Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr 680009Z do miejscowości Sobieradz

Gmina Krzęcin ogłasza przetarg

  • Adres: 73-231 Krzęcin, ul. Tylna 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7655213 , fax. 095 7655213
  • Data zamieszczenia: 2016-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzęcin
    ul. Tylna 7 7
    73-231 Krzęcin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7655213, fax. 095 7655213
    REGON: 00054152300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr 680009Z do miejscowości Sobieradz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące branże: BRANŻA DROGOWA, w tym m.in.: Roboty rozbiórkowe Roboty przygotowawcze i roboty ziemne Oporniki Nawierzchnia jezdni Wykonanie ścieku na odcinku kolonii Sobieradz Roboty różne Szczegółowy przedmiot zamówienia określają niżej wskazane załączniki stanowiące dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót tj.: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Projekt wykonawczy - branża drogowa Przedmiar robót - branża drogowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wydłużenie okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: urzad@krzecin
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach