Przetargi.pl
Remont remizy OSP w miejscowości Karsino

Gmina Postomino ogłasza przetarg

  • Adres: 76-113 Postomino, Postomino 30
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 810 85 93 , fax. 0-59 810 85 84
  • Data zamieszczenia: 2014-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Postomino
    Postomino 30 30
    76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-59 810 85 93, fax. 0-59 810 85 84
    REGON: 77097989000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont remizy OSP w miejscowości Karsino
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont remizy OSP w miejscowości Karsino. 2. Zakres robót obejmuje wykonanie remontu istniejącego obiektu wykonanego w technologii tradycyjnej murowanej, parterowy, niepodpiwniczony, prostokątny o wymiarach w rzucie 13,58x10,60 m, z dachem dwuspadowym, w konstrukcji drewnianej krokwiowo-płatwiowej kryty płytami falistymi wyposażony w wieżyczkę spełniającą funkcję wentylacji. Stropy nad częścią garażową drewniane, nad częścią socjalną - strop monolityczny. Obiekt wyposażony jest w instalację wodociągową, kanalizację sanitarną i elektryczną oświetlenia i gniazd wtyczkowych. Obiekt posiada następujące wskaźniki techniczne: 1)powierzchnia zabudowy - 143,94 m2, 2)powierzchnia użytkowa - 126,80 m2, 3)kubatura - 443,93 m3. 3. Prace remontowe obejmują wykonanie: 1)wymianę pokrycia dachowego na blachodachówkę wraz z obróbkami i orynnowaniem systemowym, 2)wzmocnienie belek stropowych, płatwi wraz z wymianą krokwi, 3)montaż płyt G-K nad pomieszczeniem garażowym wraz z dociepleniem, 4)wykonanie gładzi szpachlowych cementowo-polimerowych z obłożeniem ścian glazurą wraz z malowaniem i remontem posadzek, 5)wymianę stolarki drzwiowej i okiennej na PVC z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi wraz z demontażem i ponownym montażem krat okiennych, 6)wymianę bram wjazdowych na bramy segmentowe ocieplane sterowanych automatycznie, bramy doświetlami w ilości 3 szt, wraz z kratkami nawiewnymi w ilości 2 szt, w jednej bramie drzwi przejściowe 0,9x2,0 m, 7)docieplenia elewacji styropianem EPS 70 gr. 12 cm. tynkiem akrylowym typu baranek z malowaniem farbami silikonowymi wraz z licowaniem ścian płytkami klinkierowymi w kolorze czerwonym i wykonaniem tynku mozaikowego w strefie cokołowej, 8)montażu odciągów spalin z wywiewnikami na ścianach i sufitach, 9)montażu grzejników wraz z instalacją elektryczną, 10)wymianę kompaktu i umywalki w pomieszczeniu WC, 11)izolacji pionowej ścian fundamentowych z mas dyspersyjno asfaltowo-kauczukowych z dociepleniem i opaskom betonową, 12)podjazdu z kostki brukowej gr. 8 cm wraz z wymianą odpływu liniowego i kratkami rewizyjnymi, 13)wymiany gniazd wtykowych i punktów świetlnych w pomieszczeniu garażu wraz z wymianą ulicznej lampy. 4.Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w: dokumentacji technicznej zawierającej inwentaryzację obiektu wraz z projektem prac remontowych, która jest podstawą do określenia ceny. 5.Do rozliczenia projektu przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kosztorys różnicowy. 6.Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: Modernizacja budynku remizy OSP w Karsinie wraz z zakupem wyposażenia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 4 Infrastruktura środowiska, Działanie 4.5 Ochrona przyrody i zapobieganie zagrożeniom, Poddziałanie 4.5.2 Zapobieganie zagrożeniom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 5000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 97 9315 0004 0021 2012 2000 0040. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 5. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz- oryginał dokumentu - w osobnej koszulce należy wnieść wraz z ofertą - nie łączyć go na trwałe z ofertą. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Prawa zamówień publicznych. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.postomino.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach