Przetargi.pl
Remont mieszkania w budynku komunalnym w miejscowości Miękinia przy ulicy Kościuszki 18

Gmina Miękinia ogłasza przetarg

  • Adres: 55-330 Miękinia, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 735 92 28 , fax. 71 733 64 00
  • Data zamieszczenia: 2019-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miękinia
    ul. Kościuszki 41
    55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
    tel. 71 735 92 28, fax. 71 733 64 00
    REGON: 93193504600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miekinia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont mieszkania w budynku komunalnym w miejscowości Miękinia przy ulicy Kościuszki 18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń budynku komunalnego przy ul. Kościuszki 18 w Miękini na mieszkanie. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych jest następujący: 1) Prace przygotowawcze : Skucie pozostałych tynków, demontaż drzwi wraz z ościeżnicami, przebicia ścian, utylizacja odpadów. 2) Posadzki: nowa warstwa z płyty OSB gr 22mm, impregnacja płyt OSB ogniochronną powłoką pęczniejącą typu pyroplast, izolacje w pomieszczeniach mokrych, posadzki płytek ceramicznych, posadzki z paneli podłogowych. 3) Ściany z GK: ściany z GK, zabudowy z GK , montaż drzwiczek rewizyjnych. 4) Sufity: konstrukcje rusztów pod GK, okładziny z płyt ognioochronnych dwie warstwy. 5) Stolarka: montaż drzwi wejściowych oraz wewnętrznych, obsadzenie podokienników i nawiewników. 6) Tynki: impregnacja ścian, tynki wewnętrzne, licowanie ścian płytkami ceramicznymi. 7) Malowanie. 8) Wentylacja. 9) Wykonanie instalacji wewnętrznej elektrycznej i sanitarnej. 3. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia wynika z Przedmiaru robót stanowiącego załącznik do Opisu Przedmiotu zamówienia - Część II SIWZ 4. Wykonanie robót budowlanych. 1. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami Inspektora nadzoru inwestorskiego. 2. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie. 3. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach estetyczno - techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. 4. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 5. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 6. Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach : a) Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 z późniejszymi zmianami,) cyt.: Art. 4. Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i zamierzonemu zastosowaniu co oznacza, że jego właściwości użytkowe umożliwiają prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma być zastosowany w sposób trwały, spełnienie wymagań podstawowych. Art. 5. ust. 1 Wyrób budowlany objęty normą zharmonizowaną lub zgodny z wydaną dla niego europejską ocena techniczną, może być wprowadzony do obrotu wyłącznie zgodnie z rozporządzeniem Nr 305/2011. Wzór oznakowania CE określa załącznik II do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r ustanawiającego wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszące się do warunków wprowadzenia produktów do obrotu i uchylające rozporządzenie EWG nr 339/93 (Dz. Urz. UE L218 z 13.08.2008 str. 30 ). b) Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zmianami) 7. Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza : a) certyfikaty zgodności wykonania z normami, b) instrukcje (w języku polskim) użytkowania zamontowanych urządzeń, c) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich dostarczonych, zamontowanych urządzeń, d) protokoły z badania materiałów i urządzeń, e) zmiany w projekcie budowlanym i rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania wraz z uzyskanymi decyzjami odpowiednich organów f) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji,. 8. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru. 3. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z Prawem Budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną. 2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) zabezpieczenie placu budowy z zakresie BHP i ppoż. b) zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. ( Dz. U. z 2018 poz. 992 z późniejszymi zmianami ) c) zapewnienie ochrony znajdującego się na placu budowy mienia oraz warunków bezpieczeństwa, d) po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy uporządkowanie terenu budowy oraz przekazanie Zamawiającemu. 3. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo do uzyskiwania zgody ze strony Zamawiającego na zastosowanie zaproponowanej przez Wykonawcę kolorystki i rodzaju farb, glazury oraz elementów stolarki drzwiowej. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone prace, w celu zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt własny Wykonawcy. W czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał wiążących odpowiedzi na pytania Wykonawcy. Wnioski o wyjaśnienie treści SIWZ należy składać w trybie określonym w ustawie i niniejszej SIWZ. 5. Wykonanie zamówienia rozliczane będzie w formie wynagrodzenia ryczałtowego, co powoduje, że Zamawiający nie jest zobowiązany do ponoszenia kosztów robót dodatkowych, których konieczność wykonania wynika w trakcie realizacji umowy. Jeżeli w trakcie realizacji przez Wykonawcę robót budowlanych, o których mowa w SIWZ zaistnieje konieczność wykonania dodatkowych prac, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, czy też będących konsekwencją wprowadzenia koniecznych zmian w dokumentacji technicznej, Wykonawca zobowiązany jest do ich wykonania bez prawa do żądania od Zamawiającego dodatkowego wynagrodzenia. 6. Prace przygotowawcze, zabezpieczenie miejsca prowadzenia prac, wywóz i utylizacja odpadów, mycie i czyszczenie terenu robót wraz ze znajdującym się tam wyposażeniem po wykonaniu prac, zostaną zrealizowane staraniem Wykonawcy na ryzyko i koszt Wykonawcy, który należy uwzględnić w cenie ofertowej. 7. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować niniejszą umowę z zachowaniem należytej staranności, z uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej działalności, na zasadach i warunkach opisanych w niniejszej SIWZ oraz załącznikach do SIWZ, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest ponadto: 1. złożyć ofertę i zaakceptować wzór umowy, 2. wnieść wadium (jeżeli wymagane), 3. potwierdzić umocowanie do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach