Przetargi.pl
Remont lokalu użytkowego (II piętro) wraz z dachem budynku przy ul. Staszica 15 w celu usunięcia szkód powstałych w wyniku pożaru nieruchomości

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 67200 Głogów, ul. Poczdamska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 853 11 00 , fax. 76 853 11 01
  • Data zamieszczenia: 2018-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Poczdamska 1
    67200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 76 853 11 00, fax. 76 853 11 01
    REGON: 16053100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.glogow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont lokalu użytkowego (II piętro) wraz z dachem budynku przy ul. Staszica 15 w celu usunięcia szkód powstałych w wyniku pożaru nieruchomości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku użyteczności publicznej przy ul. St. Staszica 15 w Głogowie uszkodzonego w wyniku pożaru 2. Zakres robót: 2.1. Czyszczenie ścian oraz więźby dachowej po pożarze - czyszczenie powierzchni murów szczotkami stalowymi i środkami chemicznymi, - oczyszczenie pozostałem więźby dachowej poprzez szlifowanie papierem ściernym. 2.2. Remont dachu - rozebranie pokrycia papowego , - rozebranie rynien, - rozebranie obróbek blacharskich, - rozebranie deskowania połaci dachu, - rozebranie konstrukcji więźb dachowych, - wykonanie konstrukcji dachowych, - przybicie płyt OSB na dachu, - pokrycie dachu papą termozgrzewalną, - montaż rynien dachowych z materiału z odzysku, - wykonanie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych. 2.3. Wykonanie instalacji elektrycznej i przeciwpożarowej - rozbiórka instalacji elektrycznej i przeciwpożarowej z osprzętem, - wykonanie instalacji elektrycznej i przeciwpożarowej Po wykonaniu (odtworzeniu) instalacji elektrycznej i przeciwpożarowej Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi prawem uzgodnieniami. 2.4. Wymiana okien - wykucie z muru ościeżnic drewnianych, - montaż okien z PCV z obróbką obsadzenia 2.2. Roboty ogólnobudowlane i sanitarne: - wykonanie robót rozbiórkowych, - wykonanie poszycia ścian szkieletowych z płyt OSB, - wykonanie posadzek z płytek kamionkowych, - wykonanie posadzek z paneli podłogowych, - montaż ustępów, umywalek, baterii umywalkowych, kabin natryskowych, baterii natryskowych, - montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych drewnianych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 2 000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych 00/100 dla każdej części zamówienia
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy. 2) Wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku. 3) Wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 4) Wypełniony załącznik Nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców) 5) Wypełniony załącznik Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują). 6) Dowód wniesienia wadium. 7) Wypełniony załącznik Nr 8 - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. 8) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9) kosztorys ofertowy uproszczony, który będzie zawierał: a) liczbę porządkową, b) opis ( obliczenia ) pozycji kosztorysowanych robót i nakład, c) wartość za pozycję, d) podsumowanie kosztorysu. Kosztorysy ofertowe poszczególnych branż MUSZĄ odzwierciedlać pozycje z przedmiarów robót i zachowywać ich kolejność. 10) W przypadku składania przez Wykonawcę oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów lub urządzeń o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć z ofertą: a) oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej, b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach