Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3118060 , fax. 094 3425419
- Data zamieszczenia: 2009-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie
ul. Połczyńska 24 24
75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3118060, fax. 094 3425419
REGON: 33000246600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.koszalin.ibip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont miejsc postoju oraz nawierzchni jezdni i chodnika ul. Sucharskiego w Koszalinie - I etap. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: Remont miejsc postoju oraz nawierzchni jezdni i chodnika ul. Sucharskiego w Koszalinie - I etap Branża drogowa: Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm Regulacja pionowa włazów kanałowych oraz kratek ściekowych ulicznych Wykonanie oznakowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych 3) dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: zagęszczarka - min. 2 szt., samochód samowyładowczy min. 1 szt.,. 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca winien wykazać jedną osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, która będzie pełnić przy realizacji tego zamówienia funkcję Kierownika Budowy (uprawnienia do kierowania robotami drogowymi). 5) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie zadania związane z budową lub przebudową lub remontem dróg, których łączna wartość wynosi minimum 100.000,00 zł, a zakres ich obejmował: - przebudowę/budowę/remont nawierzchni z kostki brukowej betonowej - 700 m2.Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 9 SIWZ Zamawiający stosuje zasadę spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, które mają potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt 9 SIWZ oraz inne dokumenty składające się na ofertę: 1) Oświadczenie (wg wzoru nr 3), że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia (wg wzoru nr 4); w przypadku braku własnych narzędzi i urządzeń pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego; 4) Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia (wg wzoru nr 5). Wykaz należy uzupełnić o następujące dokumenty potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione: 1) stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; 2) zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa; 3) w przypadku braku zatrudnionych przez Wykonawcę osób pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (wg wzoru nr 6), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości lub zakresu oraz daty i miejsca wykonania. Wykaz należy uzupełnić o dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Pozostałe dokumenty: 6) Formularz oferty (wg wzoru nr 1); 7) Wyceniony przedmiar robót (wg wzoru nr 2).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.koszalin.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 3762Z w miejscowości Nacmierz
Dodano: 2016-07-08 - Remont drogi gminnej nr 680009Z do miejscowości Sobieradz
Dodano: 2016-05-23 - Przebudowa chodnika w pasie drogi gminnej - ul. Mariana Buczka
Dodano: 2016-04-27 - Remont kanalizacji deszczowej w kompleksie wojskowym przy ul. 4 Marca w Koszalinie realizowany przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 33/WOG/RB/Infrastr./16.
Dodano: 2016-04-13 - Budowa chodników wraz ze zjazdami w miejscowości Nowy Klukom - I Etap
Dodano: 2015-08-20 - Przebudowa ul. Parkowej, ul Rycerskiej i ul. Wesołej w Rewalu, Gmina Rewal.
Dodano: 2015-08-17 - Budowa chodników wraz ze zjazdami w miejscowości Nowy Klukom - I Etap
Dodano: 2015-07-22 - Zabezpieczenie zaplecza logistycznego bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Koszalinie - wykonanie nawierzchni bitumicznych.
Dodano: 2015-07-09 - Zagospodarowanie terenu zielonego na posesji przy ul. Królowej Korony Polskiej 5/6 w Szczecinie
Dodano: 2015-06-17 - Wyrównanie nawierzchni brukowcowej, droga powiatowa nr 1758Z, nr 2234Z oraz nr 2218Z (zamówienie z podziałem na 3 części) Część nr 1: Wyrównanie nawierzchni brukowcowej - nakładka bitumiczna, droga powiatowa nr 1785Z m. Bonin, gmina Choszczno Część nr 2: Wyrównanie nawierzchni brukowcowej - nakładka bitumiczna, droga powiatowa nr 2234Z m. Konotop, gmina Drawno Część nr 3: Wyrównanie nawierzchni brukowcowej - nakładka bitumiczna, droga powiatowa nr 2218Z m. Żeńsko, gmina Krzęcin
Dodano: 2015-04-17