Przetargi.pl
Dobudowa garażu do remizy strażackiej w Dobrzanach przy ul.Świerczewskiego 49

Urząd Miejski w Dobrzanach ogłasza przetarg

  • Adres: 73-130 Dobrzany, ul. Staszica 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0915620201 w. 37
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Dobrzanach
    ul. Staszica 1 1
    73-130 Dobrzany, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0915620201 w. 37
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobrzany.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dobudowa garażu do remizy strażackiej w Dobrzanach przy ul.Świerczewskiego 49
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dobudowa garażu parterowego, przeznaczonego na samochód ciężarowy dla OSP Dobrzany. Garaż dobudowany zostanie do ściany szczytowej budynku remizy zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną przez Biuro Projektów Przestrzeń- Stargard Szczeciński. Charakterystyka zabudowy -kubatura obiektu 348,26 m3, powierzchnia zabudowy 68,03 m2, powierzchnia użytkowa 59,39 m2. Projektowany budynek wykonany w konstrukcji murowanej: 1)ławy fundamentowe - żelbetowe 2)ściany części zagłębionej + 50cm n.p.t. - z bloczków betonowych gr. 25 cm, 3)ściany części nadziemnej - pustak ceramiczny gr. 24 cm, 4)ściany zewnętrzne - docieplone warstwą styropianu gr. 10 cm. 5)nadproża okienne i drzwiowe - żelbetowe, 6)konstrukcja dachu - jednospadowa, drewniana o układzie; krokwie 16x16cm wsparte na murłatach, do krokwi przybite łaty, 7)pokrycie dachu - z blachy dachówkowej na łatach, 8)stropodach -18cm wełna mineralna 9)kanał naprawczy z separatorem 10)elewacja - tynk cementowo-wapienny 11)stolarka okienna - profile PVC, przejście do budynku remizy, 12)brama garażowa - standardowa, z segmentów stalowych, podwójna blacha stalowa z wypełnieniem pianką poliuretanową gr. 40 mm, brama z przeszklonym segmentem, podwójna szyba akrylowa - projekt uzgodnić z Zamawiającym 2. Zakres zadania obejmuje również: 1)wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej (przyłącze: CO, kanalizacyjne, deszczówki, instalacje elektryczne i odgromową), 2)pełną obsługę geodezyjną (wszystkie wymagane pomiary geodezyjne w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz naniesienie na mapy Państwowego Zasobu Geodezyjnego wykonanego zakresu robót i przekazanie odbitek zamawiającemu), 3)wykonanie wszystkich wymaganych prawem i określonych w specyfikacji technicznej badań, prób i pomiarów (w tym również pomiary elektryczne ) 4)zapewnienie kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 5)wywóz i zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych podczas realizacji zadania. Szczegółowy zakres prac określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3. Wymagania dotyczące sposobu wykonania przedmiotu zamówienia 1)Przedmiotowe zadanie należy wykonać tak, aby spełniało swoją funkcję, zgodnie z SIWZ oraz wskazanymi w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, Polskimi Normami. 2)Wykonawca realizując zamówienie powinien zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenie pod względem BHP miejsca wykonywania robót i miejsc składowania materiałów 3)Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia musi wynosić co najmniej 3 lata.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 500,00 zł, (słownie: dwa tysiące pięćset złotych ). 2. Wykonawca wnosi wadium : - w pieniądzu - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym , że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.Nr 109, poz.1158 z późn. zm)- ksero potwierdzone, załączone do oferty, przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: PKO BP SA Stargard Szcz. 44 1020 4867 0000 1302 0007 9913
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia podstawie art. 24 PZP. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt 9 SIWZ. 3.Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania a złożona przez niego oferta będzie traktowana jako oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta - pod rygorem jej odrzucenia i wykluczenia wykonawcy z postępowania musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia poświadczone za zgodność z oryginałem, ich odpisy lub kserokopie: 1)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, (załącznik nr 1 do SIWZ); 2)Kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przekazanych przedmiarów robót; 3)Harmonogram rzeczowo-finansowy robót (załącznik nr 7 do SIWZ); 4)Oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy oraz, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, (załącznik nr 2 do SIWZ); 5)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich daty i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje - dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w załączniku nr 4), (załącznik nr 4 do SIWZ); 7)Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- kierownik budowy posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie obejmującej kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wpisany na Listę Członków Izby Inżynierów Budownictwa - 1 osoba, (załącznik nr 3 do SIWZ); 8)Dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji i uprawnień przez kierownika budowy oraz ważne zaświadczenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa 9)Jeżeli w wykazie, którym mowa w pkt 7 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia. 10)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (załącznik nr 5 do SIWZ); 11)Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 10 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował; 12)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł, potwierdzający, że wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przynajmniej jeden z nich) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokument taki winien być aktualny na dzień składania ofert. 13)Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy, (załącznik nr 6) 14)Dowód wpłaty wadium. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1)oferta musi być podpisana w taki sposób, aby zobowiązywać wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; na mocy art. 141 Prawa zamówień publicznych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania; 2)wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia; w związku z powyższym do oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, z którego powinien wynikać zakres umocowania jak w ppkt 2 powyżej; wszelka korespondencja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie dokonywana do rąk ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. 3)w miejscu na wpisanie Wykonawcy należy wpisać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9 ppkt 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt 3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrzany.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach