Przetargi.pl
Sprzedaż, rezerwacja i dostawa biletów lotniczych na trasie Warszawa - Quito (Ekwador) - Warszawa na potrzeby Zespołu Pieśni i Tańca Lublin im. Wandy Kaniorowej w Lublinie

Zespół Pieśni i Tańca "Lublin" im. Wandy Kaniorowej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-078 Lublin, ul. I Armii Wojska Polskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 532 78 43 , fax. 0-81 532 44 83
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Pieśni i Tańca "Lublin" im. Wandy Kaniorowej
    ul. I Armii Wojska Polskiego 3 3
    20-078 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 532 78 43, fax. 0-81 532 44 83
    REGON: 00110373600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpit.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż, rezerwacja i dostawa biletów lotniczych na trasie Warszawa - Quito (Ekwador) - Warszawa na potrzeby Zespołu Pieśni i Tańca Lublin im. Wandy Kaniorowej w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowią usługi oznaczone tytułem:Sprzedaż, rezerwacja i dostawa biletów lotniczych na trasie Warszawa - Quito (Ekwador) - Warszawa na potrzeby Zespołu Pieśni i Tańca Lublin im. Wandy Kaniorowej w Lublinie. Na przedmiot zamówienia składa sie: dostawa biletów lotniczych do siedziby Zamawiającego, dokonane w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej SIWZ. Miejsce wylotu i przylotu: Warszawa Trasy i daty przelotu:Warszawa - Quito (Ekwador) - 28 sierpnia 2009, Quito (Ekwador) - Warszawa - 14 września 2009, 2. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert częściowych. 3. Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści niniejszej SIWZ zamówieniem. 4. Symbol Centralnej Klasyfikacji Produktów wg Wspólnego Słownika Zamówień - (podany uprzednio w ogłoszeniu o zamówieniu) CPV: 63510000-7, 63512000-1 5. Zamówienie, powinno odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ. 6. Bilety maja być dostarczane bezpłatnie, na własny koszt i ryzyko Wykonawcy, do siedziby Zamawiającego lub na inny wskazany adres, w terminie ustalonym przez strony, jednak nie później niż na 7 dni przed terminem planowanej podróży, której dotyczy rezerwacja i zakup biletów. 7. Wykonawca zapewni rezerwacje połączeń lotniczych i sprzedaż biletów lotniczych z uwzględnieniem warunków podróży określonych przez Zamawiającego, bezkolizyjnej relacji połączeń wieloetapowych i najkrótszych połączeń na danej trasie oraz z uwzględnieniem najniższych z dostępnych taryf publikowanych i stawek negocjowanych oraz stawek promocyjnych, w klasach wymaganych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wybierać bilety na połączenia lotnicze kierując sie zasada najniższej ceny biletów na te połączenia, dostępne w danych terminach, na danej trasie z zachowaniem uczciwości handlowej. 8. Wykonawca zapewni zorganizowanie i zabezpieczenie kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami (m.in. na biletach powinny być w sposób jasny wskazane składniki kosztu przelotu, takie jak podatki, opłaty lotniskowe itp.), jak również udzieli bezpłatnej pomocy w przypadku wystąpienia problemów podczas podróży oraz zapewni obsługę ewentualnych reklamacji składanych do przewoźnika, w zakresie objętym zamówieniem. 9. Wykonawca zobowiązany jest do regulowania należności z tytułu zapewnienia biletów lotniczych oraz z tytułu wszelkich kosztów związanych z przewozem lotniczym, w tym z tytułu opłat lotniskowych ze środków własnych. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu biletu w przypadku odwołania wyjazdu, zwrotu części kosztów poniesionych przez Zamawiającego zgodnie z warunkami zastosowanej taryfy; zwrot tych kosztów powinien nastąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zwrotu biletu, na podstawie faktury korygującej. 11. Wykonawca zapewni możliwość realizacji zadań dot. niniejszego zamówienia przez wszystkie dni robocze, co najmniej w godzinach 8.00-16.00 oraz wyznaczy pracowników i numery telefoniczne do kontaktu z pracownikami Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635100007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy spełniali niżej określone warunki udziału w postępowaniu: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2.1. Żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, 2.2. Warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem Oświadczenia Wykonawcy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy składa każdy z Wykonawców z osobna. 4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zpit.lublin.pl/dopobrania/SIWZ.doc
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach