Przetargi.pl
Remont miejskiego muru obronnego – odcinek pomiędzy Bramą Wrocławską a budynkiem przy ul. Rzemieślniczej 1 w Oleśnicy

Miasto Oleśnica ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, Rynek-Ratusz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717 982 100 , fax. 717 982 117
  • Data zamieszczenia: 2020-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oleśnica
    Rynek-Ratusz
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 717 982 100, fax. 717 982 117
    REGON: 93193473300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont miejskiego muru obronnego – odcinek pomiędzy Bramą Wrocławską a budynkiem przy ul. Rzemieślniczej 1 w Oleśnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: remontu miejskiego muru obronnego – odcinek pomiędzy Bramą Wrocławską a budynkiem przy ul. Rzemieślniczej 1 w Oleśnicy. Zakres koniecznych robót remontowych określa dokumentacja projektowa wraz z ekspertyzą techniczną i technologią wykonania, opracowana przez firmę: Projektowanie i Nadzory Budowlane ,,PROJBUD” Zbigniew Staniec. W ramach prac remontowych należy wykonać naprawę istniejącego muru obronnego o długości ok. 120 m, w skład których wchodzą m.in.: 1. ręczne rozebranie korony muru i przypór, 1-wszej warstwy uszkodzonych i zmurszałych cegieł na całej długości remontowanego odcinka – około 30 m3; 2. odbudowa korony muru i przypór z zachowaniem odpowiednich spadków, cegłami o identycznym historycznym wyglądzie cegły palonej gotyckiej o wymiarach 7x14x28cm klasy ZMP15 Mpa na zaprawie cementowo-wapniowej z dodatkiem środka uszczelniającego; 3. nadbudowa 5-ciu warstw cegieł w koronie muru na odcinku 315 cm (fragment wartowni), cegłami o identycznym historycznym wyglądzie cegły palonej gotyckiej o wymiarach 7x14x28cm klasy ZMP15 Mpa na zaprawie cementowo-wapniowej z dodatkiem środka uszczelniającego – około 5 m3; 4. wykucie cegieł na gł. około 16 cm w zmurszałych częściach lica muru – około 335 gniazd; 5. uzupełnienie brakujących cegieł w murach, cegłami o identycznym historycznym wyglądzie cegły palonej gotyckiej o wymiarach 7x14x28cm klasy ZMP15 Mpa na zaprawie cementowo-wapniowej z dodatkiem środka uszczelniającego, z zastosowaniem gniazd kotwiących w murze głębokości 1/2 cegły w rozstawie 50/50 cm – około 20 m3; 6. naprawa pęknięć w murach – zastrzyki wgłębne z zaprawy cementowo-wapiennej z dodatkiem środka uszczelniającego na głębokość 1 cegły – około 30 m; 7. oczyszczenie lica muru z mchu, glonów i porostów – około 710 m2; 8. oczyszczenie spoin ścian ceglanych z grzybni i skruszałej zaprawy – około 420 m2; 9. usunięcie farby po graffiti z zastosowaniem preparatu do usuwania graffiti z powierzchni zabytkowych – około 340 m2; 10. odgrzybienie murów z cegły przez dwukrotne powlekanie preparatem– dezynfekcja z niszczeniem żywotności mikroorganizmów w porach cegieł – około 710 m2; 11. uzupełnienie spoinowania zaprawą wapienno-cementową z dodatkiem środka uszczelniającego – około 420 m2; 12. obmycie murów z wykwitów cementowych, wapiennych i innych zabrudzeń – około 710 m2; 13. wykonanie hydrofobizacji całej powierzchni muru przez dwukrotne powlekanie bezbarwnym impregnatem – około 710 m2; 14. wznoszenie rusztowań – około 255 m2; 15. wywiezienie gruzu z rozbieranych konstrukcji ceglanych – około 50 m3, 16. po zakończonych robotach należy uporządkować przyległy, zajmowany teren i doprowadzić go do stanu pierwotnego, 17. w razie potrzeby wejścia na teren prywatny w celu wykonania robót (m.in. teren przy budynku na ul. Rzemieślniczej 1) należy uzyskać pisemną zgodę właściciela gruntu. Załączone do przetargu przedmiary robót należy traktować jako materiały pomocnicze. W ofercie należy wycenić wszystkie roboty ujęte w dokumentacji projektowej, będącej załącznikiem do przetargu oraz prace opisane dodatkowo w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dołożył wszelkich starań żeby opis przedmiotu zamówienia był zgodny z ustawą. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej nazwy, marki itp. wskazań, należy traktować je jako rozwiązania przykładowe, wzorcowe, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): przedmiot główny: kod CPV: 45332000-3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45332000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 PLN (osiem tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w I rozdziale SIWZ z dopiskiem: „wadium – ZP/PN/12/2020” Dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej z w/w form zostanie odrzucona bez rozpatrywania, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty zarówno oryginał dowodu wniesienia wadium (nie spięty z całością oferty - należy złożyć oddzielnie w Kancelarii Ogólnej), jak i jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (spięta w sposób trwały z pozostałymi stronami oferty). Wadium w formie niepieniężnej musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 4. W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 5. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach