Przetargi.pl
Dostosowanie obiektu do standardu zgodności z obecnie obowiązującymi przepisami - modernizacja hydroforni w obiekcie Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu przy ul. Warszawskiej 2

SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. A. FALKIEWICZA WE WROCŁAWIU ogłasza przetarg

  • Adres: 52-114 Wrocław, WARSZAWSKA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 74 100 , fax. 34 65 172
  • Data zamieszczenia: 2024-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. A. FALKIEWICZA WE WROCŁAWIU
    WARSZAWSKA
    52-114 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 34 74 100, fax. 34 65 172
    REGON: 931082610
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkiewicza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie obiektu do standardu zgodności z obecnie obowiązującymi przepisami - modernizacja hydroforni w obiekcie Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu przy ul. Warszawskiej 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie prac związanych z modernizacją hydroforni, w tym m.in. wymiana automatyki na podstawie opracowanej dokumentacji wykonawczej zatwierdzonej przez Zamawiającego. Przedmiot umowy został opisany za pomocą:1) "Projektu Wykonawczego opracowanego przez Biuro Architektoniczno- Projektowe "ARCHITEKT Tomasz Cempa" . 2) Zostało wydane zaświadczenie nr 14805/2023 z dnia 01.12.2023 roku o braku sprzeciwu do zgłoszenia remontu budynku hydroforni w zakresie pełnego wyposażenia technologicznego: urządzeń i instalacji wewnętrznych oraz remontu struktury budowlanej obiektu,3) "Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych autorstwa Biuro Architektoniczno- Projektowe "ARCHITEKT Tomasz Cempa",4) "Proponowany Programu realizacji robót"5) "Przedmiary robót".Wskazane dokumenty stanowią załącznik do SWZ.Uwaga: przedmiary robot Zamawiający udostępnia wyłąvcznie w celu informacyjnym. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy do wyceny robót i prxzygotowania oferty.Wszystkie koszty związane z przyjętą przez Wykonawcę technologią robót, polegającą w szczególności na bezprzerwowej dostawie wody do szpitala, należy uwzględnić w cenie ofertowej.Modernizacja hydroforni została podzielona na dwa zadania - zakres prac dla poszczególnych zadań został opisany w zał. nr 6 do OPZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45332000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20 000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.A. DOTYCZĄCEJ DOŚWIADCZENIA WYKONAWCYZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie zrealizował 2 roboty budowlane, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) polegające na remoncie/przebudowie/ modernizacji obiektów budowlanych zawierających zbiorniki wody pitnej, bądź obiektu, w których występowały pomieszczenia techniczne, tj. hydrofornia, kotłownia, węzły cieplne o pow. min. 70 m2 , których wartość była nie mniejsza niż 1 500 000,00 zł brutto, a prace prowadzone były w ruchu ciągłym.B. DOTYCZĄCEJ OSÓB SKIEROWANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIAWykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym dotyczącym osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżeli wykaże dysponowanie osobami lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób (na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia), posiadających następujące kwalifikacje:1) Co najmniej jedną osobą skierowaną do pełnienia funkcji "Kierownik robót budowlanych” posiadającą co najmniej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz doświadczenie polegające na pełnieniu w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania nadzoru nad co najmniej nad 2 budowami/ przebudowami, modernizacją pomieszczeń technicznych w obiektach o pow. min. 150 m2.2) Co najmniej jedną osobą skierowaną do pełnienia funkcji "Kierownik robót elektrycznych” posiadającą co najmniej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz doświadczenie polegające na pełnieniu w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania nadzoru nad co najmniej nad 1 budową/ przebudową, obiektu budowlanego o powierzchni minimum 70 m2, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.3) Co najmniej jedną osobą skierowaną do pełnienia funkcji "Kierownik robót sanitarnych” posiadającą co najmniej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz doświadczenie polegające na pełnieniu w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania nadzoru nad co najmniej nad 1 budową/ przebudową, obiektów budowlanych zbiorników wody pitnej, bądź obiektu, w których występowały pomieszczenia techniczne, tj. hydrofornia, kotłownia, węzły cieplne o pow. min. 70 m2, a roboty obejmowały swym zakresem: sieci, instalacje i urządzenia cieplne, wentylacyjne, wodociągowe i kanalizacyjne.Osoba, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy, winna posiadać uprawnienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno - budowlanej lub sanitarnej. Dopuszcza się pełnienie funkcji kierownika budowy i kierownika robót przez tę samą osobę.Na potrzeby przedmiotowego postępowania przez "Obiekt budowlany Zamawiający rozumie budynki przeznaczone na potrzeby: opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, szkolnictwa wyższego.UWAGI:1. W przypadku, gdzie Zamawiający wskazuje, ze Wykonawca lub personel Wykonawcy ma posiadać uprawnienia budowlane dopuszcza również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).2. Zamawiający informuje, że doświadczenie wykazane w celu spełniania warunku udziału należy liczyć od daty uzyskania uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi. Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa się po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016, poz. 65). Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego dla wartości robot budowlanych należy przeliczyć wg. średniego kursu NBP na dzień odbioru tych robot budowlanych, podając datę i kurs.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach