Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Pełczyce poprzez doposażenie w nowoczesny sprzęt ratowniczo - gaśniczy oraz modernizację strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Pełczycach będącej w KSRG - modernizacja budynku strażnicy

Gmina Pełczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 73-260 Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7685038 , fax. 95 7685118
  • Data zamieszczenia: 2013-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pełczyce
    ul. Rynek Bursztynowy 2 2
    73-260 Pełczyce, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 7685038, fax. 95 7685118
    REGON: 00053055400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelczyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Pełczyce poprzez doposażenie w nowoczesny sprzęt ratowniczo - gaśniczy oraz modernizację strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Pełczycach będącej w KSRG - modernizacja budynku strażnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja budynku strażnicy OSP w Pełczycach będzie polegała na wykonaniu szeregu prac budowlanych, które nie wpłyną na zmianę takich parametrów jak: powierzchnia budynku czy powierzchnia działki gruntowej. Prace te będą polegały na: I etap - wykonaniu termomodernizacji budynku: 1. Roboty przygotowawcze: a) Ustawienie rusztowań ramowych, b) Wydzielenie trwale stref niebezpiecznych, c) Wydzielenie i oznakowanie miejsc składowania materiałów, d) Oznakowanie ciągów komunikacyjnych, e) Wykonanie zadaszeń nad wejściami, f) Zabezpieczenie siatką rusztowania, g) Zabezpieczenie okien folią, h) Ustawienie wyciągu mechanicznego i wykonanie zadaszenia nad nim, i) Dokonanie odbioru technicznego rusztowania, j) Skucie odparzonych tynków, k) Odkopanie ścian fundamentowych, l) Oczyszczenie ścian z resztek zaprawy oraz gruntu, m) Wykonanie tynku kat. II cementowo-wapiennego na ścianach fundamentowych, n) Wykonanie izolacji pionowej w dwóch warstwach z lepiku bitumicznego na zimno, o) Zasypanie ścian fundamentowych, p) Prawidłowe ukształtowanie terenu okalającego budynek ze spadkiem poprzecznym minimum 2% na zewnątrz, q) Wykonanie opaski betonowej z płytek lub wylewanej na mokro, r) szycie przy pomocy prętów gładkich o średnicy 10 mm ścian w miejscach występowania pęknięć poprzecznych, s) Wykonanie klamer z płaskownika w miejscu połączenia części starej z dobudowaną, t) Demontaż obróbek blacharskich oraz innych elementów przytwierdzonych do elewacji, u) Rozebranie rynien i rur spustowych, v) Demontaż okien na elewacji tylnej, w) Demontaż drzwi wejściowych. 2. Ocieplenie ścian budynków: a) Ocieplenie ścian osłonowych styropianem grubości 12 cm, b) Ocieplenie ościeży styropianem gr. 2 cm, c) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej, d) Naprawa i gruntowanie tynków, e) Wykonanie tynków mineralnych na całości, f) Malowanie farbą silikonową tynków mineralnych, g) Montaż kratek wentylacyjnych, h) Montaż parapetów zewnętrznych z blach stalowej ocynkowanej, i) Wyrównanie cokołów masą zbrojącą, j) Wykonanie ręczne na cokole tynków silikonowo-żywicznych o ziarnieniu do 2 mm. Alternatywnie można ułożyć płytki terakotowe mrozoodporne na kleju. 3. Ocieplenie stropu nad nieogrzewanymi pomieszczeniami: a) Wykonanie ocieplenia stropodachu ze styropianu gr. 12 cm mocowanego do podłoża kołkami rozporowymi, b) Montaż opaski z bloczków gazobetonowych na kleju oraz dodatkowo mocowanej mechanicznie dyblami, c) Montaż obróbek blacharskich włącznie z rynnami i rurami spustowymi, d) Wykonanie pokrycia z dwóch warstw papy termozgrzewalnej, e) Wykonanie naprawy tynków cementowo-wapiennych kat. III na kominach, f) Malowanie 2x farbami silikonowymi kominów. 4. Prace budowlane dotyczące wjazdów: a) Rozebranie istniejącej nawierzchni betonowej, b) Kruszenie betonu w celu wykorzystania go na podbudowę, c) Pogłębienie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, d) Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z piasku zagęszczonego do Id=0,5 e) Wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia betonowego oraz częściowo z kruszywa łamanego o frakcjach do 60 mm, f) Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-betonowej. II etap - modernizacja wewnątrz budynku: 1. Roboty rozbiórkowe : a) Demontaż okien, drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, b) Wykucie z muru ościeżnic, c) Skucie posadzek z terakoty d) Skucie okładzin ścian z płytek glazurowanych, e) Rozebranie części ścian do poszerzenia otworów drzwiowych, 2. Ściany - wstawianie ścianek działowych z pustaków gazobetonowych gr. 12 cm układanych na kleju. a) Tynki - wykonanie nowego tynku kat. III z gotowych mieszanek b) Okładziny ścian - okładanie płytkami glazurowanymi na kleju. c) Stolarka - montowanie okien z profili PCV pięciokomorowych, drzwi zewnętrznych od frontu z PCV i przy wyjściu z kotłowni stalowe o EI 30 min. 3. Posadzki - wykonanie z płytek terakotowych układanych na gotowym podłożu na klej. 4. Malowanie: a) ściany i sufity malowane dwukrotnie farbami emulsyjnymi w kolorach jasnych. b) Elementy stalowe malowane 2x farbami olejnymi ogólnego stosowania. 5. Roboty instalacyjne - sanitarne: a) wymiana białego montażu, b) montaż dwóch ustępów włącznie z pionami odpowietrzającymi, c) montaż umywalki, d) doprowadzenie ciepłej i zimnej wody do nowych odbiorników, e) wykonanie prób ciśnieniowych instalacji starej i nowej. 6. Roboty instalacyjne - elektryczne: a) Wykonanie dwóch nowych punktów świetlnych, b) Montaż dwóch wyłączników i jednego gniazdka elektrycznego hermetycznego 7. Roboty instalacyjne - wentylacja - zamontowanie kratek wentylacyjnych włącznie z wywietrznikami dachowymi w pomieszczeniach, w których brakuje wentylacji grawitacyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 10 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - opis przedmiotu zamówienia, projekt budowlany modernizacji remizy strażackiej w Pełczycach, projekt budowlany termomodernizacji remizy strażackiej w Pełczycach oraz przedmiary robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 2. Kwota wadium wynosi: 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc złotych 00/100.) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 01.08.2013 r. godzina 10:00. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na podany niżej rachunek bankowy zamawiającego: GBS Barlinek o/Pełczyce 72 8355 0009 0098 0214 2000 0006. W tytule przelewu należy wpisać: wadium w przetargu RIP-271.11.2013 Wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Oznacza to, że wymagana kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert wraz z ofertą. 8. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi zawierać w szczególności: 1) zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierającego oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a, lub ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) termin obowiązywania gwarancji - nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji, 4) wysokość wadium zgodną z określoną w SIWZ, 5) wadium nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium, 6) dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji, zawierający informację o udzieleniu poręczenia w wypadku udzielenia poręczenia, lub że udzielona gwarancja w wypadku udzielenia gwarancji, stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Gminy Pełczyce w przetargu nieograniczonym w postępowaniu numer RIP-271.11.2013 o udzielenie zamówienia na wykonanie: Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Pełczyce poprzez doposażenie w nowoczesny sprzęt ratowniczo - gaśniczy oraz modernizację strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Pełczycach będącej w KSRG - modernizacja budynku strażnicy 9. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pelczyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach