający: pozycję i opis z przedmiaru, jednostkę miary, liczbę jednostek, cenę jednostkową (netto), wartość netto, stawkę VAT, wartość brutto oraz określenie wartości lub sposobu obliczania składników kosztotwórczych. c) uzupełniony i parafowany na każdej stronie Uzupełniony wzór umowy; d) oświadczenie Oferenta o stosowaniu materiałów zgodnie z obowiązującymi wymaganiami określonymi w przepisach prawnych, normach i zaleceniach dotyczących przedmiotu zamówienia e) w przypadku konsorcjów - kopia umowy konsorcyjnej wskazująca lidera konsorcjum, a także określenie jego odpowiedzialności wobec Zamawiającego Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że Oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy: f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, i) aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, j) aktualne zaświadczenie właściwego Wójta, Burmistrza lub Prezydenta potwierdzających, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty potwierdzające posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: k) wykaz kluczowych osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, l) imienne certyfikaty lub zaświadczenia stwierdzające kwalifikacje zawodowe i uprawnienia pracowników, którzy pełnić będą funkcję kierownika kierowników budowy m) w przypadku osób wymienionych w pkt. k nie będących pracownikami Oferenta, wymagane jest dołączenie oryginału oświadczenia takiej osoby o gotowości uczestniczenia w realizacji projektu, zawierające imię i nazwisko, stanowisko funkcja w projekcie, treść oświadczenia zawierająca nazwę projektu, czytelny podpis, datę i miejsce złożenia podpisu. n)wykaz posiadanych środków technicznych niezbędnych do realizacji zamówienia z podaniem głównych charakterystyk oraz sposobem władania wykazanymi środkami; o) w przypadku, gdy wykazane środki nie są własnością Oferenta, należy przedłożyć dokumenty potwierdzające dysponowanie tymi środkami; Dokumenty potwierdzające, że Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: p) zaświadczenie z banku prowadzącego rachunek Oferenta nie starsze niż 30 dni o posiadaniu przez Oferenta zdolności kredytowej. Kopie dokumentów winny być potwierdzone przez oferenta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzynpodlaski.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach